MAFIA_KING Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Sa aldrig att den var snygg. Vanliga NE-mounts är ju snyggare, Mist- och Stormsabre speciellt.. Den har fortfarande en tendens att se ut som Ne mount, därför klassas den som det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Lol, fett egda! Skulle juh bara vara häftigt om du fått det långt i förväg. Jag har flera på min skola som spelat det ett tag nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Skulle juh bara vara häftigt om du fått det långt i förväg. Jag har flera på min skola som spelat det ett tag nu. Det måste ju bara beta, för det står ju att han inte kan spela TBC förens det släpps i resten av Europe(?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Vilken BG weekend är de nu? Eye of the storm. Men man måste vara level 70 för den så, ingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
toralf Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Mm märkte det Varför ens ta med den nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 (redigerad) Chilling Haha, Lite chilling med guildet precis innan MC boss.. =] -Lucifron- ..=) Jag.. I mitten =>..60 Retribution Paladin.... Förresten så fixade sig Epic mount pally questet igår också.../cheer Redigerad 12 januari, 2007 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Skaffade mitt fjärde mount förut. Ska hinna skaffa WSG legs innan BC care? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Eftersom jag inte vet vad pew står för så känner man sig lite dum för alla /y pew /s Pewpew /g PEWPEW! /1 PEW!! os.v Vad står det för igentligen? ( nej jag kan inte editera in detta i den föregående posten ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Eftersom jag inte vet vad pew står för så känner man sig lite dum för alla /y pew /s Pewpew /g PEWPEW! /1 PEW!! os.v Vad står det för igentligen? ( nej jag kan inte editera in detta i den föregående posten ) Vet du inte det? betyder ju Penis Enlarger Wanted (syftande på e-peen, dvs internet penis. Alltså respekten på internet) Hoppas mitt svar hjälper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Farmat hela dagen. Klockan 3 på natten var jag rik nog att köpa den efterlängtade mounten.. Har dock bara 3g kvar nu. Känns jätteläskigt. Senast jag hade så lite stålar var på lvl 25 eller något. Skitovant att inte ha råd med något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Farmat hela dagen. Klockan 3 på natten var jag rik nog att köpa den efterlängtade mounten.. Har dock bara 3g kvar nu. Känns jätteläskigt. Senast jag hade så lite stålar var på lvl 25 eller något. Skitovant att inte ha råd med något. Snygg var du revared/exalted så du fick någon rabatt?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Snygg var du revared/exalted så du fick någon rabatt?. Hoho, inte vad jag vet. Mounten kostade 90g, och riding skill 540. Och det är det vanliga priset atm, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 (redigerad) Hoho, inte vad jag vet. Mounten kostade 90g, och riding skill 540. Och det är det vanliga priset atm, eller? Tror ja såg något i patch note, Om att dom hade sänkt priset från 1000g sammanlagt till 630, Men ja vet inte om det var med rabatt inräknat. Redigerad 13 januari, 2007 av coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Tror ja såg något i patch note, Om att dom hade sänkt priset från 1000g sammanlagt till 630, Men ja vet inte om det var med rabatt inräknat. Som IceCandy skrev så var det 540g för riding skill och 90g för mount. Kom i denna patchen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Eftersom jag inte vet vad pew står för så känner man sig lite dum för alla /y pew /s Pewpew /g PEWPEW! /1 PEW!! os.v Vad står det för igentligen? ( nej jag kan inte editera in detta i den föregående posten ) Humm.. typ pew, pewnage, ownage.. eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Farmat hela dagen. Klockan 3 på natten var jag rik nog att köpa den efterlängtade mounten.. Det tog sin lilla tid^^, men helvete att att Ulda fuxxade.. ni vet den där stenen nära den sista bossen man måste trycka på för att få upp en dörr - den fungerade inte att få upp för oss, guss ya need to be 3 ppl? Btw, (gissar på att jag kommer bli hatad nu när jag skriver detta) Jag har speccat full balance nu^__^ Askul efter patchen juh, både i pve och pvp. luv ma trees. <3 -- Aja, här är en snyggare bild på din mount.. Sedan en till bild ifrån när vi dödar Shatterspear Trolls på det där 'förbjuda stället', Aoe spam ftw, btw kan man bli bannad om man är där och farmar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Eftersom jag inte vet vad pew står för så känner man sig lite dum för alla /y pew /s Pewpew /g PEWPEW! /1 PEW!! os.v Vad står det för igentligen? ( nej jag kan inte editera in detta i den föregående posten ) Kan även stå för "PEWPEWLAZERGUN" eller "PEWPEWLAZORS" finns flera guilder some heter detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Eftersom jag inte vet vad pew står för så känner man sig lite dum för alla /y pew /s Pewpew /g PEWPEW! /1 PEW!! os.v Vad står det för igentligen? ( nej jag kan inte editera in detta i den föregående posten ) PEWPEW är ljudet från laserpistoler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 PEWPEW är ljudet från laserpistoler. Tack! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 http://img160.imageshack.us/img160/812/namnlsni1.png ? Blev så efter patchen. Någon annan som lidder/liddit av denna bug? (Alltså ingen Login/password) Hjälp :'( . Har om instalerat jag har använt repair o allt men det funkar inte!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts