Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Ja, din tauren.

Jag drog upp min warlock till 60 där och har lirat en hel del med Lindström. Tråkigt att du inte är med oss längre. :D

Och det händer inget på Emeriss, bögserver. :<

Jag kmr tillbaka starkare än någonsin :lol:. Såg att du fått upp din Wlock till 60 stell men raidar du med den? Har du nån profil? :wub: (ska leta i tidigare sidor återkommer med en edit)Stell. Är det din gamla profil :P

________________________________________________________________

Martin-123: Jag kollade i din profil och såg att du hade Epic Shoulders i form av Stockade Pauldrons. Drop:a dom för dig i Strat?

Off-Topic: Hur gör man så man får färg i länkarna? ^_^

Redigerad av Ante_freeman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tråkigt som jag har så skriver jag lite här.

Jag har tittat lite på olika sets för lvl 60 och tkr att Conqueror's Battlegear ser bra ut. När (om) jag blir 60 och vill skaffa rätt hyffsad gear (allso inge T2-T3 etc) utan Über mkt raid. Borde jag försöka skaffa Conqueror's Battlegear då? Läste nånstans i kommentarer att det droppas i AQ40, stämmer det? Det står ju att det är Quest Result: Länk till

Conqueror's Battlegear

Edit: Här finns det stavfel :ermm:

Redigerad av Ante_freeman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tråkigt som jag har så skriver jag lite här.

Jag har tittat lite på olika sets för lvl 60 och tkr att Conqueror's Battlegear ser bra ut. När (om) jag blir 60 och vill skaffa rätt hyffsad gear (allso inge T2-T3 etc) utan Über mkt raid. Borde jag försöka skaffa Conqueror's Battlegear då? Lästa nånstans i kommentarer att det droppas i AQ40, stämmer det? Det står ju att det är Quest Result: Länk till

Conqueror's Battlegear

Det är quest rewards, ja. Grejerna till dom olika delarna droppas i AQ40, också tror jag dom kostar en summa också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tråkigt som jag har så skriver jag lite här.

Jag har tittat lite på olika sets för lvl 60 och tkr att Conqueror's Battlegear ser bra ut. När (om) jag blir 60 och vill skaffa rätt hyffsad gear (allso inge T2-T3 etc) utan Über mkt raid. Borde jag försöka skaffa Conqueror's Battlegear då? Läste nånstans i kommentarer att det droppas i AQ40, stämmer det? Det står ju att det är Quest Result: Länk till

Conqueror's Battlegear

Edit: Här finns det stavfel :ermm:

Conqueror, även kallat Tier 2.5. :( Men visst får man spotta på blizzard eftersom de inte gett warriors någe dps gear som kan mätas med Might/Wrath eller andra klassers tier 1/2.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tråkigt som jag har så skriver jag lite här.

Jag har tittat lite på olika sets för lvl 60 och tkr att Conqueror's Battlegear ser bra ut. När (om) jag blir 60 och vill skaffa rätt hyffsad gear (allso inge T2-T3 etc) utan Über mkt raid. Borde jag försöka skaffa Conqueror's Battlegear då? Läste nånstans i kommentarer att det droppas i AQ40, stämmer det? Det står ju att det är Quest Result: Länk till

Conqueror's Battlegear

Edit: Här finns det stavfel :ermm:

Lär nog bli svårt för dig att skaffa aq40 gear om du inte är 60 än, iochmed att bc kommer om 10 dagar :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kmr tillbaka starkare än någonsin :ermm: . Såg att du fått upp din Wlock till 60 stell men raidar du med den? Har du nån profil? :( (ska leta i tidigare sidor återkommer med en edit)Stell. Är det din gamla profil ;)

Raidade med den.

Vi han få ner Ragnaros och börja på Razorgore innan jag började jobba, och guilden i princip gick i idé. Asletica har inte raidat sen början av december typ.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får jag fråga om det finns nån addon eller liknande som kan öka FPS'en i spelet eller liknande?

Då jag har en väldigt dålig dator ATM så skulle jag tacka och bocka så mycket för det :(

Ska köpa ny dator väldigt snart

640x480 klicka bort allt och sätt ner allt till sämsta.

Sen drar du igång med 16x16x1,så ska du se att du kommer ha 100fps konstant. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...