Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Hej asså var får man tag på Ct_Profile jag får int Zip filen från Curse gaming att funka och från Ctprofiles hemsida hittar jag ingenting och på google hittar jag bara massa skit :S, så kan någon va sjyst att linka det :teehee:

Edit: Hittade det 10sec efter att jag skrev det här:P

Redigerad av nexus
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En liten film där Lord Kruul gjorde ett besök i Ironforge igår kväll :ermm:

Lägg märke till alla skelett som ligger utspridda

På tal om skelett. GM tog bort honom efter ca. 14 timmar av förödelse, noob efter noob sprang ut och tog självmord,så dom guilder som försökte att döda honom gav upp.

Jag hatar Ironforge, vi dödade honom i Stormwind dagen innan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp, jag hade screens på en annan dator, fast datorn brann upp. :<

---

Jag har 6/8 bloodfang på min rogue som jag inte spelar på längre.

Men allvarligt tror du att vi ska Tro på att du spelade WoW 5 år innan det kom ut typ, Det var inte äns i Beta då (tror jag iaf)

Och en 5 årig unge kommer knappast klara av WoW ensam.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Recension av TBC :ermm:

Fan va coolt och träffa gamla "hjältar"

Med detta som grund har Blizzard sedan arbetat vidare för att göra Burning Crusade ännu bättre. Så fort jag tar klivet genom Dark Portal och hamnar i en strid mellan demoner och förtvivlade styrkor från både Alliansen och Horden märks det att mer fokus ligger på berättandet, på fler händelser som försiggår utanför spelarens kontroll, allt för att skapa en stämning av att det faktiskt är krig på gång. Många av de gamla hjältarna som står som stayer i Stormwind lever fortfarande kvar i Outland, där de isolerades efter att Dark Portal stängdes i slutet av Warcraft 2. Det är en mäktig känsla att få träffa ärkemagikern Khadgar och Kurdran Wildhammer och känna historiens vingslag. Överhuvudtaget känns spelet ännu mer grundat i den gamla mytologin, även om vissa ändringar har gjorts för att exempelvis draenei ska få en större historisk roll.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...