Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Det här är ett diskussionsforum där man får diskutera allt som har med WoW att göra.

Jo, Härligt när 80% av en sida handlar om hur ni skriver ett guild eller en guild

Kan vi inte inte lika väl dra 5 sidor om hur många tår ni tycker en gnome har. Jag tycker dom har 11. Hur många tår tycker ni en gnome har?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bidrar till att tråden ska bli Ontopic igen, film där jag kastar bort allt mitt gear på min warlock OBS! ej seriös !

titta på hela annars missar ni hela poängen :ohttp://video.google.com/videoplay?docid=-1...orka+disenchant

Helt jävla meningslöst, sen att du skriver bättre än drakedog.. skulle inte tro det.

Aja, körde ZG idag, vi tog ner spindel,rapotor och bat bossen.

Fick ny chest iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Uh, har kört premades ett tag nu i kväll. AB och WSG. Det roliga var att 90% av alla gånger mötte vi också premades och förlorade.

Men det bästa hände nyss, hordsena hade tagit alla läger och stod och campade utanför första graveyarden där man spawnas (AB), jag lyckas på ngt sätt ta mig igenom deras meatwall och springer ner till st. Väl där möts jag av 5 st fina motståndare som vaktar flaggan. Dom dödar mig på ngn sekund, precis när en rogue tänker lotta mig så upptäcker jag att min Twisting Nether proccar, så jag ressar. Gissar på att dom tänker "Jävla Soulestone bög", och så dödar dom mig snabbt igen. Ännu en gång proccar min trinket och jag ressar, hinner dra in en HT mixad med Nature's Swiftness (som crittar :unsure: ) innan dom hinner reagera och jag får hyfstad med hp, fast det stoppar inte några druider dampa spamfire på mig till döds..

Men ännu en gång proccar min trinket.. and I rise again.. <3

Fast mot en tidig död förståss.^^

Var ganska kul upplevelse, 3 times in a row ftw.

--

edit. lawl mötte nyss ännu en premade i wsg, hela deras lag speedhackade.. XD

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...