Mark Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Det är väl ingen här som tänker sitta framför datorn och fira Nyår i WoW?... Undrar bara Aldrig i livet, men man kanske sitter en stund bara för att gratulera alla andra (Om det nu är någon online ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Nu är det julafton. Hoppas kag får WoW ikväll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Gammal screen jag tog i början när jag lirade wow.. razor hill, fick bara upp gammla minnen o ville visa denna :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Gammal screen jag tog i början när jag lirade wow.. razor hill, fick bara upp gammla minnen o ville visa denna :'( Vackert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 (redigerad) Min paladin på LS, Sherrý. EDIT: Menar givetvist Laughing Skull Redigerad 24 december, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Min paladin på LL, Sherrý. LL? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 LL? Har för mig att det är Laughing Skull, men jag tycker att dem borde kalla det för LS isåfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Har börjat om med min char Olego, då min gamla server bytte hela datan och ny emu, så nu har jag börjat om allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 (redigerad) Nån som vill ha en wow account? typ 3 månader kvar? opss ska fråga min vän om han vill ha den först.. Redigerad 24 december, 2006 av Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Har för mig att det är Laughing Skull, men jag tycker att dem borde kalla det för LS isåfall Precis. My bad. Mhm, har varit lite skakis på tangenterna idag. Blev inte bättre för att jag pajjade mitt nya tangentbord när jag skulle tvätta det eftersom vissa tangenter inte fungerade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Fick min Cloak of the Honor Guard idag, vilken julklapp Nästa mål är en Black War Tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Fick min Cloak of the Honor Guard idag, vilken julklapp Nästa mål är en Black War Tiger Inte sattsa på bättre gear bara då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Jag har hört att det finns gear-rank högre än Legendary, vad heter de och vilken färg är det isåfall? Sen undrar jag om man kan ha karaktärer i fler än ett realm, alltså om jag har en karaktär i The Venture, kan jag skapa en i ett annat realm också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Jag har hört att det finns gear-rank högre än Legendary, vad heter de och vilken färg är det isåfall? Sen undrar jag om man kan ha karaktärer i fler än ett realm, alltså om jag har en karaktär i The Venture, kan jag skapa en i ett annat realm också? Det finns artifact också, och dom ska vara röda enligt ryktet :| Man kan ha karaktärer i hur många realms man vill, men max 10 per realm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 (redigerad) Jag har hört att det finns gear-rank högre än Legendary, vad heter de och vilken färg är det isåfall? Sen undrar jag om man kan ha karaktärer i fler än ett realm, alltså om jag har en karaktär i The Venture, kan jag skapa en i ett annat realm också? Coola är bäst:P 1:Nej tror inte att det finns någon högre gear-rank. Men ja tror att blizz ska sätta inn en ny i framtiden. Artifact med rödtext kanske:P 2:Ja du kan skapa chars på olika realms men högst 8 eller 9 st på samma realm. Tror att du sammanlagt kan skapa 53 chars på ett konto eller något sånt. Är inte säker. Redigerad 24 december, 2006 av coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Inte sattsa på bättre gear bara då? Det är jag rätt så nöjd med redan, hjälmen är något jag skulle vilja byta ut dock. Har Helm of the Holy Avenger. Skulle vilja ha Judgement Crown/Helm of Endless Rage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Är det onödigt att köpa wow nu, när burning crusade kommer ut? Eller man kanske ändå behöver wow för att ha burnign crusade? ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Är det onödigt att köpa wow nu, när burning crusade kommer ut? Eller man kanske ändå behöver wow för att ha burnign crusade? ? Tror det är som vilken expation som helst, men guild wars expationer har man faktist inte behövt orgnialspelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Tror det är som vilken expation som helst, men guild wars expationer har man faktist inte behövt orgnialspelet Kollar man på, t ex, webbhallen så står det inte: DETTA ÄR EN EXPANSION SOM KRÄVER ETT ANNAT SPEL.....bla bla bla..... på TBC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Kollar man på, t ex, webbhallen så står det inte: DETTA ÄR EN EXPANSION SOM KRÄVER ETT ANNAT SPEL.....bla bla bla..... på TBC. Aha okey, men då är det väll antagligen så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts