Bullet Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Men =( Nu lämnade du ju telefon, min gnome something something ensam på SH. Får se om jag fyller på efter nyår om det finns pengar kvar då =) Ah han var söt. MIGRATA MED HAN!11 19£ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 JA FUCKTARD Gizmo_91 sött =D Troxie : Jag migratar med brittan ja. Men pallar ej pve atm =D tack ändå Kom online så man kan duelera dig då! : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 (redigerad) Kom online så man kan duelera dig då! : ) Inte färdigflyttat. Vettefan vad som tar sån tid. Har fått brev och allt. Så. transfer klar Redigerad 30 december, 2006 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Buhuuu Bullet min riddare har lämnat mig ensam i denna värld Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Buhuuu Bullet min riddare har lämnat mig ensam i denna värld :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Ingen bryr sig ändå, och blizzard tänker nog inte banna någon för det för då förlorar de ju pengar. Blizzard stängde nyligen 105 000 konton pga. olagliga aktiviteter, bland annat försäljning av spelets valuta, så jo, de bryr sig nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Blizzard stängde nyligen 105 000 konton pga. olagliga aktiviteter, bland annat försäljning av spelets valuta, så jo, de bryr sig nog. Åhå. Det visste jag inte. För de bryr sej verkligen inte när det gäller farming bots, vad jag har sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Åhå. Det visste jag inte. För de bryr sej verkligen inte när det gäller farming bots, vad jag har sett. Var inte så arg :'( Snygg tid du posta på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Hur får man bort den irriterande tomte dräkten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Hur får man bort den irriterande tomte dräkten. Högerklicka på buffen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Hur får man bort den irriterande tomte dräkten. Högerklicka på iconen som ser ut som en "snöflinga" uppe i högra hörnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Var inte så arg :'( Snygg tid du posta på Det märkte jag inte innan Men jag kanske lät lite sur. det var inte meningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Ville bara glänsa lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Ville bara glänsa lite Haha, du är inte seriös hoppas jag..? 9 - 2 är inte ens imponerande i PuG vs Pug och du har det när det är 8pers premade mot PuG, inget att glänsa med direkt.. ------------------------------------------------------------------- Gjorde BWL med Ygo för några dagar sen, vi dödade Chromaggus och Nefarian(nefarian på 3dje försöket eftersom att alla var lite väl glada på DPS:en ) ingen loot för Ygo eftersom att han inte är med i OI Hoppas verkligen att Ygo får joina vid ett senare tillfälle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Är det värt och betala månads avgiften till spelet för att spela det? annars finns det ju guild wars som är gratis (ingen månads avgift alltså). Men det är väl kanske inte lika bra. en annan sak jag tror att min mamma inte vill betalla med sitt kort för att hon orar sig för att dem kommer att sno pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Haha, du är inte seriös hoppas jag..? 9 - 2 är inte ens imponerande i PuG vs Pug och du har det när det är 8pers premade mot PuG, inget att glänsa med direkt.. w0rd! Gjorde BWL med Ygo för några dagar sen, vi dödade Chromaggus och Nefarian(nefarian på 3dje försöket eftersom att alla var lite väl glada på DPS:en ) ingen loot för Ygo eftersom att han inte är med i OI Hoppas verkligen att Ygo får joina vid ett senare tillfälle Yeah, hoppas jag verkligen kommer in Skulle va kul att börja raida lite igen, utan att behöva starta med MC/ZG igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Har hört att det fins något program där man kan plocka ihop gear och se hur det ser ut vet något vad det heter. Kanske lite dolig förklaring men hoppas ni förstår . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Har hört att det fins något program där man kan plocka ihop gear och se hur det ser ut vet något vad det heter. Kanske lite dolig förklaring men hoppas ni förstår . Du kan ju alltid "shift + klicka" på gearen så får du se hur du ser ut iden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Är det värt och betala månads avgiften till spelet för att spela det? annars finns det ju guild wars som är gratis (ingen månads avgift alltså). Men det är väl kanske inte lika bra. en annan sak jag tror att min mamma inte vill betalla med sitt kort för att hon orar sig för att dem kommer att sno pengar. Både WoW och GW är ruggigt bra spel.(inte expansionerna till GW, dock.) WoW är helt klart värt månadskostnaden tycker jag. Men om du vill ha roligt för mindre pengar, köp GW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts