Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

I dem filmer jag har sett med druider, så tex slås druiden mot en mage uppe på ett hus tak, han håller på att dö, går ut cat form, hoppar ner, kör flight form sen flyger han upp till magen igen och dödar han. Så är nästan 100 på att druider kommer kunna använda flight form i combat.

Film? lust o länka till filmen? :P

Man, nattalv, tjuv på Utland (översättning till de som inte vet :D )

vad är meningen med o säga det? och rogue är inte tjuv :wacko:

edit: Outland är ett namn, man kan inte översätta det :P

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Film? lust o länka till filmen? :D

vad är meningen med o säga det? och rogue är inte tjuv :wacko:

edit: Outland är ett namn, man kan inte översätta det :P

Rogue är visst tjuv/skurk/lymmel.

det är nog bättre för fury warriors, vapnet har ju så låg dmg :P

Furywarrs ska ha ett långsamt mainhand med mycket damage och ett snabbt offhand (blir flurry oftare då).

Så jag vet inte vad du menar med att fury warrs ska ha låg dmg i main hand. Dom får ju dps av bloodthirst och heroic strike. och execute under 20%. Och heroic strike är damagebaserat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Film? lust o länka till filmen? :D

vad är meningen med o säga det? och rogue är inte tjuv :wacko:

edit: Outland är ett namn, man kan inte översätta det :P

Här har du.

http://warcraftmovies.com/movieview.php?id=33042

Edit: Meh, det var inte den filmen. Men är sjukt bra ändå, ganska grym druid. Tanka den. Det är värt det. :P

Redigerad av Knarkuzz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rogue är visst tjuv/skurk/lymmel.

Furywarrs ska ha ett långsamt mainhand med mycket damage och ett snabbt offhand (blir flurry oftare då).

Så jag vet inte vad du menar med att fury warrs ska ha låg dmg i main hand. Dom får ju dps av bloodthirst och heroic strike. och execute under 20%. Och heroic strike är damagebaserat.

Vad jag vet är heroic inte damagebaserat. Instant-slag är damage baserade, Next attack-slag är inte det.

Tror jag, iallafall. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad jag vet är heroic inte damagebaserat. Instant-slag är damage baserade, Next attack-slag är inte det.

Tror jag, iallafall. :P

Hur menar du med damage baserade?

edit: Ante@: Dålig var han väll inte ,han rörde sig rätt o så men han verkade ha tank gear eller liknande, och fick aldrig crits typ, så dålig skulle jag väll inte kalla honom

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad jag vet är heroic inte damagebaserat. Instant-slag är damage baserade, Next attack-slag är inte det.

Tror jag, iallafall. :P

Heroic Strike (Rank 9)

15 Rage

Next melee

Requires Melee Weapon

A strong attack that increases melee damage by 157 and causes a high amount of threat.

--

That increases melee damage by 157.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Furywarrs ska ha ett långsamt mainhand med mycket damage och ett snabbt offhand (blir flurry oftare då).

Så jag vet inte vad du menar med att fury warrs ska ha låg dmg i main hand. Dom får ju dps av bloodthirst och heroic strike. och execute under 20%. Och heroic strike är damagebaserat.

Jag vet att Fury warriors ska ha långsamt i main och snabbt i offhand, jag har ju förfan själv varit en fury warrior innan jag fick Zin'rokh :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför säger du då att den är bättre för furywarrs för den har låg damage? =/

Har jag ju inte sagt? :P

edit: Jag menade ,Fury warriors Bloodthirst är baserat på atak powern, alltså anser jag att det är mera för en fury warrior än för en rogue, som har all sin dmg baserad på sina vapen, förutom finishing moves förstås.

Vi tar Eshkandar's vapnerna som exempel. Båda vapnerna är 1.50 i speed, alltså slår man förbannat snabbt, sen om man får in Flurry + Main hand eshkandar proc, så får man förbannat snabb atak speed, sen använder man bloodthirst + Death wish, det är skitläskig dmg, en fury warrior i min gammla guild hade så. Hoppas du förstod hur jag menade

edit2: Hade Eshkandar mainhand + vad blir det... Arlokk's grasp eller va den hette, primal god skiten i offhand, båda var 1.50

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...