Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Fixed a bug where flags in Arathi Basin could be captured at extremely long distances.

Fixed a bug where players who had set dungeons to Heroic difficulty level previous to patch 2.0.3 could no longer enter instances.

Fixed a bug that was causing multiple LUA errors in the German and French battlegrounds.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Berätta mer. Förbjudet ställe?

Om man är druid och tar teleport till moonglade och sedan tar druids privata fp till Rut'theran Village så kommer man flyga förbi ett ställe mellan Darkshore och Moonglade, man kan se en massa troll som dansar och går runt i en sorts by. Det finns ingen väg eller grotta till detta ställe, det enda sättet att komma dit är från winterspring genom att klättra och hoppa runt lite på berg. Såna här saker har jag för mig att dom är strängligen förbjuden i wow världen.. dock osäker på detta ställe.

Finns som sagt en massa lvl 55-58 shatterspear trolls där. Dom droppar 2-8s var, Major Healing Potions, Greenies och Vendor Trash. I området där alla dansar står det typ 20-30 st i en arena på typ 20 meter. Dvs ett paradis för mages, här finns pengar att tjäna. Respawn time är typ 2,3-4 min..

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte om jag har tagit detta tidigare men....

Är det normalt att WoW fungerar bättre i Windowed mode Maximised än Fullscreen på en dator med minsta rek?

För det verkar som om det fungerar bättre för mig med windowed än fullscreen :)

Jag gjorde som StellHell sa och bockade ur allting, satt på 16*16*1 och det flöt på bättre, sen prövade jag med windowed.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte om jag har tagit detta tidigare men....

Är det normalt att WoW fungerar bättre i Windowed mode Maximised än Fullscreen på en dator med minsta rek?

För det verkar som om det fungerar bättre för mig med windowed än fullscreen :)

Jag gjorde som StellHell sa och bockade ur allting, satt på 16*16*1 och det flöt på bättre, sen prövade jag med windowed.

Jag kör windowed, men inte fullscreen. Får bäst fps från det. (kom dock ihåg att maximera fönstret.)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bah, bara för Ice fixade sin epic mount nu så blir men ju helt seg över att alltid komma sist. Ngn som vet ngn säker sida där man kan köpa guld?

Lite halv desperat atm.. :)

Men moget att köpa guld. Bara för det så ska jag skvallra för blizzard så att de kollar din mail-history och bannar dig. ;):lol::lol:

;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man är druid och tar teleport till moonglade och sedan tar druids privata fp till Rut'theran Village så kommer man flyga förbi ett ställe mellan Darkshore och Moonglade, man kan se en massa troll som dansar och går runt i en sorts by. Det finns ingen väg eller grotta till detta ställe, det enda sättet att komma dit är från winterspring genom att klättra och hoppa runt lite på berg. Såna här saker har jag för mig att dom är strängligen förbjuden i wow världen.. dock osäker på detta ställe.

Finns som sagt en massa lvl 55-58 shatterspear trolls där. Dom droppar 2-8s var, Major Healing Potions, Greenies och Vendor Trash. I området där alla dansar står det typ 20-30 st i en arena på typ 20 meter. Dvs ett paradis för mages, här finns pengar att tjäna. Respawn time är typ 2,3-4 min..

Vart ungefär i Winterspring ska man klättara runt på bergen? Måste testa det, guld värt om det funkar för min mage.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...