Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Om du menar www.worldofwarcraft.com, så ja. wow-europe är den europeiska sidan, där kan du logga in på forumet och liknande om du har ett europeiskt konto, på worldofwarcraft.com måste du ha ett amerikanskt konto för att kunna logga in.

Men om jag reggar mig på worldofwarcraft.com kan jag då logga in på andra wow europe , alltså inte forumet utan spelet.

Redigerad av Hunter
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men om jag reggar mig på worldofwarcraft.com kan jag då logga in på andra wow europe , alltså inte forumet utan spelet.

Nej, för att kunna regga dig på worldofwarcraft.com måste du ha köpt till spel i amerika, eller importerat det därifrån. Deras cdkeys är annorlunda och med ett spel köpt från europa kan man inte regga sig där. Du kan inte heller logga in och spela på amerikanska servrar om du har köpt en europeisk verison.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, för att kunna regga dig på worldofwarcraft.com måste du ha köpt till spel i amerika, eller importerat det därifrån. Deras cdkeys är annorlunda och med ett spel köpt från europa kan man inte regga sig där. Du kan inte heller logga in och spela på amerikanska servrar om du har köpt en europeisk verison.

Villken är bäst då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Neeeh.. Inte en till Warrior.

Kan vi inte försöka få en till varje klass iaf?

Druid:

Hunter: Troxie(Eyequee)

Mage:

Paladin:

Priest: Siana(Sijenna)

Rogue: Marky (Ramos)

Warlock: Tossie(Kaninbiüf)

Warrior: StellHell(Stellhell)

Får man vara med? Det är Alliance va? För isåfall har jag en Mage där. Heter hurrycurry. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...