Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Vad roligt när man inte kan spela WoW såhär timmarna innan man kan lira BC. :mellow:

Har samma jäkla problem jag har efter varje patch, ett bluescreen poppar upp när jag försöker logga in, det står nåt i stil med NOT_LESS_OR_EQUAL. En polare på Ventrilo har suttit och försökt hjälpa mig i en timme, minst, men utan resultat. Aja, blir väl att ominstallera WoW senare ikväll, och sen kanske formatera om datorn...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eller eller eller...... Så beställde han idag och åkte tillbaka i tiden till i torsdags och fick det då :P:P;)

... eller njae :teehee:

Nu ska vi vara lite realistiska. :mellow:

Vad roligt när man inte kan spela WoW såhär timmarna innan man kan lira BC. :D

Har samma jäkla problem jag har efter varje patch, ett bluescreen poppar upp när jag försöker logga in, det står nåt i stil med NOT_LESS_OR_EQUAL. En polare på Ventrilo har suttit och försökt hjälpa mig i en timme, minst, men utan resultat. Aja, blir väl att ominstallera WoW senare ikväll, och sen kanske formatera om datorn...

Vart det så precis efter BC? varje gång du öppnar wow? isf kan du ta screen och skriva ner siffrorna/bokstäverna och skicka dom till blizzard. Man vet ju aldrig, det kan ju hjälpa dom.

Mja men hur kul kommer det bli

Du springer runt med Blood Elf (nånting) lvl 70 BAHALI SCHASA, medans jag sitter med min ynka Undead Mage lvl 60 och onanerar åt alla blood elf female.

mjavisst kan vi väll lira

App app, det är ju bara pixels och det finns bättre sidor. :lol:

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mja men hur kul kommer det bli

Du springer runt med Blood Elf (nånting) lvl 70 BAHALI SCHASA, medans jag sitter med min ynka Undead Mage lvl 60 och onanerar åt alla blood elf female.

mjavisst kan vi väll lira

Haha skratta så jag fick ont i magen där :P (nyss käkat :lol: )

Sen har ju jag Flying mount (som jak inte kan använda med dig men än då :P

App app, det är ju bara pixels och det finns bättre sidor. :mellow:

-Oo-

Pm? :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ja, men han beställde ju idag kl 6 så det är väl inte så konstigt att han inte fick i torsdags? :mellow:

Tänkte mer bara poängtera att maxfps var rätt snabba. Även om det uppfattades som att jag tyckte att det var konstigt att han inte hade fått sitt än så var det inte så jag menade :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Newbie Question :)

Om jag sänker till det där som stell skrev (16x16x16 nånting?) och sen window mode och maximerar fönstrer, kmr det lagga i BG då med 256 ram? :)

Lagga kommer det. men som Stellis sa, du får bättre FPS med window mode och maximerar.

Kom ihåg att sänka alla grafik inställningar, ta level of detail.

Det flyter på lite bättre för mig iaf :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...