thotim Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Hihi, hittade ett par hordes som jag sammarbetade med genom ett quest. Riktigt skoj när sÃ¥nt händer särskilt nu när honor system är pÃ¥ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Kan man lära sig andra sprÃ¥k som orchis, troll o.s.v? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Kan man lära sig andra sprÃ¥k som orchis, troll o.s.v? Nä, men dom har sagt att de funderar pÃ¥ att införa det. Jag hoppas isÃ¥fall att det kostar typ 2000g....Det ska ju vara unikt att kunna det andra sprÃ¥ket!!!! Ellerhur? Tänkt om det kostar 10 eller 100g. DÃ¥ kan typ alla pÃ¥ lvl 40+ prata det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Undead kan väl alla sprÃ¥k typ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Undead kan väl alla sprÃ¥k typ? Tror jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Man kunda det I betan genom böcker men dem tog bort det omg lol! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Mobba en GM är inte direkt smart. :\ Men nej, en undead kan inte alla sprÃ¥k. Dom kan orciska samt sitt eget sprÃ¥k vad det nu heter. O jag lirar för övrigt pÃ¥ bladefist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Mobba en GM är inte direkt smart. :\ Men nej, en undead kan inte alla sprÃ¥k. Dom kan orciska samt sitt eget sprÃ¥k vad det nu heter. O jag lirar för övrigt pÃ¥ bladefist. Gutterspek heter det väl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 En frÃ¥ga: Om jag är i Loch Modan och jag vill till ett ställe sÃ¥ man kan Ã¥ka bÃ¥t och kriga med dom onda(eller motsatsen) vart ska jag dÃ¥? vilken stad finns det i? TÄNK pÃ¥ att jag är i Loch Modan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Damnit...har haft WoW i en mÃ¥nad minst och fick reda pÃ¥ att jag hade för dÃ¥ligt grafikort för att lira det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Nagrosh... bild... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Nagrosh... bild... Razor Axe. Sexigt. Är det Ancient Bone Bow jag ser? SÃ¥g en igÃ¥r pÃ¥ en NE. Dom är ypperligt sexiga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Damnit...har haft WoW i en mÃ¥nad minst och fick reda pÃ¥ att jag hade för dÃ¥ligt grafikort för att lira det... Hur kan man ha för dÃ¥ligt grafikort för wow? FrÃ¥gemästaren har en till frÃ¥ga!: Vart kan jag lära mig nya pistol(Marksman) attacker? Det gick inte hos Warrior Trainern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Nya pistolattacker? LÃ¥ter som en huntergrej ju. Vad är du för class öht? Men om du nu är warrior sÃ¥ är det väl bara gÃ¥ till en vapen-tränare o lära sig. Och dÃ¥ är det ju bara pistol som du lär dig, inga speciella attacker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 SÃ¥ jag kan inte lära mig typ Autoshot och sÃ¥nt med min pistol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Hehe.. är en lvl30 Tauren Druid.. sprungit runt i hela Eastern Kingdome.. Kul att vara i Loch Modan och mobba lowlvls.. Är nu inne i Dun Morogh (ironforge) fast servern chrasha sÃ¥ nu sitter man här .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Hehe.. är en lvl30 Tauren Druid.. sprungit runt i hela Eastern Kingdome.. Kul att vara i Loch Modan och mobba lowlvls.. Är nu inne i Dun Morogh (ironforge) fast servern chrasha sÃ¥ nu sitter man här .. Server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Server? Ragnaros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Ragnaros Okie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Har bara en snabb frÃ¥ga om betalningen: MÃ¥ste man lämna ut credit card nr eller ??? kan man inte bara köpa 60 dags card m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts