Hunter Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Är det nån skillnad mellan wow europe och den andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Är det nån skillnad mellan wow europe och den andra Om du menar www.worldofwarcraft.com, så ja. wow-europe är den europeiska sidan, där kan du logga in på forumet och liknande om du har ett europeiskt konto, på worldofwarcraft.com måste du ha ett amerikanskt konto för att kunna logga in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 LL verkar vara nere : P Men när den kommer upp så kan ni adda eyequee på alliance, lvl 1 imba hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 (redigerad) Om du menar www.worldofwarcraft.com, så ja. wow-europe är den europeiska sidan, där kan du logga in på forumet och liknande om du har ett europeiskt konto, på worldofwarcraft.com måste du ha ett amerikanskt konto för att kunna logga in. Men om jag reggar mig på worldofwarcraft.com kan jag då logga in på andra wow europe , alltså inte forumet utan spelet. Redigerad 22 december, 2006 av Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Men om jag reggar mig på worldofwarcraft.com kan jag då logga in på andra wow europe , alltså inte forumet utan spelet. Nej, för att kunna regga dig på worldofwarcraft.com måste du ha köpt till spel i amerika, eller importerat det därifrån. Deras cdkeys är annorlunda och med ett spel köpt från europa kan man inte regga sig där. Du kan inte heller logga in och spela på amerikanska servrar om du har köpt en europeisk verison. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Nej, för att kunna regga dig på worldofwarcraft.com måste du ha köpt till spel i amerika, eller importerat det därifrån. Deras cdkeys är annorlunda och med ett spel köpt från europa kan man inte regga sig där. Du kan inte heller logga in och spela på amerikanska servrar om du har köpt en europeisk verison. Villken är bäst då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Villken är bäst då? Vad fan tror du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Villken är bäst då? Men herre gud... Antingen köper du amerikanska versionen av WoW och reggar dig på den amerikanska sidan, eller så köper du den europeiska versionen av WoW och reggar dig på den europeiska sidan... Fattar'u? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Okej jag är inne nu, har en fråga, hur åker man från shadowglen eller vad det nu heter? PS: är bara lvl 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Okej jag är inne nu, har en fråga, hur åker man från shadowglen eller vad det nu heter? PS: är bara lvl 3 Sluta fråga massor och utforska själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Okej jag är inne nu, har en fråga, hur åker man från shadowglen eller vad det nu heter? PS: är bara lvl 3 Snälla lilla Unter, försök komma fram till en del saker själv. Använd Thottbot om du behöver lite guidelines. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Det är logiskt att välja den europeiska om man bor i europa, det blir mindre ping då. Lär nog bli hög latency om man kör på amerikanska eller koreanska servrar här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Neeeh.. Inte en till Warrior. Kan vi inte försöka få en till varje klass iaf? Druid: Hunter: Troxie(Eyequee) Mage: Boomer(Hurrycurry) Paladin: Sikorka (Sherrý) Priest: Siana(Sijenna) Rogue: Marky (Ramos) Warlock: Tossie(Kaninbiüf) Warrior: StellHell(Stellhell) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 (redigerad) Antar att jag skulle kunna testa Druid, alltid velat ha en så . EDIT: Sådär, adda Swiftwind på friendslist EDIT2: Nevermind, adda Ramos istället lol Redigerad 22 december, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Om jag börjar lira kan jag köra pala eller druid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Gör ni på Normal eller på nåt annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Gör ni på Normal eller på nåt annat? Menar du server? Själv så kör jag på Doomhammer, som är en Normal server, med min main. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 (redigerad) Kan vi inte försöka få en till varje klass iaf? Paladin: Sikorka (Sherrý) Redigerad 23 december, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Neeeh.. Inte en till Warrior. Kan vi inte försöka få en till varje klass iaf? Druid: Hunter: Troxie(Eyequee) Mage: Paladin: Priest: Siana(Sijenna) Rogue: Marky (Ramos) Warlock: Tossie(Kaninbiüf) Warrior: StellHell(Stellhell) Får man vara med? Det är Alliance va? För isåfall har jag en Mage där. Heter hurrycurry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Vem är detta som hemsöker mig med sina wishpers? fått sånna 3-4 gånger idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts