Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Nu har jag under några veckor sedan 2.0.1 releasen jobbat med en exploration video. Den skiljer sig lite från många andra på det sättet att den innehåller inte lika långa klipp. Istället är det fler småklipp som är redigerade och synkade ihop med musiken. Alla har ju sett Mount Hyjal, IF Airport och Caverns of Time... så jag skippade att ta med dem i videon. Här kommer ni istället att få se Nessy på närhåll, hoppa på hustaken i Stormwind, visning inuti Dalaran och mer.

Allt inspelat på Outland med endast in-game metoder.

Kräver att du har Xvid codec 1.1.2 vilket kan hämtas hos xvidmovies.com.

Redigerad av thotim
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stellhell fick ju sig ett gott skratt när jag kallade mig själv "Level 1 Shadow Priest" när jag presenterade min karaktär. Men alltså, varför kan man inte kalla sig shadowpriest under level 40? Även om man inte är shadowform är man ju fortfarande shadowspeccad.

Nåväl, får jag kalla mig Shadowpriest nu då, Stell? :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stellhell fick ju sig ett gott skratt när jag kallade mig själv "Level 1 Shadow Priest" när jag presenterade min karaktär. Men alltså, varför kan man inte kalla sig shadowpriest under level 40? Även om man inte är shadowform är man ju fortfarande shadowspeccad.

Nåväl, får jag kalla mig Shadowpriest nu då, Stell? :o

För all del, gratsie.

Jobbet börjar imorgon, nu är det slutspelat för min del igen för fem veckor framåt. Ha det så kul när du blir 60, jag lär inte bli 40 innan dess.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...