MAFIA_KING Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Du kan ju alltid farma uldaman för Pendulum of Doom och sälja den till mig på trollbane för en sisådär 150g Trollbane? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 En liten film där Lord Kruul gjorde ett besök i Ironforge igår kväll Lägg märke till alla skelett som ligger utspridda kommer kanske 2 sek fram i filmen, sen vill den börja om på nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Jo, jag fick prova spelet extra tidigt, dom ville se om jag kunde spela det när jag var 5 år gammal, och det kunde Sure.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Sure.. Japp, jag hade screens på en annan dator, fast datorn brann upp. :< --- Jag har 6/8 bloodfang på min rogue som jag inte spelar på längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 (redigerad) Hej asså var får man tag på Ct_Profile jag får int Zip filen från Curse gaming att funka och från Ctprofiles hemsida hittar jag ingenting och på google hittar jag bara massa skit :S, så kan någon va sjyst att linka det Edit: Hittade det 10sec efter att jag skrev det här:P Redigerad 14 januari, 2007 av nexus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Lotto jag haft dom senaste dagarna. 2 st crusader pappren på samma dag samt 2 epics från ragnaros =) Taggad som satan till BC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Lotto jag haft dom senaste dagarna. 2 st crusader pappren på samma dag samt 2 epics från ragnaros =) Taggad som satan till BC Jag hatar dig. Mer än någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Jag hatar dig. Mer än någonsin. BWL ikväll. Kanske får dig hata mig mer sen ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 En liten film där Lord Kruul gjorde ett besök i Ironforge igår kväll Lägg märke till alla skelett som ligger utspridda På tal om skelett. GM tog bort honom efter ca. 14 timmar av förödelse, noob efter noob sprang ut och tog självmord,så dom guilder som försökte att döda honom gav upp. Jag hatar Ironforge, vi dödade honom i Stormwind dagen innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 BWL ikväll. Kanske får dig hata mig mer sen ;D Inget från BWL som jag supergärna vill ha så, nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Japp, jag hade screens på en annan dator, fast datorn brann upp. :< Vad drömde du sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Japp, jag hade screens på en annan dator, fast datorn brann upp. :< --- Jag har 6/8 bloodfang på min rogue som jag inte spelar på längre. Men allvarligt tror du att vi ska Tro på att du spelade WoW 5 år innan det kom ut typ, Det var inte äns i Beta då (tror jag iaf) Och en 5 årig unge kommer knappast klara av WoW ensam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Men allvarligt tror du att vi ska Tro på att du spelade WoW 5 år innan det kom ut typ, Det var inte äns i Beta då (tror jag iaf) Och en 5 årig unge kommer knappast klara av WoW ensam. Han var nog väldigt seriös också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 På tal om skelett. GM tog bort honom efter ca. 14 timmar av förödelse, noob efter noob sprang ut och tog självmord,så dom guilder som försökte att döda honom gav upp. Jag hatar Ironforge, vi dödade honom i Stormwind dagen innan. Gör inte han som Lord Kazzak o går in i Supreme mode (odödlig)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Inget från BWL som jag supergärna vill ha så, nej. Var det bara byxorna du ville ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 (redigerad) Men allvarligt tror du att vi ska Tro på att du spelade WoW 5 år innan det kom ut typ, Det var inte äns i Beta då (tror jag iaf) Och en 5 årig unge kommer knappast klara av WoW ensam. Vad vet du om det? =) Var det bara byxorna du ville ha? Japp. Redigerad 14 januari, 2007 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Recension av TBC Fan va coolt och träffa gamla "hjältar" Med detta som grund har Blizzard sedan arbetat vidare för att göra Burning Crusade ännu bättre. Så fort jag tar klivet genom Dark Portal och hamnar i en strid mellan demoner och förtvivlade styrkor från både Alliansen och Horden märks det att mer fokus ligger på berättandet, på fler händelser som försiggår utanför spelarens kontroll, allt för att skapa en stämning av att det faktiskt är krig på gång. Många av de gamla hjältarna som står som stayer i Stormwind lever fortfarande kvar i Outland, där de isolerades efter att Dark Portal stängdes i slutet av Warcraft 2. Det är en mäktig känsla att få träffa ärkemagikern Khadgar och Kurdran Wildhammer och känna historiens vingslag. Överhuvudtaget känns spelet ännu mer grundat i den gamla mytologin, även om vissa ändringar har gjorts för att exempelvis draenei ska få en större historisk roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Recension av TBC Fan va coolt och träffa gamla "hjältar" Och jag som inte ville spela BC, men nu blir det minsann av! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Jag har haft en bra dag idag. Ding lvl 60! http://img232.imageshack.us/img232/1784/dinglv60aq2.jpg Skaffade också son of hakkar http://img459.imageshack.us/img459/3421/sonofhakkarfr7.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Jag har haft en bra dag idag. Ding lvl 60! http://img232.imageshack.us/img232/1784/dinglv60aq2.jpg Skaffade också son of hakkar http://img459.imageshack.us/img459/3421/sonofhakkarfr7.jpg Grattis rickard =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts