Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

I BC kommer ju alla ha CoS ändå. Och det är flera än du tror atm, fast många kommer ju gå på Mutilate senare..

Tycker de flesta jag mött är Mutilate speccade. Men men, har sluppit rogues sen jag fick min Felguard. Så jag klagar inte.

***************

@Siana: Jag trodde inte jag skulle hinna dra lvl 26. Gissa vem som slog sitt egna rekord?!

Klockan tickade på, och jag drog lvl 26 när det var 15 sekunder kvar till Server Save. Jag hann t.o.m. dra HS till Stormwind och sätta ut min senaste talentpoint. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låter lite dumt, vad skulle dom tjäna på det?

Men alltså.

Jag hörde det från en annan kille, han sa att när expansion kommer ut, så kommer månads betalningen försvinna för original.

Men det kommer kosta med expansion.

Dom skulle faktist tjäna på det, då alla som spelar Original vill spela samma som på expansion, därför byter dom till expansio och voilá, Blizzard tjänar 70000 miljarder igen :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Reklam för BC!

De som fastnar för vanliga WoW, går och köper BC och på det tjänar de.

Det är ju ungefär som...ja något.

En kille fixar wow, han har aldrig spelat wow och fixar level 60. han bestämmer sig med 50000 andra att göra klart hela WoW och instancer innan dom köper BC, nu säg mig, vad tjänar dom på det?

Skruven: och ungefär 100k personer ser att det är gratis och skiter i BC, där förlorar dom 10.000.000 KR.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men alltså.

Jag hörde det från en annan kille, han sa att när expansion kommer ut, så kommer månads betalningen försvinna för original.

Men det kommer kosta med expansion.

Dom skulle faktist tjäna på det, då alla som spelar Original vill spela samma som på expansion, därför byter dom till expansio och voilá, Blizzard tjänar 70000 miljarder igen :)

Låter helt sjukt. Blizzard har sagt att det inte ska vara någon månadskostnad för TBC utan att man bara betalar för vanliga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då skulle en person kunna köpa Burning Crusade och sedan installera det på flera wowspelares datorer?

Jo, tänkte inte på det. Men blizzard kanske gör så att man skriver in sin kod som man får med i Burning Crusade i Account Mangement så att man "uppgraderar" sitt account så man kan fortsätta med att lvla.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...