StellHell Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 I BC kommer ju alla ha CoS ändå. Och det är flera än du tror atm, fast många kommer ju gå på Mutilate senare.. Tycker de flesta jag mött är Mutilate speccade. Men men, har sluppit rogues sen jag fick min Felguard. Så jag klagar inte. *************** @Siana: Jag trodde inte jag skulle hinna dra lvl 26. Gissa vem som slog sitt egna rekord?! Klockan tickade på, och jag drog lvl 26 när det var 15 sekunder kvar till Server Save. Jag hann t.o.m. dra HS till Stormwind och sätta ut min senaste talentpoint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Jag snacka med ZcruweN nyss och han hade hört att vanlig wow ska bli gratis, nån som också hört det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Jag snacka med ZcruweN nyss och han hade hört att vanlig wow ska bli gratis, nån som också hört det? Låter lite dumt, vad skulle dom tjäna på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 (redigerad) Låter lite dumt, vad skulle dom tjäna på det? Inte nått.. Vad har hänt med hemsidan btw, bara jag som inte kommer in? Eller håller dom fortf på med server check? Redigerad 3 januari, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Låter lite dumt, vad skulle dom tjäna på det? Dunno, dom kanske blockar allt som kmr till Expansion så alla köper den och massa Gamecards iallfall. Ärligt talet: Ingenting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Låter lite dumt, vad skulle dom tjäna på det? Reklam för BC! De som fastnar för vanliga WoW, går och köper BC och på det tjänar de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Tier 4 är ju fet http://video.google.com/videoplay?docid=17...amp;q=wow+movie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 (redigerad) Tier 4 är ju fet http://video.google.com/videoplay?docid=17...amp;q=wow+movie Mmm, men tier 5 är coolare. http://warcraftmovies.com/movieview.php?id=32397 Redigerad 3 januari, 2007 av Knarkuzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Mmm, men tier 5 är coolare. http://warcraftmovies.com/movieview.php?id=32397 Tier 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Mmm, men tier 5 är coolare. http://warcraftmovies.com/movieview.php?id=32397 Warlock o Warrior, underbart sexiga, Orcs ser ut som djävulen själv i dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Låter lite dumt, vad skulle dom tjäna på det? Men alltså. Jag hörde det från en annan kille, han sa att när expansion kommer ut, så kommer månads betalningen försvinna för original. Men det kommer kosta med expansion. Dom skulle faktist tjäna på det, då alla som spelar Original vill spela samma som på expansion, därför byter dom till expansio och voilá, Blizzard tjänar 70000 miljarder igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 (redigerad) Reklam för BC! De som fastnar för vanliga WoW, går och köper BC och på det tjänar de. Det är ju ungefär som...ja något. En kille fixar wow, han har aldrig spelat wow och fixar level 60. han bestämmer sig med 50000 andra att göra klart hela WoW och instancer innan dom köper BC, nu säg mig, vad tjänar dom på det? Skruven: och ungefär 100k personer ser att det är gratis och skiter i BC, där förlorar dom 10.000.000 KR. Redigerad 3 januari, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Men alltså. Jag hörde det från en annan kille, han sa att när expansion kommer ut, så kommer månads betalningen försvinna för original. Men det kommer kosta med expansion. Dom skulle faktist tjäna på det, då alla som spelar Original vill spela samma som på expansion, därför byter dom till expansio och voilá, Blizzard tjänar 70000 miljarder igen Låter helt sjukt. Blizzard har sagt att det inte ska vara någon månadskostnad för TBC utan att man bara betalar för vanliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Det blir som vanligt. Du köper Burning Crusade engångs kostnad. Sen betalar du i månaden som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Det blir som vanligt. Du köper Burning Crusade engångs kostnad. Sen betalar du i månaden som vanligt. Då skulle en person kunna köpa Burning Crusade och sedan installera det på flera wowspelares datorer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Då skulle en person kunna köpa Burning Crusade och sedan installera det på flera wowspelares datorer? Jo, tänkte inte på det. Men blizzard kanske gör så att man skriver in sin kod som man får med i Burning Crusade i Account Mangement så att man "uppgraderar" sitt account så man kan fortsätta med att lvla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Då skulle en person kunna köpa Burning Crusade och sedan installera det på flera wowspelares datorer? Man får väl ändå en kod som man registrerar till sitt konto? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Jo, tänkte inte på det. Men blizzard kanske gör så att man skriver in sin kod som man får med i Burning Crusade i Account Mangement så att man "uppgraderar" sitt account så man kan fortsätta med att lvla. Hur blir det då om jag har TBC och vill spela hos min kompis som bara har vanliga ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Hur blir det då om jag har TBC och vill spela hos min kompis som bara har vanliga ? Ta med skivan, installera, och logga in på ditt konto. ---------- För alla er som spekulerar om TBC, kolla in den här tråden http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...70241&sid=1, där finns all officiell information av Blizzard samlad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 (redigerad) Dps pala i TBC Redigerad 4 januari, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts