Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

ENJOY!

Fick som sagt Gloves igår. En Strat-run idag och jag lootar 2 wildheart setitems till. LYCKA 2K!!! :blink:

Wildheart Gloves

Wildheart Kilt

Wildheart Bracers

Rätt så fina saker <_<

Har förflyttat mig från Ironforge (va lite svårt där -_-) till eeeh.. va heter de?

Ön längst upp till vänster... typ... där NE startar.. kul att vara där :ermm:

Glöm inte filmen...

Leeeeeeeroy!! -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nice , vore ännu finare om det var 21 int istället för spirit på glovsen och att det var stamina/int på bracers istället för strength ;)

Spirit är underskattat.

Str behöver jag i bear, och när jag har kört i bear och shiftar till Caster igen så har jag full mana pga att min spirit är så hög.

Så det är inga fel där tycker jag inte.

Fick Wildheart Belt igår med.. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Funny Funny!

Leeroy är rikskändis. Vi hade en idiot rogue som gjorde en leeroy i hatching stället idag på våran dagliga UBRS raid. Ganska underhållande. Fast vi sket i att följa med in och dö. :lol:

Sen så hittade vi en rolig sak i Azshara. Nämligen Azuregos. :P

En raid-drake är ju alltid kul tänkte vi.

Första försöket så lyckas vi få ner honom till 87%. Ganska imponerande när det började med att MT tappade aggro och 3priests dog. :wub:

Andra försöket så trodde vi det skulle gå bättre. Men nja, ni kan se själva: Filmsnutt

(Kolla efter Namnet Felicia, Det är jag)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Funny Funny!

Leeroy är rikskändis. Vi hade en idiot rogue som gjorde en leeroy i hatching stället idag på våran dagliga UBRS raid. Ganska underhållande. Fast vi sket i att följa med in och dö. :lol:

Sen så hittade vi en rolig sak i Azshara. Nämligen Azuregos. :P

En raid-drake är ju alltid kul tänkte vi.

Första försöket så lyckas vi få ner honom till 87%. Ganska imponerande när det började med att MT tappade aggro och 3priests dog. :wub:

Andra försöket så trodde vi det skulle gå bättre. Men nja, ni kan se själva: Filmsnutt

(Kolla efter Namnet Felicia, Det är jag)

Trevligt, men wtf hände där på slutet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läste på forumen där att det var några som hade fått lord kazzak ner till typ 10% när det kom två stycken lv 1s som hette "forkazzak" och "wekazzak". Den där demonen får typ 1000000000000000000000000 liv när han dödar något så..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läste på forumen där att det var några som hade fått lord kazzak ner till typ 10% när det kom två stycken lv 1s som hette "forkazzak" och "wekazzak". Den där demonen får typ 1000000000000000000000000 liv när han dödar något så..

Mitt guild Sacrilege tog ner honom till 3% hp flera gånger men då kom alliance och suicidade så att han fick fullt hp igen =/. Senare tog alliance ner honom själva.... hur lamt e inte det ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor