NiKe-eKiN Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Klart det gÃ¥r att köpa gamecard om du inte vill ge ut nÃ¥tt nummer. Har själv gamecard Ok thx... Ska köpa det dÃ¥...hehe fÃ¥r 60 day card frÃ¥n en kille frÃ¥n england ...ja vet att det är lol men ja tjänar pÃ¥ det och han är skit ball!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 LOLZ LEEEEEEEEEEEEEEEEEEROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOYYYYYYYYY http://www.uploadtemple.com/view.php/1115793473.wmv Funkar inte. Jag blir galen.. Btw, Joinade Exit idag (största guilden pÃ¥ Sunstrider, Över 30st lvl 60) Lootade Wildheart Gloves sÃ¥ nu börjar min jakt efter hela setet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Funkar inte. Jag blir galen.. Btw, Joinade Exit idag (största guilden pÃ¥ Sunstrider, Över 30st lvl 60) Lootade Wildheart Gloves sÃ¥ nu börjar min jakt efter hela setet. Funkar heller inte för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Funkar inte längre! NÃ¥n som har kvar filmen pÃ¥ datorn? :'( Kanske har det hemma.. vet inte om jag spara eller öppnade den direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Jag har den men vet inte hur jag ska kunna fÃ¥ upp den pÃ¥ internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Jag har den men vet inte hur jag ska kunna fÃ¥ upp den pÃ¥ internet. Hur stor e den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Sorry för dubbelpost... men nu har jag laddat upp filmen! tack till epix som skicka den 16mb Klick Klick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 ENJOY! Fick som sagt Gloves igÃ¥r. En Strat-run idag och jag lootar 2 wildheart setitems till. LYCKA 2K!!! Wildheart Gloves Wildheart Kilt Wildheart Bracers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 ENJOY! Fick som sagt Gloves igÃ¥r. En Strat-run idag och jag lootar 2 wildheart setitems till. LYCKA 2K!!! Wildheart Gloves Wildheart Kilt Wildheart Bracers Rätt sÃ¥ fina saker Har förflyttat mig frÃ¥n Ironforge (va lite svÃ¥rt där ) till eeeh.. va heter de? Ön längst upp till vänster... typ... där NE startar.. kul att vara där Glöm inte filmen... Leeeeeeeroy!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 ENJOY! Fick som sagt Gloves igÃ¥r. En Strat-run idag och jag lootar 2 wildheart setitems till. LYCKA 2K!!! Wildheart Gloves Wildheart Kilt Wildheart Bracers Nice , vore ännu finare om det var 21 int istället för spirit pÃ¥ glovsen och att det var stamina/int pÃ¥ bracers istället för strength Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Kolla in denna film ocksÃ¥: http://s94430175.onlinehome.us/howtowin.wmv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Nice , vore ännu finare om det var 21 int istället för spirit pÃ¥ glovsen och att det var stamina/int pÃ¥ bracers istället för strength Spirit är underskattat. Str behöver jag i bear, och när jag har kört i bear och shiftar till Caster igen sÃ¥ har jag full mana pga att min spirit är sÃ¥ hög. SÃ¥ det är inga fel där tycker jag inte. Fick Wildheart Belt igÃ¥r med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Kolla in denna film ocksÃ¥: http://s94430175.onlinehome.us/howtowin.wmv Fan va grym film.. shit va han ägde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Ja, men Leeroy ägde den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Funny Funny! Leeroy är rikskändis. Vi hade en idiot rogue som gjorde en leeroy i hatching stället idag pÃ¥ vÃ¥ran dagliga UBRS raid. Ganska underhÃ¥llande. Fast vi sket i att följa med in och dö. Sen sÃ¥ hittade vi en rolig sak i Azshara. Nämligen Azuregos. En raid-drake är ju alltid kul tänkte vi. Första försöket sÃ¥ lyckas vi fÃ¥ ner honom till 87%. Ganska imponerande när det började med att MT tappade aggro och 3priests dog. Andra försöket sÃ¥ trodde vi det skulle gÃ¥ bättre. Men nja, ni kan se själva: Filmsnutt (Kolla efter Namnet Felicia, Det är jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Funny Funny! Leeroy är rikskändis. Vi hade en idiot rogue som gjorde en leeroy i hatching stället idag pÃ¥ vÃ¥ran dagliga UBRS raid. Ganska underhÃ¥llande. Fast vi sket i att följa med in och dö. Sen sÃ¥ hittade vi en rolig sak i Azshara. Nämligen Azuregos. En raid-drake är ju alltid kul tänkte vi. Första försöket sÃ¥ lyckas vi fÃ¥ ner honom till 87%. Ganska imponerande när det började med att MT tappade aggro och 3priests dog. Andra försöket sÃ¥ trodde vi det skulle gÃ¥ bättre. Men nja, ni kan se själva: Filmsnutt (Kolla efter Namnet Felicia, Det är jag) Trevligt, men wtf hände där pÃ¥ slutet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Trevligt, men wtf hände där pÃ¥ slutet? Bugg. Hela raidpartyt Ã¥kte genom marken och dog. Vi kunde inte ressa heller sÃ¥ vi fick springa tillbaks till spirit healern. Och för folk som vill se mig EQ: Min Char Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Läste pÃ¥ forumen där att det var nÃ¥gra som hade fÃ¥tt lord kazzak ner till typ 10% när det kom tvÃ¥ stycken lv 1s som hette "forkazzak" och "wekazzak". Den där demonen fÃ¥r typ 1000000000000000000000000 liv när han dödar nÃ¥got sÃ¥.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Läste pÃ¥ forumen där att det var nÃ¥gra som hade fÃ¥tt lord kazzak ner till typ 10% när det kom tvÃ¥ stycken lv 1s som hette "forkazzak" och "wekazzak". Den där demonen fÃ¥r typ 1000000000000000000000000 liv när han dödar nÃ¥got sÃ¥.. Mitt guild Sacrilege tog ner honom till 3% hp flera gÃ¥nger men dÃ¥ kom alliance och suicidade sÃ¥ att han fick fullt hp igen =/. Senare tog alliance ner honom själva.... hur lamt e inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts