Nerheden Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Sökte lite snabbt . http://video.google.com/videoplay?docid=59...t+troll+village Men det är för en tidigare patch vet inte om vägen funkar nu. Men lycka till iaf:P. Bah! Det funka, står där nu, men tänkte in på att dem var troll. Kan inte döda dem. Inte heller ta: At War. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Perdictions blade + bloodfang legs från raggy idag. Kändes skönt att få det efter 3 och enhalvtimma velande i MC. Min första Raggy kill ochså =) BWL imorgon och då ska jag skaffa lite mer t2 =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Perdictions blade + bloodfang legs från raggy idag. Kändes skönt att få det efter 3 och enhalvtimma velande i MC. Min första Raggy kill ochså =) BWL imorgon och då ska jag skaffa lite mer t2 =) Jag hatar dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Jag hatar dig. Äsh, du ska inte klaga.. du har slutat spelat ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Äsh, du ska inte klaga.. du har slutat spelat ändå. Jaha, och? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Jaha, och? Bläh på dig adde, du klagar tillräckligt på msn ändå. Btw, någon som vet ett bra ställe man kan farma gold på som mage? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Bläh på dig adde, du klagar tillräckligt på msn ändå. Btw, någon som vet ett bra ställe man kan farma gold på som mage? Tyrs hand i epl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Tyrs hand i epl? Näe, Tyrs Hand är 100 gånger svårare än det brukade vara. Sen är det alltid en massa alliance och horde som har krig där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 (redigerad) Bläh på dig adde, du klagar tillräckligt på msn ändå. Btw, någon som vet ett bra ställe man kan farma gold på som mage? Jag vet, jag är klagomannen. ----- Vargarna i Elwynn Forest? ----- För er som inte såg, jag slutade spela för ungefär 8 år sedan. Redigerad 14 januari, 2007 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Jag vet, jag är klagomannen. ----- Vargarna i Elwynn Forest? ----- För er som inte såg, jag slutade spela för ungefär 8 år sedan. 8 år sen? Och jag vet att du är 12 kanske 13. Du var inte 4 när du sluta. Spelet fanns inte äns då. Ska testa vargarna för din skull. Vem vet, jag kanske blir rik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 (redigerad) 8 år sen? Och jag vet att du är 12 kanske 13. Du var inte 4 när du sluta. Spelet fanns inte äns då. Ska testa vargarna för din skull. Vem vet, jag kanske blir rik. Jo, jag fick prova spelet extra tidigt, dom ville se om jag kunde spela det när jag var 5 år gammal, och det kunde jag. edit. 13 år gammal. :< Redigerad 14 januari, 2007 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Bläh på dig adde, du klagar tillräckligt på msn ändå. Btw, någon som vet ett bra ställe man kan farma gold på som mage? Du kan ju alltid farma uldaman för Pendulum of Doom och sälja den till mig på trollbane för en sisådär 150g Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 En liten film där Lord Kruul gjorde ett besök i Ironforge igår kväll Lägg märke till alla skelett som ligger utspridda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 En liten film där Lord Kruul gjorde ett besök i Ironforge igår kväll Lägg märke till alla skelett som ligger utspridda Shit ohmagad, total pwnage Tur att man spelar Horde då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Shit ohmagad, total pwnage Tur att man spelar Horde då Han kan väl hälsa på för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Shit ohmagad, total pwnage Tur att man spelar Horde då Han var utanför UC i förigår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HK_47 Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 (redigerad) För er som inte såg, jag slutade spela för ungefär 8 år sedan. Äh varför slutade du? Det är nästan ingen kvar i Valhalla nu. Nästan ingen guild på BL har raidat sen patch 2.00 kom, antagligen pga TBC Vii körde randomgrupp till AQ40 i torsdags, tog ner twin emperors. Jävligt bra för att va randomgrupp men det var ju såklart inga noobs med, bara folk från bra guilder Men e inte din rogue till salu då? Eller om du vill byta mot min warrior, bwl-aq40-naxx gearad Redigerad 14 januari, 2007 av HK_47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Han var utanför UC i förigår Shit ohmagad vilken tid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Äh varför slutade du? Det är nästan ingen kvar i Valhalla nu. Nästan ingen guild på BL har raidat sen patch 2.00 kom, antagligen pga TBC Men e inte din rogue till salu då? Eller om du vill byta mot min warrior, bwl-aq40-naxx gearad Mjo, tröttnat på spelet helt. Kan väl sälja den för en peng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Shit ohmagad vilken tid? Inte säker, men tror hon var nånstans mellan 22:00-23:00. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts