Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Varför gillar ni inte Improved Seal of the Crusader? Judgement of the Crusader + Sanctity Aura + Sanctified Crusader blir ju en livsfarlig kombination som ökar Holy damage med 25%. Jag tycker du borde fixa Imp. Seal of the Crusader på något vänster, Hew. Bara ett tips

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför gillar ni inte Improved Seal of the Crusader? Judgement of the Crusader + Sanctity Aura + Sanctified Crusader blir ju en livsfarlig kombination som ökar Holy damage med 25%. Jag tycker du borde fixa Imp. Seal of the Crusader på något vänster, Hew. Bara ett tips

Jaså, erfarna paladinen som pratar?

imp seal of the crusader ökar bara SEAL OF THE CRUSADERS holy dmg bonus på judgement, alltså från 20 till 23 på level 20. Därmed värdelöst för levlande eftersom 1% parry är mycket bättre än +1 holy damage. För level 70 pvp är det en smaksak, med relics och pvp gloves och imp sotc blir det en ganska stor ökning, själv tycker jag att det räcker med pvp gloves + relic (om man nu inte tar någon annan av de nya helt imba som finns). Om inte bara för att parry nästan alltid är bra (speciellt som det är passivt, alltid) medans JotC inte alltid används.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, min Shadow Priest Talent Build är ju rätt bra, men den har inte med Silence som är jävligt nice?

... Är inte detta en rätt fin build?

Discipline (0 points)

None

Holy (0 points)

None

Shadow (51 points)

5/5 Spirit Tap

5/5 Blackout

2/2 Improved Shadow Word: Pain

5/5 Shadow Focus

2/2 Improved Psychic Scream

5/5 Improved Mind Blast

1/1 Mind Flay

2/2 Shadow Reach

5/5 Shadow Weaving

1/1 Silence

1/1 Vampiric Embrace

2/2 Improved Vampiric Embrace

3/3 Focused Mind

5/5 Darkness

1/1 Shadowform

5/5 Shadow Power

1/1 Vampiric Touch

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaså, erfarna paladinen som pratar?

imp seal of the crusader ökar bara SEAL OF THE CRUSADERS holy dmg bonus på judgement, alltså från 20 till 23 på level 20. Därmed värdelöst för levlande eftersom 1% parry är mycket bättre än +1 holy damage. För level 70 pvp är det en smaksak, med relics och pvp gloves och imp sotc blir det en ganska stor ökning, själv tycker jag att det räcker med pvp gloves + relic (om man nu inte tar någon annan av de nya helt imba som finns). Om inte bara för att parry nästan alltid är bra (speciellt som det är passivt, alltid) medans JotC inte alltid används.

Jag börjar alltid med Sotc, judge, soc, stun, judge, har crittat bra över 1500 på personer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sådär då! Nu är äntligen min video uppe på Warcraftmovies.com.

Skulle vara väldigt tacksam om ni la en vote på den. På så sett kan den växa. :shifty:

warcraftmovies.com

Tack!

5/5/5/5 :D

Nu får du allt ta och göra en film där du vissar hur man kommer till alla ställe.

Btw, någon som vet nån ny exploit i WSG? Körde precis med min rogue, en annan rogue i vårt team hade flaggan, 5 sek efter vi hade börjat. Han tog flaggan alla 3 gånger, och vi var klara efter 5 min.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

5/5/5/5 :D

Nu får du allt ta och göra en film där du vissar hur man kommer till alla ställe.

Btw, någon som vet nån ny exploit i WSG? Körde precis med min rogue, en annan rogue i vårt team hade flaggan, 5 sek efter vi hade börjat. Han tog flaggan alla 3 gånger, och vi var klara efter 5 min.

Både alliance och horde kan tjuvstarta.

Horde hoppar över träpinnarna till tunneln.

Alliance däremot måste på något sätt dö nära portern mot GY. Lättast är om man är warlock och helt enkelt tar självmord med någon ability jag glömt namnet på. Annars kan man också ta en Demonic Rune som snor HP och ger mana. När man dött nära portern så wall jumpar man upp för en kant brevid flaggan, hoppar upp på balkongen. Springer ut till GY och ressar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Både alliance och horde kan tjuvstarta.

Horde hoppar över träpinnarna till tunneln.

Alliance däremot måste på något sätt dö nära portern mot GY. Lättast är om man är warlock och helt enkelt tar självmord med någon ability jag glömt namnet på. Annars kan man också ta en Demonic Rune som snor HP och ger mana. När man dött nära portern så wall jumpar man upp för en kant brevid flaggan, hoppar upp på balkongen. Springer ut till GY och ressar.

Men det kan man bli bannad för va? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har nåt problem, hela skärmen (inte UI't, minimapen och dylikt, utan själva "skärmen") är ljusblå och jag kan inte se något, har prövat att sänka grafik inställningarna till lägsta men funkar endå inte...

Nån som vet vad man kan göra?

Edit: Det är bara i WoW som det är såhär, funkar perfekt på alla andra av mina spel.

Redigerad av gizmo91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ehum, du är väl Shadowpriest thotim? Vad säger du i så fall om min build? :D

Ser nog bra ut, men om den är för grinding, vilket det verkar vara. Så skulle jag skaffa 5/5 på Wand Specialization som ger 25 % mer wand damage. Skaffa dig en grym wand. Sen när du kör en mob... släng en mind blast -> shadow Håller med till 100%! pain -> mind flay -> wanda tills den dör. Sen regennar du nog all mana med Spirit Tab.

Så gjorde jag när jag grindade. Funkar skitbra!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser nog bra ut, men om den är för grinding, vilket det verkar vara. Så skulle jag skaffa 5/5 på Wand Specialization som ger 25 % mer wand damage. Skaffa dig en grym wand. Sen när du kör en mob... släng en mind blast -> shadow Håller med till 100%! pain -> mind flay -> wanda tills den dör. Sen regennar du nog all mana med Spirit Tab.

Så gjorde jag när jag grindade. Funkar skitbra!

Okay. En kompis visade nämligen mig ett sätt att döda mobs på och dra tillräckligt lite mana för att få tag på allt. Tidigare använde jag Shield, men Psychic Scream drar mindre så nu gör jag Mind Blast - SW:P - Mind Flay - Då är den framme vid mig och ska börja slå - Psychic Scream - Mind Blast /Flay beroende på återstående hp. Om den har resistat mycket kan jag wanda lite.

Ditt tips kan nog däremot vara bra på lite högre levlar när spellsen kostar mer. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag börjar alltid med Sotc, judge, soc, stun, judge, har crittat bra över 1500 på personer.

det jag menade var att man tex inte kör jotc på en mage, du kör inte jotc på en mountad person etc. och alltid är det inte heller jotc är till nån större nytta, tex i grupper. Medans parry alltid är bra om du får en rogue/warrior på dig (mest grupp-inriktat det här)

och hew, imp jotc är värdelöst att levla med. Iaf innan level 40 och efter det är det knappt värt det heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...