Troxie Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Det här är ett diskussionsforum där man får diskutera allt som har med WoW att göra. Jo, Härligt när 80% av en sida handlar om hur ni skriver ett guild eller en guild Kan vi inte inte lika väl dra 5 sidor om hur många tår ni tycker en gnome har. Jag tycker dom har 11. Hur många tår tycker ni en gnome har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Fan vad tjurig du blev då. Do you have sand in your vagina? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Fan vad tjurig du blev då. Do you have sand in your vagina? *Badoom ching!* klockren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 (redigerad) Ett guild mitt pet end of story Redigerad 27 december, 2006 av Blaucrozz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 MEN CARE SOM IN I SATAN OM DET HETER MITT PET, MIN PET ELLER DIN GUILD ELLER DITT GUILD. STFU PLX?! Tack Vi uppskattar att du bryr dig =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Det här är ett diskussionsforum där man får diskutera allt som har med WoW att göra. Men ni diskuterar om man säger en eller ett till olika saker, vilket inte har med WoW att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Man behöver inte få damp för det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Blir det någon GTASajten guild på LS eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Det här är ett diskussionsforum där man får diskutera allt som har med WoW att göra. Och inte grammatik. Ontopic nu efefess Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 (redigerad) Det var då SATAN vad ni gnäller om absolut ingenting. Man får säga hur fan man vill. Båda delarna är accepterade. Låt folk säga vad satan de vill och kom tillbaka ontopic. Är ni ontopic? Ja, var ontopic och vettiga samtidigt då, tack. -.-" Redigerad 27 december, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
päronpung Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Bidrar till att tråden ska bli Ontopic igen, film där jag kastar bort allt mitt gear på min warlock OBS! ej seriös ! titta på hela annars missar ni hela poängen http://video.google.com/videoplay?docid=-1...orka+disenchant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Bidrar till att tråden ska bli Ontopic igen, film där jag kastar bort allt mitt gear på min warlock OBS! ej seriös ! titta på hela annars missar ni hela poängen http://video.google.com/videoplay?docid=-1...orka+disenchant Helt jävla meningslöst, sen att du skriver bättre än drakedog.. skulle inte tro det. Aja, körde ZG idag, vi tog ner spindel,rapotor och bat bossen. Fick ny chest iaf. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/ju8k082koe.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
päronpung Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Helt jävla meningslöst, sen att du skriver bättre än drakedog.. skulle inte tro det. Det är ju det som är meningen med den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 (redigerad) Uh, har kört premades ett tag nu i kväll. AB och WSG. Det roliga var att 90% av alla gånger mötte vi också premades och förlorade. Men det bästa hände nyss, hordsena hade tagit alla läger och stod och campade utanför första graveyarden där man spawnas (AB), jag lyckas på ngt sätt ta mig igenom deras meatwall och springer ner till st. Väl där möts jag av 5 st fina motståndare som vaktar flaggan. Dom dödar mig på ngn sekund, precis när en rogue tänker lotta mig så upptäcker jag att min Twisting Nether proccar, så jag ressar. Gissar på att dom tänker "Jävla Soulestone bög", och så dödar dom mig snabbt igen. Ännu en gång proccar min trinket och jag ressar, hinner dra in en HT mixad med Nature's Swiftness (som crittar ) innan dom hinner reagera och jag får hyfstad med hp, fast det stoppar inte några druider dampa spamfire på mig till döds.. Men ännu en gång proccar min trinket.. and I rise again.. <3 Fast mot en tidig död förståss.^^ Var ganska kul upplevelse, 3 times in a row ftw. -- edit. lawl mötte nyss ännu en premade i wsg, hela deras lag speedhackade.. XD Redigerad 27 december, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Har 2 frågor: Kan man flyga med djur? OM, får man styra själv? Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Har 2 frågor: Kan man flyga med djur? OM, får man styra själv? Tacksam för svar Man kan inte ha flygande mounts, än. i burning crusade så kommer det, och då får man styra själv när man åker i outland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Man kan inte ha flygande mounts, än. i burning crusade så kommer det, och då får man styra själv när man åker i outland Okej dedär visste jag Så man blir bara "skjussad" lr vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Okej dedär visste jag Så man blir bara "skjussad" lr vadå? Funkar som vanlig mount, bara att du kan flygga. Du styr din flying mount hur som helst. Sen att druider får flying mount på 68, ja det är ganska orättvist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Funkar som vanlig mount, bara att du kan flygga. Du styr din flying mount hur som helst. Sen att druider får flying mount på 68, ja det är ganska orättvist. Nja, de går väl inte lika fort ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 (redigerad) Jag tror inte de är snabbare än vanliga mounts. verkar inte så iallafall. Anyways, Vad var det för program som man kunde kolla och lägga in koordinater? Edit. Såg precis filmen, och eh... vad är meningen med den? Redigerad 28 december, 2006 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts