Krax Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Grattis rickard =D Taktak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Vad vet du om det? =) Nej, Du gjorde hellt enkelt inte det. Screenshot or it didint happend. Grattis krax. Son of hakkar alltså det är en Pet eller? (Är lvl 43) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Nej, Du gjorde hellt enkelt inte det. Screenshot or it didint happend. Vad gjorde jag inte? Jag sa att datorn brann upp. --- När jag spelade sprang jag MC utan bloodfang pants 20+ ggr. Försökte köpa dem också, men ingen guild sålde... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Vad gjorde jag inte? Jag sa att datorn brann upp. --- När jag spelade sprang jag MC utan bloodfang pants 20+ ggr. Försökte köpa dem också, men ingen guild sålde... Är inte dom Bop ? Cheers min 1900post Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Så du menar att en 5 årig Du gjorde Molten Core? 5 år innan spelet kom ut. Då warcraft 3 frosen throne var typ ny? Och jag spelade nys GTA IV. Så jäkla skönt det var. Men synd atom bomberna kan knappt spränga husen >.<. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 (redigerad) Så du menar att en 5 årig Du gjorde Molten Core? 5 år innan spelet kom ut. Då warcraft 3 frosen throne var typ ny? Nej, jag sa inte att jag gjorde MC då, bara att jag spelade spelet. Är inte dom Bop ? Cheers min 1900post Jo, men skulle följa med och döda ragnaros, och om byxorna droppade så gav jag guldet och dom gav mig byxorna. Redigerad 14 januari, 2007 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Tjena, Gtasajtare .... Jag har en kompis som vill byta sitt acc med en 60rogue och 60mage båda har fullt blått set och några pvp epics och jag har en 60 hunter ni kan kolla min profil under Signaturen, plus att jag får 200kr och ett par byxor imellan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Nej, jag sa inte att jag gjorde MC då, bara att jag spelade spelet. Jo, men skulle följa med och döda ragnaros, och om byxorna droppade så gav jag guldet och dom gav mig byxorna. Och vad menar du med det här? Men allvarligt du kan inte ha klarat av wow som 5 åring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Och vad menar du med det här? Men allvarligt du kan inte ha klarat av wow som 5 åring. Jag menar ingenting alls med mitt PM, jag hade helt enkelt jetetråkigt. :< Men allvarligt jag kan visst ha klarat av wow som 5 åring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Och vad menar du med det här? Men allvarligt du kan inte ha klarat av wow som 5 åring. Shit bre. Är du efterbliven? Han drev för fan, sluta tjata. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Kalla det fusk om ni vill. Självklart så är den en stor fördel för de som kan. Kommer snabbt berätta hur ni kan öka eran target range med knappen TAB. Väldigt användbart i PvP och grinding. Gå in i C:\Program\World of Warcraft\WTF Gå in i C:\Program\World of Warcraft\WTF Öppna Config med Wordpad Lägg till nedstående meningen i en ny rad SET TargetNearestDistance "800.000000" Spara och öppna WoW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 (redigerad) Och vad menar du med det här? Men allvarligt du kan inte ha klarat av wow som 5 åring. Är du helt retarded eller? fattar du inte att han skojar med dig eller? -.- Thotim; fint tack så mycket ^.- Redigerad 14 januari, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Kalla det fusk om ni vill. Självklart så är den en stor fördel för de som kan. Kommer snabbt berätta hur ni kan öka eran target range med knappen TAB. Väldigt användbart i PvP och grinding. Gå in i C:\Program\World of Warcraft\WTF Gå in i C:\Program\World of Warcraft\WTF Öppna Config med Wordpad Lägg till nedstående meningen i en ny rad SET TargetNearestDistance "800.000000" Spara och öppna WoW. Target range men inte attack range väl? Det hade varit lite fubbigt att stå på ena sidan WSG och skjuta ner flaggbäraren på andra sidan banan med en pyroblast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 (redigerad) Target range men inte attack range väl? Det hade varit lite fubbigt att stå på ena sidan WSG och skjuta ner flaggbäraren på andra sidan banan med en pyroblast. Nä, man kan typ targeta 1 från 800 yards, men attackera är fortfarande inbyggt och går knappast att ändra i en config. GUESS CLASS! Redigerad 15 januari, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Nä, man kan typ targeta 1 från 800 yards, men attackera är fortfarande inbyggt och går knappast att ändra i en config. GUESS CLASS! Mage? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Kalla det fusk om ni vill. Självklart så är den en stor fördel för de som kan. Kommer snabbt berätta hur ni kan öka eran target range med knappen TAB. Väldigt användbart i PvP och grinding. Gå in i C:\Program\World of Warcraft\WTF Gå in i C:\Program\World of Warcraft\WTF Öppna Config med Wordpad Lägg till nedstående meningen i en ny rad SET TargetNearestDistance "800.000000" Spara och öppna WoW. Najs, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Mage? Oh darn, du har rätt. Förövrigt så är det en patch idag! (1 dag kvar till bc <3) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 HAHAHAHAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 HAHAHAHAH! Hax. Bör få mitt från cdon imorgon, var beställde du nånstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Hax. Bör få mitt från cdon imorgon, var beställde du nånstans? Mjo, hoppas cdon skickar mitt också. Står bara varorna packas, har stått sen igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts