Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Eftersom jag inte vet vad pew står för så känner man sig lite dum för alla /y pew /s Pewpew /g PEWPEW! /1 PEW!! os.v

Vad står det för igentligen?

( nej jag kan inte editera in detta i den föregående posten )

Vet du inte det? betyder ju Penis Enlarger Wanted (syftande på e-peen, dvs internet penis. Alltså respekten på internet)

Hoppas mitt svar hjälper :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:D Farmat hela dagen. Klockan 3 på natten var jag rik nog att köpa den efterlängtade mounten.. Har dock bara 3g kvar nu. Känns jätteläskigt. Senast jag hade så lite stålar var på lvl 25 eller något. Skitovant att inte ha råd med något. :)

Snygg :) var du revared/exalted så du fick någon rabatt?.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hoho, inte vad jag vet. Mounten kostade 90g, och riding skill 540. Och det är det vanliga priset atm, eller?

Tror ja såg något i patch note, Om att dom hade sänkt priset från 1000g sammanlagt till 630, Men ja vet inte om det var med rabatt inräknat.

Redigerad av coola
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Farmat hela dagen. Klockan 3 på natten var jag rik nog att köpa den efterlängtade mounten.. :D

Det tog sin lilla tid^^, men helvete att att Ulda fuxxade.. ni vet den där stenen nära den sista bossen man måste trycka på för att få upp en dörr - den fungerade inte att få upp för oss, guss ya need to be 3 ppl? Btw, (gissar på att jag kommer bli hatad nu när jag skriver detta) Jag har speccat full balance nu^__^ Askul efter patchen juh, både i pve och pvp. luv ma trees. <3

--

Aja, här är en snyggare bild på din mount.. :)

Sedan en till bild ifrån när vi dödar Shatterspear Trolls på det där 'förbjuda stället', Aoe spam ftw, btw kan man bli bannad om man är där och farmar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eftersom jag inte vet vad pew står för så känner man sig lite dum för alla /y pew /s Pewpew /g PEWPEW! /1 PEW!! os.v

Vad står det för igentligen?

( nej jag kan inte editera in detta i den föregående posten )

Kan även stå för "PEWPEWLAZERGUN" eller "PEWPEWLAZORS" finns flera guilder some heter detta

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...