Xemtoth Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 (redigerad) I dem filmer jag har sett med druider, så tex slås druiden mot en mage uppe på ett hus tak, han håller på att dö, går ut cat form, hoppar ner, kör flight form sen flyger han upp till magen igen och dödar han. Så är nästan 100 på att druider kommer kunna använda flight form i combat. Film? lust o länka till filmen? Man, nattalv, tjuv på Utland (översättning till de som inte vet ) vad är meningen med o säga det? och rogue är inte tjuv edit: Outland är ett namn, man kan inte översätta det Redigerad 28 december, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hunt3d Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Rogue är tjuv. Översätta Outland var väl att överdriva. Jag gillar inte svengelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Film? lust o länka till filmen? vad är meningen med o säga det? och rogue är inte tjuv edit: Outland är ett namn, man kan inte översätta det Rogue är visst tjuv/skurk/lymmel. det är nog bättre för fury warriors, vapnet har ju så låg dmg Furywarrs ska ha ett långsamt mainhand med mycket damage och ett snabbt offhand (blir flurry oftare då). Så jag vet inte vad du menar med att fury warrs ska ha låg dmg i main hand. Dom får ju dps av bloodthirst och heroic strike. och execute under 20%. Och heroic strike är damagebaserat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hunt3d Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Har du ens spelat krigare? Om du har det, har du en nivå sextio krigare som är vredes (hur man nu säger specced på svenska)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Har du ens spelat krigare? Om du har det, har du en nivå sextio krigare som är vredes (hur man nu säger specced på svenska)? Jag? jo jag har en 60 fury warrior på shattered hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Har du ens spelat krigare? Om du har det, har du en nivå sextio krigare som är vredes (hur man nu säger specced på svenska)? Vem är det du frågar ? Båda Xemtoth och Bullet har en 60 warrior Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 (redigerad) Film? lust o länka till filmen? vad är meningen med o säga det? och rogue är inte tjuv edit: Outland är ett namn, man kan inte översätta det Här har du. http://warcraftmovies.com/movieview.php?id=33042 Edit: Meh, det var inte den filmen. Men är sjukt bra ändå, ganska grym druid. Tanka den. Det är värt det. Redigerad 28 december, 2006 av Knarkuzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 (redigerad) Bra druid eller dålig warrior? Link Redigerad 28 december, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Rogue är visst tjuv/skurk/lymmel. Furywarrs ska ha ett långsamt mainhand med mycket damage och ett snabbt offhand (blir flurry oftare då). Så jag vet inte vad du menar med att fury warrs ska ha låg dmg i main hand. Dom får ju dps av bloodthirst och heroic strike. och execute under 20%. Och heroic strike är damagebaserat. Vad jag vet är heroic inte damagebaserat. Instant-slag är damage baserade, Next attack-slag är inte det. Tror jag, iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 (redigerad) Vad jag vet är heroic inte damagebaserat. Instant-slag är damage baserade, Next attack-slag är inte det. Tror jag, iallafall. Hur menar du med damage baserade? edit: Ante@: Dålig var han väll inte ,han rörde sig rätt o så men han verkade ha tank gear eller liknande, och fick aldrig crits typ, så dålig skulle jag väll inte kalla honom Redigerad 28 december, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Vad jag vet är heroic inte damagebaserat. Instant-slag är damage baserade, Next attack-slag är inte det. Tror jag, iallafall. Heroic Strike (Rank 9) 15 Rage Next melee Requires Melee Weapon A strong attack that increases melee damage by 157 and causes a high amount of threat. -- That increases melee damage by 157. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Furywarrs ska ha ett långsamt mainhand med mycket damage och ett snabbt offhand (blir flurry oftare då). Så jag vet inte vad du menar med att fury warrs ska ha låg dmg i main hand. Dom får ju dps av bloodthirst och heroic strike. och execute under 20%. Och heroic strike är damagebaserat. Jag vet att Fury warriors ska ha långsamt i main och snabbt i offhand, jag har ju förfan själv varit en fury warrior innan jag fick Zin'rokh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Jag vet att Fury warriors ska ha långsamt i main och snabbt i offhand, jag har ju förfan själv varit en fury warrior innan jag fick Zin'rokh Varför säger du då att den är bättre för furywarrs för den har låg damage? =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 (redigerad) Varför säger du då att den är bättre för furywarrs för den har låg damage? =/ Har jag ju inte sagt? edit: Jag menade ,Fury warriors Bloodthirst är baserat på atak powern, alltså anser jag att det är mera för en fury warrior än för en rogue, som har all sin dmg baserad på sina vapen, förutom finishing moves förstås. Vi tar Eshkandar's vapnerna som exempel. Båda vapnerna är 1.50 i speed, alltså slår man förbannat snabbt, sen om man får in Flurry + Main hand eshkandar proc, så får man förbannat snabb atak speed, sen använder man bloodthirst + Death wish, det är skitläskig dmg, en fury warrior i min gammla guild hade så. Hoppas du förstod hur jag menade edit2: Hade Eshkandar mainhand + vad blir det... Arlokk's grasp eller va den hette, primal god skiten i offhand, båda var 1.50 Redigerad 28 december, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 (redigerad) Man, nattalv, tjuv på Utland (översättning till de som inte vet ) Shis, skäms du inte? Det är inte svengelska om man inte böjer ett engelskt ord efter svenska böjningsregler, så som "joina". Redigerad 28 december, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Är det någon här på sajten som sku villa byta WoW account kontakta mig på msn x3r0x_papper@hotmail.com eller In-Game namn Gruvomit på servern Grim batol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Är det någon här på sajten som sku villa byta WoW account kontakta mig på msn x3r0x_papper@hotmail.com eller In-Game namn Gruvomit på servern Grim batol Emot min lvl 41 snart 42 tauren warrior? . Litte mer info+ Säkert inte tillåtet här på gtasajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Jag migratade från xavius för typ 2 veckor sedan. Spelade du då? Vet du vilken guild Ner darkness var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Vet du vilken guild Ner darkness var? Japp, Känner igen det. Spelade/spelar du på xavius? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Är det någon här på sajten som sku villa byta WoW account kontakta mig på msn x3r0x_papper@hotmail.com eller In-Game namn Gruvomit på servern Grim batol Man får inte byta konton, det bryter mot användraavtalet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts