Bullet Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Hoppas att jag får mitt tbc imorrn, beställde från maxfps innan kl 6 idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Såg nyss att det var så för mig med FÖR MIG MED Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Hoppas att jag får mitt tbc imorrn, beställde från maxfps innan kl 6 idag. Hört att folk som beställde från maxfps fick det i torsdags Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Men (insert valfri svordom eller liknande) JAG VILL JU OCKSÅ HA TBC Men måste skaffa bättre dator först oh det lär nog ta ett tag =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Hört att folk som beställde från maxfps fick det i torsdags ja, men han beställde ju idag kl 6 så det är väl inte så konstigt att han inte fick i torsdags? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 ja, men han beställde ju idag kl 6 så det är väl inte så konstigt att han inte fick i torsdags? Eller eller eller...... Så beställde han idag och åkte tillbaka i tiden till i torsdags och fick det då ... eller njae Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Vad roligt när man inte kan spela WoW såhär timmarna innan man kan lira BC. Har samma jäkla problem jag har efter varje patch, ett bluescreen poppar upp när jag försöker logga in, det står nåt i stil med NOT_LESS_OR_EQUAL. En polare på Ventrilo har suttit och försökt hjälpa mig i en timme, minst, men utan resultat. Aja, blir väl att ominstallera WoW senare ikväll, och sen kanske formatera om datorn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Men (insert valfri svordom eller liknande) JAG VILL JU OCKSÅ HA TBC Men måste skaffa bättre dator först oh det lär nog ta ett tag =/ Men vi ska väl lira ändå ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Men vi ska väl lira ändå ? Mja men hur kul kommer det bli Du springer runt med Blood Elf (nånting) lvl 70 BAHALI SCHASA, medans jag sitter med min ynka Undead Mage lvl 60 och onanerar åt alla blood elf female. mjavisst kan vi väll lira Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 (redigerad) Eller eller eller...... Så beställde han idag och åkte tillbaka i tiden till i torsdags och fick det då ... eller njae Nu ska vi vara lite realistiska. Vad roligt när man inte kan spela WoW såhär timmarna innan man kan lira BC. Har samma jäkla problem jag har efter varje patch, ett bluescreen poppar upp när jag försöker logga in, det står nåt i stil med NOT_LESS_OR_EQUAL. En polare på Ventrilo har suttit och försökt hjälpa mig i en timme, minst, men utan resultat. Aja, blir väl att ominstallera WoW senare ikväll, och sen kanske formatera om datorn... Vart det så precis efter BC? varje gång du öppnar wow? isf kan du ta screen och skriva ner siffrorna/bokstäverna och skicka dom till blizzard. Man vet ju aldrig, det kan ju hjälpa dom. Mja men hur kul kommer det bli Du springer runt med Blood Elf (nånting) lvl 70 BAHALI SCHASA, medans jag sitter med min ynka Undead Mage lvl 60 och onanerar åt alla blood elf female. mjavisst kan vi väll lira App app, det är ju bara pixels och det finns bättre sidor. Redigerad 15 januari, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Jag får inte TBC imorgon. Ingen idé att köpa förrän jag är level 60. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Mja men hur kul kommer det bli Du springer runt med Blood Elf (nånting) lvl 70 BAHALI SCHASA, medans jag sitter med min ynka Undead Mage lvl 60 och onanerar åt alla blood elf female. mjavisst kan vi väll lira Haha skratta så jag fick ont i magen där (nyss käkat ) Sen har ju jag Flying mount (som jak inte kan använda med dig men än då App app, det är ju bara pixels och det finns bättre sidor. -Oo- Pm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Hört att folk som beställde från maxfps fick det i torsdags Mjo jag med =) men som sagt beställde jag idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 ja, men han beställde ju idag kl 6 så det är väl inte så konstigt att han inte fick i torsdags? Tänkte mer bara poängtera att maxfps var rätt snabba. Även om det uppfattades som att jag tyckte att det var konstigt att han inte hade fått sitt än så var det inte så jag menade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 (redigerad) Tänkte mer bara poängtera att maxfps var rätt snabba. Även om det uppfattades som att jag tyckte att det var konstigt att han inte hade fått sitt än så var det inte så jag menade oh okey. Exploitar lite med min polare i COT nu skit kul ^^ Bilder: Redigerad 15 januari, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Creds till zalci <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Newbie Question Om jag sänker till det där som stell skrev (16x16x16 nånting?) och sen window mode och maximerar fönstrer, kmr det lagga i BG då med 256 ram? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Newbie Question Om jag sänker till det där som stell skrev (16x16x16 nånting?) och sen window mode och maximerar fönstrer, kmr det lagga i BG då med 256 ram? Lagga kommer det. men som Stellis sa, du får bättre FPS med window mode och maximerar. Kom ihåg att sänka alla grafik inställningar, ta level of detail. Det flyter på lite bättre för mig iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Lagga kommer det. men som Stellis sa, du får bättre FPS med window mode och maximerar. Kom ihåg att sänka alla grafik inställningar, ta level of detail. Det flyter på lite bättre för mig iaf Blir o köpa mer ram då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Newbie Question Om jag sänker till det där som stell skrev (16x16x16 nånting?) och sen window mode och maximerar fönstrer, kmr det lagga i BG då med 256 ram? Får jag fråga en sak? varför spelar man wow med 256 ram? det är ju ingen idé att göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts