MyStiC Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Gör patchen idag något speciellt eller endast pre-patch för TBC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Gör patchen idag något speciellt eller endast pre-patch för TBC? Det märker vi väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Gör patchen idag något speciellt eller endast pre-patch för TBC? Ända som jag bryr mig om i patchen är att riding skill kommer kosta 540g nu. Vilket är nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Gör patchen idag något speciellt eller endast pre-patch för TBC? Ja, någon snubbe i Booty Bay säljer nu Bullets . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Shadowstep+Opportunity+Master of Subtlety+10%AP+15%Agi=Riktigt hårda Ambushes. Konstant mellan 2k-2,5k. Har inte testat med buffs än. Bra för någon som inte är fullepic. Älska Sub-trädet . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Shadowstep+Opportunity+Master of Subtlety+10%AP+15%Agi=Riktigt hårda Ambushes. Konstant mellan 2k-2,5k. Har inte testat med buffs än. Bra för någon som inte är fullepic. Älska Sub-trädet . Gear? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Mest pvp-gear, blandning av blått och epic. Två Nightslayer. Gutgore i main och Felstriker i off. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Tycker det är lite vekt av blizzard med den nya skillen "shadowstep". den är en fullständig ripoff av en guild wars-skill med samma namn. Okej om det hade varit t.ex "Fireball" eller något, men de kan väl iallafall hitta på ett nytt namn istället för shadow step Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 (redigerad) Tycker det är lite vekt av blizzard med den nya skillen "shadowstep". den är en fullständig ripoff av en guild wars-skill med samma namn. Okej om det hade varit t.ex "Fireball" eller något, men de kan väl iallafall hitta på ett nytt namn istället för shadow step Well. Tänk på alla NPC's, quester, instancer och sånt. Nog inte så lätt att komma på allt. Och btw det är bara ett namn, skille gör väll inte samma sak i GW? från thotbott: Searched 33569 items, 266875 NPCs, 5637 quests, 2908 recipes, 1420 class skills : P Redigerad 10 januari, 2007 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 (redigerad) Ända som jag bryr mig om i patchen är att riding skill kommer kosta 540g nu. Vilket är nice. Det har jag hört, vad blir då Epic mount och kosta? Mitt wow wikipedia säger: Pontus ! / Porry ! / Whatever ! säger: 180g Pontus ! / Porry ! / Whatever ! säger: 720 kostar riding skill Kan det stämma? Redigerad 10 januari, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Well. Tänk på alla NPC's, quester, instancer och sånt. Nog inte så lätt att komma på allt. Och btw det är bara ett namn, skille gör väll inte samma sak i GW? från thotbott: Searched 33569 items, 266875 NPCs, 5637 quests, 2908 recipes, 1420 class skills : P Gör det jag sa att du skulle göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Det har jag hört, vad blir då Epic mount och kosta? Mitt wow wikipedia säger: Pontus ! / Porry ! / Whatever ! säger: 180g Pontus ! / Porry ! / Whatever ! säger: 720 kostar riding skill Kan det stämma? Riding Skill = 540g. 100 % Mount = 90g. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Det har jag hört, vad blir då Epic mount och kosta? Mitt wow wikipedia säger: Pontus ! / Porry ! / Whatever ! säger: 180g Pontus ! / Porry ! / Whatever ! säger: 720 kostar riding skill Kan det stämma? Då är det så att din kompis Pontus inte har varit och kollat vad dom kåstar efter dagens patch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Riding Skill = 540g. 100 % Mount = 90g. Då kanske jag har råd med en epic Kodo iallfall när jag är 60 Då är det så att din kompis Pontus inte har varit och kollat vad dom kåstar efter dagens patch. Ska säga det till han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
toralf Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Bara jag som får upp massa felmeddelanden hela tiden? Trycker man bort den så kommer de bara upp en ny efter 2 sek :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Gör det jag sa att du skulle göra! "Sug min pungpåse" Nejtack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Säkert addons som strular.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Well. Tänk på alla NPC's, quester, instancer och sånt. Nog inte så lätt att komma på allt. Och btw det är bara ett namn, skille gör väll inte samma sak i GW? från thotbott: Searched 33569 items, 266875 NPCs, 5637 quests, 2908 recipes, 1420 class skills : P Jo, den gör samma sak. man teleporteras till bakom sin target. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Har laddat ner patchen nu, o inte blizzard downloader, men fick ner en mpq fil ist för exe, vad gör jag med den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Jahapp, då har jag blivit övertalad att precis boka tbc! darnit :@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts