Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Blev medlem i ett nytt guld igår. Ungefär hälften av medlemmarna gick med kort efter mig. :D

Courage Within heter det, om någon som spelar i The Venture Co vill gå med. Det är öppet för alla raser, klasser och levlar.

Usch, så typiskt RP o köra med att endel guilder t ex bara tar in gnomer o dvärgar o sånt, fast RP är jävligt kul ibland, körde en paladin till lv 41 på Venture Co. när jag lirade,mest bara för massa rl polare lirade där, fast ogillar alliance grymt mycket... Orcish horde ftw! Föresten heter det En Guild, inte Ett Guild :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan jämföras med att säga "ett gameboy" eller "ett playstation 2". Om man direktöversätter gameboy blir det inte ett spelpojke utan en spelpojke. :o

vilken tillfällighet då att man säger "en gameboy" eller "en ps2" och inte ett. :D

det heter en guild inte ett guild!!1!!1!!!

testa å säga det på engelska. "an guild" eller "a guild".

"an guild" i denna situation får samma resultat som "en guild". om ni tycker att "an guild" låter bättre så rekommenderar jag er att rensa vaxet ur öronen, gå å skaffa G i svenska/engelska samt att dricka gift hoppa ut för en bro hänga er själva och skjuta er i skallen :)

edit: för er som tror att det sägs med "en" framför så uttalas det inte "gajld" som endel tror. utan närmare "giild".

Redigerad av Grötmannen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns de som säger så jo. "An" och "a" går inte att översätta till en och ett. An apple = Ett äpple, a house = ett hus. Tror nog att du borde gå skaffa G:et i svenska/engelska istället. :o

läs min post igen. "i denna situation får an samma resultat som en". i denna situation.

fråga era föräldrar. hur det än må vara så brukar de ha rätt om de får tänka efter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...