Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Nja, de går väl inte lika fort ?

Den är lika snabb som en vanlig mount. Alltså 60 %. Men 60 % är allitd något, sen kan druider bara tycka på en knapp och flyga tex, när dem slås uppe på ett berg, bara hoppa ner och flyga iväg.

Hade jag varit druid hade jag nog inte köpt en flying mount. Hade nöjt mig med 60 % faktiskt. Flying mount kommer säkert kosta en hel del.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur tar jag bort den här lilla grejen ovanför min hotbar. Den hamnar mitt i textrutan, väldigt irriterande. :unsure: Jag har redan auran i fråga i min vanliga hotbar, och jag vill inte flytta textrutan. Jag hitatr det inte i interface kontrollen. Någon som vet?

Ladda ner en addon som heter MoveAnything!.

Där kan du flytta runt och gömma det mesta.

Halo: Ska finnas något "Cancel Subscription" eller liknande i account management.

Redigerad av Hew
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den är lika snabb som en vanlig mount. Alltså 60 %. Men 60 % är allitd något, sen kan druider bara tycka på en knapp och flyga tex, när dem slås uppe på ett berg, bara hoppa ner och flyga iväg.

Hade jag varit druid hade jag nog inte köpt en flying mount. Hade nöjt mig med 60 % faktiskt. Flying mount kommer säkert kosta en hel del.

Well, Skulle tro att fly-form inte är available i combat.

Nytt fistweapon från ZG igår =) ( Fast det är ganska onödigt eftersom jag vanligtvis har Grand marshals longsword i mainhand )

Redigerad av Troxie
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Well, Skulle tro att fly-form inte är available i combat.

Nytt fistweapon från ZG igår =) ( Fast det är ganska onödigt eftersom jag vanligtvis har Grand marshals longsword i mainhand )

Ha longswordet i offuhand då :unsure: Det där mainhandet tycker jag inte är speciellt...bra, det är nog bättre för fury warriors, vapnet har ju så låg dmg :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gaaah! nu behöver jag HJÄLP!

Nämligen så att min gratis-månad går ut ikväll och nyss uppdaterade jag accountet med ett 60 pre-paid game card.

Men nu står det att accountet ändå kommer dra pengar från mitt kontokort, hur tar jag bort det? :S.

Tog du "Add Game Card" istället för "Change Payment Meth", eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Well, Skulle tro att fly-form inte är available i combat.

Flight Form (Shapeshift)

Requires Level 68

498 Mana

Instant cast

Transforms the Druid into a flight form, increasing movement speed by 60% and allowing you to fly. Can only use this form in Outland.

This act of shapeshifting frees the caster of Polymorph and Movement Impairing effects.

--

För det första, varför kan man använda travelform i strid?

Det är ju fusk, en gratis mount som man kan mounta instant - i strid och dessutom befriar en ifrån alla rörelse impairing effekter, waouh helt sjukt..

Flight Form är i princip samma sak - man färdas i en snabbare fart, fast i luften..

Om man inte kan göra samma sak med Flight Form som i Travel så tycker jag att när blizz redan håller på att göra samma sak med alla former, ta bort möjligheten att Shapeshift i strid. Hurrej, ingen kommer längre vilja vara druid. Alla är glada.

Altså, om man inte kan använda Flight Form i strid, varför kan man få kunna bli befriad från Polymorph och Movement Impairing effects? Om man har en sån på sig är man nästan garanterat i strid redan.

Sedan liksom, tänk dig själv hur jävla kul alla hunters kommer få, stå på höga kullar och berg och pricka druidfåglar i luften så att dom faller mot marken och dör.

Så elaka kan inte blizzard vara.

Druider kommer att kunna flyga, även i strid.

Det tror iaf jag.

edit: argh..

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet att det låter otroligt, men jag simamde just från Windfall hela vägen till Minithil Harbor! jag tog en hel del bilder och spelade in några filmklipp med fraps (registrerad), som jag ska lägga upp inom kort. kanske någon som är bra på videoredigering kan sätta ihop det till en film? Är inte så bra på det själv. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet att det låter otroligt, men jag simamde just från Windfall hela vägen till Minithil Harbor! jag tog en hel del bilder och spelade in några filmklipp med fraps (registrerad), som jag ska lägga upp inom kort. kanske någon som är bra på videoredigering kan sätta ihop det till en film? Är inte så bra på det själv. :P

Godfather är väl rätt bra på videoredigering.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I dem filmer jag har sett med druider, så tex slås druiden mot en mage uppe på ett hus tak, han håller på att dö, går ut cat form, hoppar ner, kör flight form sen flyger han upp till magen igen och dödar han. Så är nästan 100 på att druider kommer kunna använda flight form i combat.

Jag skulle bara bli så himla seg på om man bara kan använda den Out of Combat..

:'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet att det låter otroligt, men jag simamde just från Windfall hela vägen till Minithil Harbor! jag tog en hel del bilder och spelade in några filmklipp med fraps (registrerad), som jag ska lägga upp inom kort. kanske någon som är bra på videoredigering kan sätta ihop det till en film? Är inte så bra på det själv. :P

Samtliga stavfel

Westfall inte Windfall

Menethil Harbor inte Minithil Harbor

Vet inte om du är ny i Azeroth men säg gärna nåt mindre känt.....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...