Troxie Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Jo, den gör samma sak. man teleporteras till bakom sin target. Då var det ju inte mycket fantasi i det hela : P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Ska nog avboka mitt tbc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
toralf Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Ska nog avboka mitt tbc Dårå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Ska nog avboka mitt tbc Hela grejen är ju att kampa utanför affären med en massa andra Wownördar flera timmar innan dom öppnar. Såklart ska du inte avboka, även om du inte tänker spela spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 (redigerad) Hur faen får man bra honor? i varje bg (AB eller WSG) så får ajg typ 100 honor per match? det är ju helt sanslöst lite, andra säger att dom får flera hundra. och ja, jag dödar och kan ligga 1-10 på listan, bug? jävla nörd alliance som suger i pvp -.- Redigerad 11 januari, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Hur faen får man bra honor? i varje bg (AB eller WSG) så får ajg typ 100 honor per match? det är ju helt sanslöst lite, andra säger att dom får flera hundra. och ja, jag dödar och kan ligga 1-10 på listan, bug? jävla nörd alliance som suger i pvp -.- AV ftw. Trist som fan tho. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 AV ftw. Trist som fan tho. J0s, märkte det idag, fick ungefär ~600 honor, tack iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Sådärja, har uppgraderat datorn litegrann så förhoppningsvis laggar det minde och flyter på bättre Laddar ner patchen i detta nu, gieb Sanctified Duty, eller vafan den då heter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 När jag börjar spela som Belf Wlock vet jag inte vilken server jag ska spela, vet ni nån där det spelar många gtasajtar? Annars blir det väl Emeriss igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Ska nog avboka mitt tbc Önskar jag oxo hade ork o göra det.... ska inte spela det....gjort så mycket för o få slut på min wow beroende, men vill ändå ha en kopia..utifall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Madhick Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Önskar jag oxo hade ork o göra det.... ska inte spela det....gjort så mycket för o få slut på min wow beroende, men vill ändå ha en kopia..utifall.. hehe du kanske ska ta och bestämma dig då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Önskar jag oxo hade ork o göra det.... ska inte spela det....gjort så mycket för o få slut på min wow beroende, men vill ändå ha en kopia..utifall.. Men för helvete, börja bara lira igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 (redigerad) hehe du kanske ska ta och bestämma dig då? Rätt svårt o göra det.. @marky: Vill men e rädd för att sabba skolan nu när det går så bra för mig där edit: snyft :'( Redigerad 11 januari, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Rätt svårt o göra det.. @marky: Vill men e rädd för att sabba skolan nu när det går så bra för mig där edit: snyft :'( Allså suck, sätt en gräns för hur länge du ska spela.. Det är inte svårt.. Vi ska inte sitta här och tycka synd om dig right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 (redigerad) Allså suck, sätt en gräns för hur länge du ska spela.. Det är inte svårt.. Vi ska inte sitta här och tycka synd om dig right? Det är inte meningen heller, men jag vill spela, men jag vet att jag inte kan kontrollera spelandet, antingen spelar jag non stop hela tiden o skiter i allt annat... det är rätt uppenbart vart som är bäst för min del, men kan fortfarande inte sluta längta edit: jag har aldrig lyckats sätta en gräns på hur länge man ska lira Redigerad 11 januari, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Det är inte meningen heller, men jag vill spela, men jag vet att jag inte kan kontrollera spelandet, antingen spelar jag non stop hela tiden o skiter i allt annat... det är rätt uppenbart vart som är bäst för min del, men kan fortfarande inte sluta längta edit: jag har aldrig lyckats sätta en gräns på hur länge man ska lira Gör som jag, sätt 2 timmar max. Resten av dagen går åt till familj osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Rätt svårt o göra det.. @marky: Vill men e rädd för att sabba skolan nu när det går så bra för mig där edit: snyft :'( Ett sånt där brev fick jag med, jag vill spela nu :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Fick också sånt brev såg jag nu Har tagit paus ca 1 månad men ska köpa gamecard imorgon så jag är redo inför TBC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 (redigerad) http://img160.imageshack.us/img160/812/namnlsni1.png ? Blev så efter patchen. Någon annan som lidder/liddit av denna bug? (Alltså ingen Login/password) Redigerad 11 januari, 2007 av yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 http://img160.imageshack.us/img160/812/namnlsni1.png ? Blev så efter patchen. Någon annan som lidder/liddit av denna bug? (Alltså ingen Login/password) Är så någon sekund när jag startar, men sedan pluppar det fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts