Jacker Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 HAHAHAHAH! Ska sälja mitt till en polare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Ska sälja mitt till en polare. Eller så åker du ner till Malmö och ger mig spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Beställde mitt från spelbutiken.se. Gick jäkligt fort att installera, problemet är att jag måste uppgradera mitt account, måste typ vänta tills imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Själv måste jag hämta mitt imorrn på lunchrasten iskolan.. Palligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 (redigerad) Edit: Wtf, fel tråd... Redigerad 15 januari, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Mjo, hoppas cdon skickar mitt också. Står bara varorna packas, har stått sen igår. Så stog det på min Da Vinci Koden-film också, tog 4 veckor för cdon att skicka den hem till mig, brukar ta 2 dagar annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Nu blev jag faktiskt väldigt osäker... Ska jag verkligen sälja det? Vann ju ett 60 dagars gamecard också. Kan ju köpa WoW efter skolan imorrn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Nu blev jag faktiskt väldigt osäker... Ska jag verkligen sälja det? Vann ju ett 60 dagars gamecard också. Kan ju köpa WoW efter skolan imorrn... Ta en tio dagars trial på vanliga WoW och bestäm dig sedan. (Om du inte har gjort det.) http://teaser.wow-europe.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Nu blev jag faktiskt väldigt osäker... Ska jag verkligen sälja det? Vann ju ett 60 dagars gamecard också. Kan ju köpa WoW efter skolan imorrn... Du ska ge det till mig. Sen lever vi lyckligt. Btw.. hittade Murloc spel. Snart lvl 3 http://laughstreet.com/HTMLs/Gamehtmls/Murloc.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Mjo, hoppas cdon skickar mitt också. Står bara varorna packas, har stått sen igår. För mig med, mailade dem i fredags och hörde ifall de skickar så att man har det på releasedagen, fick detta svar idag: Hej, Du kommer att ha ditt spel imorgon. Med Vänliga Hälsningar Hanna CDON.COM Så jag har fortfarande hoppet uppe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 För mig med, mailade dem i fredags och hörde ifall de skickar så att man har det på releasedagen, fick detta svar idag: Hej, Du kommer att ha ditt spel imorgon. Med Vänliga Hälsningar Hanna CDON.COM Så jag har fortfarande hoppet uppe Får spelet imorgon...är så sugen på att börja men ska försöka ge fan i det ändå kul o ha ett exemplar när det kommer ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 (redigerad) Blir nog till att sälja iaf... Enligt polarna får man inte tillgång till TBC- innehållet förens lvl60, stämmer det? Redigerad 15 januari, 2007 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Blir nog till att sälja iaf... Enligt polarna får man inte tillgång till TBC- innehållet förens lvl60, stämmer det? Stämmer typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Blir nog till att sälja iaf... Enligt polarna får man inte tillgång till TBC- innehållet förens lvl60, stämmer det? Lvl 58 måste du vara för att få sitta din fot i Outland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Blir nog till att sälja iaf... Enligt polarna får man inte tillgång till TBC- innehållet förens lvl60, stämmer det? Du kan ju vara i newbie zone´s som tillkommer i TBC och du kan vara dom nya raserna, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Blir nog till att sälja iaf... Enligt polarna får man inte tillgång till TBC- innehållet förens lvl60, stämmer det? Mja, 2 nya raser och 2 nya startzoner är ju inte riktigt lvl 60 innehåll. Lite mer får man ju när man är uppe i lvl 60-70, men om du spelar så bör du ju ändå kunna komma dit efter ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Får spelet imorgon...är så sugen på att börja men ska försöka ge fan i det ändå kul o ha ett exemplar när det kommer ut Ja, jag längtar så jävla mycket, allt komemr kännas så nytt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Lvl 58 måste du vara för att få sitta din fot i Outland. KÄnns ju ndvändigt *köper spel* "ZOMG ZOMG ZOMG SKA LIRA TBC SOM BARA FAAAN NU................. men vad i? VARFÖR KAN JAG INTE VARA I OUTLAND?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 KÄnns ju ndvändigt *köper spel* "ZOMG ZOMG ZOMG SKA LIRA TBC SOM BARA FAAAN NU................. men vad i? VARFÖR KAN JAG INTE VARA I OUTLAND?" I dont make the rules, I play by them. Btw, gick in på cdon.com och kollade min orderstatus: World of Warcraft - The Burning Crusade Skickad 2007-01-14 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 I dont make the rules, I play by them. Btw, gick in på cdon.com och kollade min orderstatus: World of Warcraft - The Burning Crusade Skickad 2007-01-14 Såg nyss att det var så för mig med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts