Nerheden Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Det är inte meningen heller, men jag vill spela, men jag vet att jag inte kan kontrollera spelandet, antingen spelar jag non stop hela tiden o skiter i allt annat... det är rätt uppenbart vart som är bäst för min del, men kan fortfarande inte sluta längta edit: jag har aldrig lyckats sätta en gräns på hur länge man ska lira Finns jo annars Parental Control. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Finns jo annars Parental Control. Fan jag tänkte ju tipsa om de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Account Status: Canceled Payment on this account has been canceled‚ however this account can be used for playing until the current subscription period ends. :'( hehe kommer nog börja spela sen igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Finns jo annars Parental Control. Vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Ville lätta upp stämningen lite nu när det är expansions tider Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Ville lätta upp stämningen lite nu när det är expansions tider Haha snacka om bra tidförskjutning där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Vad är det? En sak på blizzards sida som gör att man kan ange tider barnet får spela(för föräldrar alltså ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 En sak på blizzards sida som gör att man kan ange tider barnet får spela(för föräldrar alltså ) Går det enkelt att bryta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Går det enkelt att bryta? du var rätt beroende när du spelade va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Nämen oj, ännu en human med NE mount...ovanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Är så någon sekund när jag startar, men sedan pluppar det fram. Ja men jag kan sitta sådär i timmar (nja provat i typ 5min eller så, musen funkar iaf som vanligt... och Esc för att stänga av) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 du var rätt beroende när du spelade va Var extremt beroende.. sket i skolan o allt livet ,nekade tjejer som ringde mig o fråga om jag skulle festa eller hänga med ut för jag raidade, sket i skolan, dumpade min flickvän, hela köret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Nämen oj, ännu en human med NE mount...ovanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Går det enkelt att bryta? Ber du dina föräldrar att sätta ett bra pw så är det nog ganska svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Nämen oj, ännu en human med NE mount...ovanligt. Det är ju PvP-mount.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Lol, fett egda! http://ww2.beffo.se/upload/pic~/eyzdgcg5h9.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Fy fan Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Det är ju PvP-mount.. ..och den mest uttjatade mounten av alliance skulle hällre skaffa mig någon förbannad get eller häst, trots att jag hatar hästar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
toralf Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Vilken BG weekend är de nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 ..och den mest uttjatade mounten av alliance skulle hällre skaffa mig någon förbannad get eller häst, trots att jag hatar hästar Sa aldrig att den var snygg. Vanliga NE-mounts är ju snyggare, Mist- och Stormsabre speciellt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts