Mikolan Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Warlock är skit kul ochsÃ¥ + gratis mount Absolut inte, är det nÃ¥gra klasser som är sega är det warlock & druid. Man dödar fan segare än druid mer warlock + dem suger i PvP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Har funderat pÃ¥ att göra en undead priest pÃ¥ en PvP server, jag skulle gärna vilja spela med nÃ¥n av er. Vilken server ska jag börja spela pÃ¥? Kör pÃ¥ Deathwing Jag,MetoC7,Grötmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Hehe Jag är Alliance pÃ¥ Deathwing. Cya in gadgetzan! När livet droppar med 1300 dmg pÃ¥ en attack vet ni att det är jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 (redigerad) Vad heter du? och Race? och class sÃ¥ klart? Redigerad 11 maj, 2005 av Blaucrozz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Ska göra en NE Rogue vilken minut som helst! Fort! Säg vad ni heter och vilken server ni spelar pÃ¥! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Warlock är skit kul ochsÃ¥ + gratis mount Har en lvl 34 Warlock redan. Om jag skapar en ny char blir det en präst. Hatar prästerna som försöker döda mig sÃ¥ mycket sÃ¥ jag mÃ¥ste göra en egen och göra livet outhärdigt för andra folk höhö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Ska göra en NE Rogue vilken minut som helst! Fort! Säg vad ni heter och vilken server ni spelar pÃ¥! Skapa en undead istället pÃ¥ deathwing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Har en lvl 34 Warlock redan. Om jag skapar en ny char blir det en präst. Hatar prästerna som försöker döda mig sÃ¥ mycket sÃ¥ jag mÃ¥ste göra en egen och göra livet outhärdigt för andra folk höhö. Haha, sÃ¥ ska det lÃ¥ta! Och du när du fÃ¥r spellen Mind Control pÃ¥ lvl 30 kan du styra motstÃ¥ndare med den. Duellera dÃ¥ med nÃ¥got pÃ¥ bÃ¥ten och använd Mind Control. Sedan är det bara att hoppa av bÃ¥ten med motstÃ¥ndaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 (redigerad) Ska göra en NE Rogue vilken minut som helst! Fort! Säg vad ni heter och vilken server ni spelar pÃ¥! Nej en NE Rogue pÃ¥ Deathwing Jga lirar just NE Rogue pÃ¥ deathwing, Virith heter jag EDIT: thotim: man kan iten deullera pÃ¥ bÃ¥tar Men det är roligt att MC:a ner folk i Lavan i BRD Redigerad 11 maj, 2005 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Lirar NE Rogue pÃ¥ Shattered Hand. Trotsky. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Nej en NE Rogue pÃ¥ Deathwing Jga lirar just NE Rogue pÃ¥ deathwing, Virith heter jag EDIT: thotim: man kan iten deullera pÃ¥ bÃ¥tar Men det är roligt att MC:a ner folk i Lavan i BRD Nä men man brukar duellera pÃ¥ bryggan och gÃ¥ pÃ¥ bÃ¥ten sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 LOLZ LEEEEEEEEEEEEEEEEEEROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOYYYYYYYYY http://www.uploadtemple.com/view.php/1115793473.wmv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 LOLZ LEEEEEEEEEEEEEEEEEEROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOYYYYYYYYY http://www.uploadtemple.com/view.php/1115793473.wmv HAHAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 LOLZ LEEEEEEEEEEEEEEEEEEROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOYYYYYYYYY http://www.uploadtemple.com/view.php/1115793473.wmv Hahahahahahaha! Vilken jävla snubbe alltsÃ¥! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 HAHA!! fan bästa jag sett! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Mega-lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Den där "Reyoy" är dum i huvet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Den där "Reyoy" är dum i huvet! Leeroy ! Haha snacka om att han mÃ¥ste bli ledsen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Hahahaha, helt sanslös Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 (redigerad) allright let's do this, LEEEEEEEEEEEEEEROOOOOOOOOOOOOOOY! Redigerad 11 maj, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts