JohnnyH87 Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 BC kräver WoW original spelet, det står på boxen. Det släpps en Battlechest version med både WoW och BC, sådet blir billigare att köpa det än båda två för sig, om man inte redan har WoW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 BC kräver WoW original spelet, det står på boxen. Det släpps en Battlechest version med både WoW och BC, sådet blir billigare att köpa det än båda två för sig, om man inte redan har WoW. Okey, tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Är det meningen att den ska se ut så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Är det meningen att den ska se ut så? Nej det är förmodligen bara en grafikbugg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 (redigerad) Ser ut som en föresenad julklapp Redigerad 25 december, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Näver. Min polare gjorde det förra året. Nästan så man tycker synd om dom som gör det. Något annat än att sitta och WoWa måste dom väl kunna göra? Nej för fan. Ut och festa. --- Jag tänkte beställa Burning Crusade nu. Webbhallen har ex, va? F'resten, level 20, wihoo, Mind Flay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Tror det är som vilken expation som helst, men guild wars expationer har man faktist inte behövt orgnialspelet Man behöver originalet till GW-expansioner. iallafall den första. Men det behöver man till BC också. gör som JohnnyH87 sa och köp battlechest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Man behöver originalet till GW-expansioner. iallafall den första. Men det behöver man till BC också. gör som JohnnyH87 sa och köp battlechest. Jag har GW Factions men inte originalet, funkar prima. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Uh, jag har Shadow Priest build, och har satt såhär än så länge: Spirit Tap: 5/5 Improved SW: 2/2 Blackout: 3/5 Mind Flay: 1/1 ... Vad nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 (redigerad) Jag skulle lägga fullt i Blackout. Sen Improved Psychic Scream så att du kan komma ned till Silence. Sen för att fylla med poäng så att du kan ta Silence skulle jag nog lägga poäng i Shadow Weaving. Fast min prelle är ju bara Level 25, thotim kan säkert ge dig bättre tips.. Sen fortsätter du ju självklart med Vampiric Embrace och Shadowform.. Redigerad 26 december, 2006 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Sådär, hemma från julfestandet nu, så nu ska jag installera WoW och börja lira, vilken realm är det siana och dom lirade på nu igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Sådär, hemma från julfestandet nu, så nu ska jag installera WoW och börja lira, vilken realm är det siana och dom lirade på nu igen? Laughing Skull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 (redigerad) Laughing Skull Ok, tack Går det att fixa patchen på något annat sätt än Blizz Downloader? Går så otroligt segt. Redigerad 26 december, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Ok, tack Går det att fixa patchen på något annat sätt än Blizz Downloader? Går så otroligt segt. http://www.fz.se/filarkiv/?file=spel/world...-engb-patch.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 http://www.fz.se/filarkiv/?file=spel/world...-engb-patch.zip Tack Lite bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Uh, jag har Shadow Priest build, och har satt såhär än så länge: Spirit Tap: 5/5 Improved SW: 2/2 Blackout: 3/5 Mind Flay: 1/1 ... Vad nu? Kan man kalla en så pass low lv för "Shadowpriest" är det inte när man fått shadowform man kan börja kalla sig "shadowpriest" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Kan man kalla en så pass low lv för "Shadowpriest" är det inte när man fått shadowform man kan börja kalla sig "shadowpriest" ? Han sa att han körde på en shadowpriest build, inte att han var en shadowpriest än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Finns inga "regler" för vad som är en Shadow Priest eller inte vad jag vet. Vad är han annars om han inte är Shadow Priest? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Finns inga "regler" för vad som är en Shadow Priest eller inte vad jag vet. Vad är han annars om han inte är Shadow Priest? En vanlig Priest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts