Krax Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Bara jag som fastnar på autheneting på wow login? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Bara jag som fastnar på autheneting på wow login? japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 japp Funkar nu ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 (redigerad) Dps pala i TBC DPS Pala NU . Han har ju dock Berserker buff i varenda fight EDIT: Har för övrigt speccat Holy, roligare i BGs. Funderar på att fortsätta vara Holy i BC när man lvlar. Redigerad 4 januari, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 (redigerad) DPS Pala NU . Han har ju dock Berserker buff i varenda fight EDIT: Har för övrigt speccat Holy, roligare i BGs. Funderar på att fortsätta vara Holy i BC när man lvlar. Inte i varje, 50/50 skulle jag säga, dock så är det fortfarande en nice film (: Btw, vad heter prästens T3? Redigerad 4 januari, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Inte i varje, 50/50 skulle jag säga, dock så är det fortfarande en nice film (: Btw, vad heter prästens T3? Vestments of Faith Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Fan, tar tillbaka vad jag sagt om WoW, skitkul nu när min char börjar bli bra. Hänger i Athari, kör AB lite då och då, går rätt bra fast än jag är level 32. Mellan varje AB grindar jag och det är rätt kul eftersom man ibland stöter på Horde på liknande level, som man oftast äger. Sa även till en kille att jag var tjej, så fick jag fyra guld och en imba chest. Att han sedan sa att han var en lång, hårig äkta grekisk älskare var väl en smäll man fick ta. Skitkul i alla fall, kan knappt hålla mig till level 40! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Fan, tar tillbaka vad jag sagt om WoW, skitkul nu när min char börjar bli bra. Hänger i Athari, kör AB lite då och då, går rätt bra fast än jag är level 32. Mellan varje AB grindar jag och det är rätt kul eftersom man ibland stöter på Horde på liknande level, som man oftast äger. Sa även till en kille att jag var tjej, så fick jag fyra guld och en imba chest. Att han sedan sa att han var en lång, hårig äkta grekisk älskare var väl en smäll man fick ta. Skitkul i alla fall, kan knappt hålla mig till level 40! Grattis, du är fast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Jag ska börja spela min warlock och behöver tips på bra specc när man levlar. Bra förslag välkommna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Jag ska börja spela min warlock och behöver tips på bra specc när man levlar. Bra förslag välkommna! SM/Ruin när du lvlar. när du är lvl 60 finns det många andra pra specs, men antar att det är ett tag dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Vad menas med premade? Låter som det är typ läggmatch, om det är det, hur funkar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Vad menas med premade? Låter som det är typ läggmatch, om det är det, hur funkar det? Att man joinar en BG som en grupp. Guilder brukar ofta köra premades. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 SM/Ruin när du lvlar. när du är lvl 60 finns det många andra pra specs, men antar att det är ett tag dit. Råkar du ha någon länk till en bra SM/Ruin specc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Att man joinar en BG som en grupp. Guilder brukar ofta köra premades. Jaha Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Jaha Tack Som ofta brukar vara fulla med T2/T3 items och ofta har varje warrior/shaman en egen healer, vilket gör att wow suger. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Råkar du ha någon länk till en bra SM/Ruin specc? Affliction Suppression Rank 1 Improved Corruption Rank 5 Improved Drain Soul Rank 2 Improved Life Tap Rank 2 Soul Siphon Rank 2 Improved Curse of Agony Rank 2 Amplify Curse Rank 1 Grim Reach Rank 2 Nightfall Rank 2 Empowered Corruption Rank 3 Siphon Life Rank 1 Curse of Exhaustion Rank 1 Shadow Mastery Rank 5 Affliction Total: 29 Destruction Improved Shadow Bolt Rank 5 Bane Rank 5 Devastation Rank 5 Shadowburn Rank 1 Destructive Reach Rank 2 Improved Searing Pain Rank 3 Ruin Rank 1 Destruction Total: 22 Total Total Points Spent: 51 Level Required: 60 **************** Kan ni andra connecta? Jag får Unable to connect, och wow-europe är nere likaså.. :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Kan ni andra connecta? Jag får Unable to connect, och wow-europe är nere likaså.. :< Jag är då inne och PvPar för fullt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Jag är då inne och PvPar för fullt Logga inte ut för allt i världen isf. Då är det login servern som är nere. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Har ivrigt slitit på en exploration video jag snart ska släppa. Den är runt 9 minuter och innehåller olika fina miljöer. Inte tråkiga Hyjal, Caverns of Time eller IF airport... utan lite roligare platser. Hojtar till när den ligger uppe på Warcraftmovies. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 HAHAHAHAHAHA http://www.dailymotion.com/Deaper/video/xu...-olds-dont-raid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts