tommy killer Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Man får inte byta konton, det bryter mot användraavtalet. Kolla på blocket så många som säljer sina konton. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Kolla på blocket så många som säljer sina konton. Det gör inte så att Blizzard tillåter det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Vill killen sälja sitt konto låt han göra det. Jag tror han vet att det är förbjudet. Alla står för sina egna handlingar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Man får inte byta konton, det bryter mot användraavtalet. Ingen bryr sig ändå, och blizzard tänker nog inte banna någon för det för då förlorar de ju pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Ingen bryr sig ändå, och blizzard tänker nog inte banna någon för det för då förlorar de ju pengar. Jo det gör de. De har folk anställda just för att leta upp folk på blocket, ebay och liknande sidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HK_47 Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Tråkigt som fan att nästan ingen vill raida längre. Jävla PvP system, och folk som inte förstår att PvP setten bli utbytta direkt till skillnad från naxx saker som håller på level 70 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Det gör inte så att Blizzard tillåter det. Nej jag vet, men jag menar kolla på blocket och säg till alla de att det är förbjudet. Ingen bryr sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 (redigerad) Nej jag vet, men jag menar kolla på blocket och säg till alla de att det är förbjudet. Ingen bryr sig. Samma sak med piratkopiering, olagligt, men ingen bryr sig. Redigerad 29 december, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Fan nu har någon hackat mitt wow account Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Fan nu har någon hackat mitt wow account Ta tillbaka via mail/hemlig fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 I didnt got vis'kag the bloodletter or bloodfang but I got the head and a new trinket =) ( Engelska är övercoolt ) Kan göra onyxia scale cloak nu med behöver bara 5 mer i skining, hur får man det? Jag har ett vapen med 10+ mer men jag pallar inte gå instancer för att få en kniv med +skinning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 I didnt got vis'kag the bloodletter or bloodfang but I got the head and a new trinket =) ( Engelska är övercoolt ) Kan göra onyxia scale cloak nu med behöver bara 5 mer i skining, hur får man det? Jag har ett vapen med 10+ mer men jag pallar inte gå instancer för att få en kniv med +skinning http://www.thottbot.com/?i=12800 fixa ett par gråa gloves och enchanta det eller ngt. så haru det när du skinnar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Köpte GameCard igår och började spela med Horde på Xavius. Tänkte passa på att fråga, vilken/vilka Realm spelar ni på? Om nån spelar på Xavius är det bara att adda mig Tomatpuré Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Köpte GameCard igår och började spela med Horde på Xavius. Tänkte passa på att fråga, vilken/vilka Realm spelar ni på? Om nån spelar på Xavius är det bara att adda mig Tomatpuré Jag spelade på xavius som alliance men migratade till frostmane Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Migratade nyss från shattered hand till frostmane. Väntar på att det ska bli klart => Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 (redigerad) Migratade nyss från shattered hand till frostmane. Väntar på att det ska bli klart => Det tog bara 1 sek för mig. Se till så du inte glömmer att trycka på länken i account management någonstans. Är du horde eller alliance? Är du alliance kan jag fixa in dig i en skön guild som börjar med BWL snart Edit, Antar att du är alliance om du ska migrata med brittleif Redigerad 29 december, 2006 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 (redigerad) Migratade nyss från shattered hand till frostmane. Väntar på att det ska bli klart => Mohahahaha You + Me + BG = Dahusa crits brittlejf for imba dmg! ;D ;D Vi kommer i samma BG grp då Redigerad 30 december, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Migratade nyss från shattered hand till frostmane. Väntar på att det ska bli klart => Waah betyder det att jag måste börja spela igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 (redigerad) Waah betyder det att jag måste börja spela igen? JA FUCKTARD Gizmo_91 sött =D Troxie : Jag migratar med brittan ja. Men pallar ej pve atm =D tack ändå Redigerad 30 december, 2006 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 JA FUCKTARD Gizmo_91 sött =D Troxie : Jag migratar med brittan ja. Men pallar ej pve atm =D tack ändå Men =( Nu lämnade du ju telefon, min gnome something something ensam på SH. Får se om jag fyller på efter nyår om det finns pengar kvar då =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts