Mark Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Wheeyyy Critta 1337 ... Nu är jag hård .. Och sen fick jag ganska nice status Doomhammer ser jag, vilken server lirar du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 BladeFist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Oh! It was the meatspin! Skönaste grabben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 HAHAHAHAHAHA http://www.dailymotion.com/Deaper/video/xu...-olds-dont-raid hahah fy fan. Lets talk about what u do at tittiebars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 BladeFist Phew, ok. Tur att du inte kom ifrån Zenedar eller hor-Al'Akir Hoppas vi ser varandra någon gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 (redigerad) Ja, din tauren. Jag drog upp min warlock till 60 där och har lirat en hel del med Lindström. Tråkigt att du inte är med oss längre. Och det händer inget på Emeriss, bögserver. :< Jag kmr tillbaka starkare än någonsin . Såg att du fått upp din Wlock till 60 stell men raidar du med den? Har du nån profil? (ska leta i tidigare sidor återkommer med en edit)Stell. Är det din gamla profil ________________________________________________________________ Martin-123: Jag kollade i din profil och såg att du hade Epic Shoulders i form av Stockade Pauldrons. Drop:a dom för dig i Strat? Off-Topic: Hur gör man så man får färg i länkarna? Redigerad 6 januari, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Martin-123: Jag kollade i din profil och såg att du hade Epic Shoulders i form av Stockade Pauldrons. Drop:a dom för dig i Strat? World drop. Förövrigt är de bara slöseri med tid/pengar om du ska ha dem till Pre MC tank gear. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 (redigerad) Off-Topic: Hur gör man så man får färg i länkarna? [url=http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=14552][color=purple]Stockade Pauldrons[/color][/url] Typ.. Redigerad 6 januari, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 (redigerad) Tråkigt som jag har så skriver jag lite här. Jag har tittat lite på olika sets för lvl 60 och tkr att Conqueror's Battlegear ser bra ut. När (om) jag blir 60 och vill skaffa rätt hyffsad gear (allso inge T2-T3 etc) utan Über mkt raid. Borde jag försöka skaffa Conqueror's Battlegear då? Läste nånstans i kommentarer att det droppas i AQ40, stämmer det? Det står ju att det är Quest Result: Länk till Conqueror's Battlegear Edit: Här finns det stavfel Redigerad 6 januari, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Tråkigt som jag har så skriver jag lite här. Jag har tittat lite på olika sets för lvl 60 och tkr att Conqueror's Battlegear ser bra ut. När (om) jag blir 60 och vill skaffa rätt hyffsad gear (allso inge T2-T3 etc) utan Über mkt raid. Borde jag försöka skaffa Conqueror's Battlegear då? Lästa nånstans i kommentarer att det droppas i AQ40, stämmer det? Det står ju att det är Quest Result: Länk till Conqueror's Battlegear Det är quest rewards, ja. Grejerna till dom olika delarna droppas i AQ40, också tror jag dom kostar en summa också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Tråkigt som jag har så skriver jag lite här. Jag har tittat lite på olika sets för lvl 60 och tkr att Conqueror's Battlegear ser bra ut. När (om) jag blir 60 och vill skaffa rätt hyffsad gear (allso inge T2-T3 etc) utan Über mkt raid. Borde jag försöka skaffa Conqueror's Battlegear då? Läste nånstans i kommentarer att det droppas i AQ40, stämmer det? Det står ju att det är Quest Result: Länk till Conqueror's Battlegear Edit: Här finns det stavfel Conqueror, även kallat Tier 2.5. Men visst får man spotta på blizzard eftersom de inte gett warriors någe dps gear som kan mätas med Might/Wrath eller andra klassers tier 1/2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Tråkigt som jag har så skriver jag lite här. Jag har tittat lite på olika sets för lvl 60 och tkr att Conqueror's Battlegear ser bra ut. När (om) jag blir 60 och vill skaffa rätt hyffsad gear (allso inge T2-T3 etc) utan Über mkt raid. Borde jag försöka skaffa Conqueror's Battlegear då? Läste nånstans i kommentarer att det droppas i AQ40, stämmer det? Det står ju att det är Quest Result: Länk till Conqueror's Battlegear Edit: Här finns det stavfel Lär nog bli svårt för dig att skaffa aq40 gear om du inte är 60 än, iochmed att bc kommer om 10 dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Lär nog bli svårt för dig att skaffa aq40 gear om du inte är 60 än, iochmed att bc kommer om 10 dagar Inget är omöjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
toralf Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Kan druids ha 2 vapen samtidigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Kan druids ha 2 vapen samtidigt? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Jag kmr tillbaka starkare än någonsin . Såg att du fått upp din Wlock till 60 stell men raidar du med den? Har du nån profil? (ska leta i tidigare sidor återkommer med en edit)Stell. Är det din gamla profil Raidade med den. Vi han få ner Ragnaros och börja på Razorgore innan jag började jobba, och guilden i princip gick i idé. Asletica har inte raidat sen början av december typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 GE MIG NU!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Fan va sweet! Hellscreams gamla yxa som dödade Mannoroth. Me like. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Får jag fråga om det finns nån addon eller liknande som kan öka FPS'en i spelet eller liknande? Då jag har en väldigt dålig dator ATM så skulle jag tacka och bocka så mycket för det Ska köpa ny dator väldigt snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Får jag fråga om det finns nån addon eller liknande som kan öka FPS'en i spelet eller liknande? Då jag har en väldigt dålig dator ATM så skulle jag tacka och bocka så mycket för det Ska köpa ny dator väldigt snart 640x480 klicka bort allt och sätt ner allt till sämsta. Sen drar du igång med 16x16x1,så ska du se att du kommer ha 100fps konstant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts