Hew Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Vem är detta som hemsöker mig med sina wishpers? fått sånna 3-4 gånger idag Eranikus är en boss i Sunken Temple, varför han whisprar dig vet jag dock inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Vem är detta som hemsöker mig med sina wishpers? fått sånna 3-4 gånger idag Eranikus whisprar folk som använder en trinket som heter "chained essence of eranikus". Kolla om du har den. Kan tänka mig att han även whisprar folk som har trinketen, men inte använder den. Det finns en quest-line ifrån en blood elf i swamp of sorrows som involverar att du lämnar in trinketen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Ingen här som spelar i The Venture Co.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Ingen här som spelar i The Venture Co.? Ja! Men nej Har lvl 19 orc shammy där, Spelar på min 39 Tauren warrior . I moonglade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Duellerade två gånger med en Human Priest på samma level som mig och vann båda gångerna! WoW tokäger verkligen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 (redigerad) Har nu fått ihop 6700~ honor, så imorgon blir det att köpa Cloak of the Honor Guard Redigerad 23 december, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Har nu fått ihop 6700~ honor, så imorgon blir det att köpa Cloak of the Honor Guard Nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Duellerade två gånger med en Human Priest på samma level som mig och vann båda gångerna! WoW tokäger verkligen! Om ni båda är lowlvl har priesten inte en chans, helt värdelösa på duel i low lvl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Om ni båda är lowlvl har priesten inte en chans, helt värdelösa på duel i low lvl Jo, jag har märkt det... Men på level 40, då jävlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Jo, jag har märkt det... Men på level 40, då jävlar. Du kmr äga vid 20 då får du fear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 (redigerad) Ibland skäms man verkligen över att spela på Doomhammer! Redigerad 23 december, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Jo, jag har märkt det... Men på level 40, då jävlar. I högre lvlar kommer du vara klassen som är ganska överlägsen i 1vs1 lägen mot dom flesta klasserna : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Du kmr äga vid 20 då får du fear 1. Psychic Scream heter den Fear har warlocks 2. tror han syftade på 40 för shadowform Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 1. Psychic Scream heter den Fear har warlocks 2. tror han syftade på 40 för shadowform Jaja, den funkar som fear iallfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Jaja, den funkar som fear iallfall Men man får den på level 14, inte 20 ^^ Mind Flay = level 20, om man speccar för den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Jag har köpt det långsamma GM svärdet och skulel vilja ha ett fist weapon. Men dom finns bara i 2.90 speed, så fyller det någon funktion att ha både långsamt main och offhand? Räka, 60 rogue Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Jag har köpt det långsamma GM svärdet och skulel vilja ha ett fist weapon. Men dom finns bara i 2.90 speed, så fyller det någon funktion att ha både långsamt main och offhand? Räka, 60 rogue Funktion o funktion, du slår hårdare men segare i offhand, gå för quickbladet istället för ett fist weapon, det är på 1.80 speed istället för 2.90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Funktion o funktion, du slår hårdare men segare i offhand, gå för quickbladet istället för ett fist weapon, det är på 1.80 speed istället för 2.90 Okaj, Tack : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Det är väl ingen här som tänker sitta framför datorn och fira Nyår i WoW?... Undrar bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Det är väl ingen här som tänker sitta framför datorn och fira Nyår i WoW?... Undrar bara Näver. Min polare gjorde det förra året. Nästan så man tycker synd om dom som gör det. Något annat än att sitta och WoWa måste dom väl kunna göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts