JSHC Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 HAHAHAHAHAHA http://www.dailymotion.com/Deaper/video/xu...-olds-dont-raid Hahahahahaha.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 HAHAHAHAHAHA http://www.dailymotion.com/Deaper/video/xu...-olds-dont-raid hahaha. Våldtagen av en tjej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 (redigerad) Kan fan inte sluta skratta Så jävla skön! HAHAHAHAHAA: YUUUM LESBIANS!? Redigerad 5 januari, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Hahaha, sjuk unge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Haha.. "lets stop talking about penis's and start talknig about vaginas" hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 (redigerad) Haha.. "lets stop talking about penis's and start talknig about vaginas" hahaha Lyssna du i slutet då? Kid, My peepee (stavas det så?) is bigger then your´s when its normal then your´s are when its erctin* Redigerad 5 januari, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Lyssna du i slutet då? Kid, My peepee (stavas det så?) is bigger then your´s when its normal then your´s are whem its erctin* Nä, haha håller på o lyssnar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Så ägd den killen är, lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 OMFG! Har precis lyssnat igenom hela, och den är helt jävla underbar! Det blir fan bara bättre och bättre ju längre man lyssnar. Hade så gärna velat vara med i den ventkonvensationen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 OMFG! Har precis lyssnat igenom hela, och den är helt jävla underbar! Det blir fan bara bättre och bättre ju längre man lyssnar. Hade så gärna velat vara med i den ventkonvensationen! Vem hade inte velat de . Här har ni ett sätt och få upp stämningen i guilden alla nya WoW players Om du kollar noga så ser du att personen som "fejkade" glömde ett ] efter [Guild].. Det man ser är alltså. [Guild] [Namn]: <stort jävla mellanrum> [Guild [Namn]: <fejkmedelande> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Vad hände med Ante_freeman? Du har inte vart online på ett bra tag.. (satans jävla kukblizzard, få upp loginservern för helvete!!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Vad hände med Ante_freeman? Du har inte vart online på ett bra tag.. (satans jävla kukblizzard, få upp loginservern för helvete!!!) kan inte hålla med mera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Är det bara mig eller får blizzards hemsida megadamp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 (redigerad) Vad hände med Ante_freeman? Du har inte vart online på ett bra tag.. (satans jävla kukblizzard, få upp loginservern för helvete!!!) Menar du min Tauren? När jag inte kunde logga in på en hel vecka ( ) så la jag ner WoW. Men ska väl börja igen så fort jag får en dator med ett fungerande grafikkort Edit: Lindström om det ser detta, skriv vad som händer på Emeriss Redigerad 5 januari, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Ehh, När man skriver lösenord och acc name kommer det bara: Connecting. Är det bara mig eller alla? Min kmpis kommer in och kan spela! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Ehh, När man skriver lösenord och acc name kommer det bara: Connecting. Är det bara mig eller alla? Min kmpis kommer in och kan spela! har exact samma problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Menar du min Tauren? När jag inte kunde logga in på en hel vecka ( ) så la jag ner WoW. Men ska väl börja igen så fort jag får en dator med ett fungerande grafikkort Edit: Lindström om det ser detta, skriv vad som händer på Emeriss Ja, din tauren. Jag drog upp min warlock till 60 där och har lirat en hel del med Lindström. Tråkigt att du inte är med oss längre. Och det händer inget på Emeriss, bögserver. :< ******************'' http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...1&pageNo=16 16 sidor med folk som inte kan logga in. 1 post från Blizzard där dom försöker fixa problemet och skyller på användarnas IP. GG! Deras meddelande vid splashscreenen inne på WoW är bara ett handfull med realms uppradade, men så vitt jag vet så är ALLA realms nere för inloggning. Således är också wow-europe.com i princip kaputt, med .xml och andra vrickade fel. GG! Kommer säkert bli som förra gången loginservern fuckade upp sig rejält. Folk kunde inte logga in på en vecka, och det enda vi fick som kompensation var ett ruttet jävla "We are sorry for any inconveniences you may had." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
toralf Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 För mig funkar de som de ska iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Funkar för mig med nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 (redigerad) Wheeyyy Critta 1337 ... Nu är jag hård .. Och sen fick jag ganska nice status Redigerad 5 januari, 2007 av nexus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts