MetoC7 Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 En frÃ¥ga: Om jag är i Loch Modan och jag vill till ett ställe sÃ¥ man kan Ã¥ka bÃ¥t och kriga med dom onda(eller motsatsen) vart ska jag dÃ¥? vilken stad finns det i? TÄNK pÃ¥ att jag är i Loch Modan I ashenvale kan det bli riktigt brÃ¥kigt. Men man mÃ¥ste vara minst lv 20 för att Ã¥ka ditt. GÃ¥ till menetil harbour i wetlands, sen teleporterar du dig därifrÃ¥n till auberdine, sen kan du gÃ¥ därifrÃ¥n till ashenvale. Kolla pÃ¥ kartan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 (redigerad) Vi hade raid igÃ¥r pÃ¥ servern jag spelar pÃ¥ (The maelstrom) samlade ihop 60+ i honor kills och är nu uppe i 80 Jag är ett Troll (Rouge) pÃ¥ lvl 12 Har även en Dwarf pÃ¥ lvl 7 pÃ¥ skullcrusher och en Nightelf pÃ¥ lvl 17 pÃ¥ bloodhoof Redigerad 10 maj, 2005 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Har bara en snabb frÃ¥ga om betalningen: MÃ¥ste man lämna ut credit card nr eller ??? kan man inte bara köpa 60 dags card m.m Klart det gÃ¥r att köpa gamecard om du inte vill ge ut nÃ¥tt nummer. Har själv gamecard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Din account gÃ¥r väll bort om du inte börjar betala med kreditkort efter ett halv Ã¥r? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 En kompis hittade Bloodrazor igÃ¥r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Din account gÃ¥r väll bort om du inte börjar betala med kreditkort efter ett halv Ã¥r? Om han inte betalar pÃ¥ ett halvÃ¥r öht. Man mÃ¥ste inte betala med ett kreditkort. Sc0rp: Heeeeelt okej svärd. Skulle inte tacka nej till att ha den när jag tankar. :\ Fast annars är jag rätt nöjd med min Waveslicer när jag knatar runt själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Men alltsÃ¥ jag förstÃ¥r inte vad det är som är sÃ¥ svÃ¥rt att förstÃ¥ med Billingen pÃ¥ WoW.. typ alla har förstÃ¥t helt fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 Suck. Jag har tröttnat. Tror jag ska skapa ny igen. Men dÃ¥ är frÃ¥gan; VAD?! Har en rogue lvl 15 men nja, jag vet inte om jag orkar Rogue.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 10 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2005 (redigerad) Suck. Jag har tröttnat. Tror jag ska skapa ny igen. Men dÃ¥ är frÃ¥gan; VAD?! Har en rogue lvl 15 men nja, jag vet inte om jag orkar Rogue.. Searching for the perfect class and experience, eh? Själv har jag spelat hunter ända sen jag började spela WoW, 42 nu. Aldrig direkt försökt mig pÃ¥ nÃ¥n annan klass iofs, men hade nog ändÃ¥ gott tillbaka till huntern. Den typen av spelsätt passar mig, ranged solo combat.....och pets är ju bara för gulligt NÃ¥n som lirar pÃ¥ Shadow Moon förresten? Redigerad 10 maj, 2005 av beat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Suck. Jag har tröttnat. Tror jag ska skapa ny igen. Men dÃ¥ är frÃ¥gan; VAD?! Har en rogue lvl 15 men nja, jag vet inte om jag orkar Rogue.. Pröva Priest. Dom är riktigt skojiga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Suck. Jag har tröttnat. Tror jag ska skapa ny igen. Men dÃ¥ är frÃ¥gan; VAD?! Har en rogue lvl 15 men nja, jag vet inte om jag orkar Rogue.. Warlock är skit kul ochsÃ¥ + gratis mount Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Var inne i centrala Ironforge innan igÃ¥r.. Roligt värre.. LvL 30 Druid... dog nÃ¥gra gÃ¥nger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 (redigerad) Har funderat pÃ¥ att göra en undead priest pÃ¥ en PvP server, jag skulle gärna vilja spela med nÃ¥n av er. Vilken server ska jag börja spela pÃ¥? Redigerad 11 maj, 2005 av Skarface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 En frÃ¥ga vad menas med PvP server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 En frÃ¥ga vad menas med PvP server??? Player vs Player Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Vad sklijer sig frÃ¥n en normal sÃ¥dan där server(eller vad det heter) mot en PvP server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Vad sklijer sig frÃ¥n en normal sÃ¥dan där server(eller vad det heter) mot en PvP server? PÃ¥ en normal mÃ¥ste du skriva in /pvp för att bli vara i PvP mode. Det behövs inte pÃ¥ en PvP server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Men en sak: jag har aldrig skrivit in /pvp i normalt.....kan man kriga fritt dÃ¥? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Men en sak: jag har aldrig skrivit in /pvp i normalt.....kan man kriga fritt dÃ¥? Beror pÃ¥ om du slÃ¥ss med nÃ¥n annan som är PvP Enabled. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 11 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2005 Kan man döda varandra dÃ¥ sÃ¥ man fÃ¥r sÃ¥dana honor point? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts