Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Haha, du är inte seriös hoppas jag..?

9 - 2 är inte ens imponerande i PuG vs Pug och du har det när det är 8pers premade mot PuG, inget att glänsa med direkt..

Vet inte om jag ska be om förlåtelse eller helt enkelt ignorera dig. Du tjurar ju över det mesta.

Tog ett annat screen där jag låg på topp, men nu säger jag inte att jag glänser eller nåt sånt, för då börjar väl du igen, eh? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte om jag ska be om förlåtelse eller helt enkelt ignorera dig. Du tjurar ju över det mesta.

Tog ett annat screen där jag låg på topp, men nu säger jag inte att jag glänser eller nåt sånt, för då börjar väl du igen, eh? :)

Tjurar och tjurar. Jag tycker inte heller 9/2 är något speciellt? Det kan vem som helst med lite sunt förnuft få.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ville bara glänsa lite :lol:

Håller med de andra, inget att skryta över. Förövrigt är han på tredje plats bättre, han har en killingblow mindre, men inga deaths, mer HK och gjort mer skada.

@ P-C: Stitches är inget vidare svår om man är vid hans level, men Duskwood är för level 20-30, inte många som är 33+ där, samma med Mor'Ladim som går runt på kyrkogården, men han är faktiskt svår även på hans level.

Redigerad av Anarchy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Både WoW och GW är ruggigt bra spel.(inte expansionerna till GW, dock.) WoW är helt klart värt månadskostnaden tycker jag. Men om du vill ha roligt för mindre pengar, köp GW.

I en kort stund alltså typ 1 vecka eller några dagar levlarna 1-20 är rolligast sen blir det tråkigt. Inge crafting system allts förutom vendors men dom räcknas inte...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med de andra, inget att skryta över. Förövrigt är han på tredje plats bättre, han har en killingblow mindre, men inga deaths, mer HK och gjort mer skada.

@ P-C: Stitches är inget vidare svår om man är vid hans level, men Duskwood är för level 20-30, inte många som är 33+ där, samma med Mor'Ladim som går runt på kyrkogården, men han är faktiskt svår även på hans level.

Hatar, hatar, HATAR Mor'Ladim. Han går alltid emot mig också. Fan vad jag ska gå och döda honom på level 60. :D

---

Crappy New Year!

Fyrverkerier...

cmhevhjh10.jpg

csfv4gm1mg.jpg

... Het nakendans. :lol:

fj7s0219tb.jpg

Och NEJ, jag är inte ensam och firar nyår i WoW. Sticker iväg för IRL- firande nu.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hatar, hatar, HATAR Mor'Ladim. Han går alltid emot mig också. Fan vad jag ska gå och döda honom på level 60. :lol:

---

Crappy New Year!

Fyrverkerier...

*bilder*

Och NEJ, jag är inte ensam och firar nyår i WoW. Sticker iväg för IRL- firande nu.

Tror du kan ta han när du passerar 40(?)

Twink Hunter tar han på lvl 28

Jag har tänkt börja igen vid TBC och undrar om ni har nå tips på vilken class, ras jag borde spela som då. Kan tänka mig spela som allt utom Priest, Warrior

Redigerad av Ante_freeman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...