Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

If i download Wow, can i log on to others account then? I mean my friends account or something .. something..

Varför pratar du engelska när du i andra trådar pratar svenska?

Edit: StellHell, Siana och Tossie: Vi får se om jag kanske gör en alt på Laughing Skull, skulle vara roligt att lvla med forumiter ;o

Redigerad av Marky
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Beställde guld från http://www.elitemmorpg.com bara för o testa (1000g) snacka om snabb service .. Fick guldet på 10-20 minuter!

Det är mot reglerna att köpa/sälja guld, föremål, konton mm. för riktiga pengar. Det står i användaravtalet. Inte för att jag bryr mig så mycket om regler, bara en heads up, Blizzard kanske stämmer eller nåt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag syftade på ägarna av siten, med tanke på att den är så stor menar jag. Hur får de tag på allt guld egentligen? Oh, well.

Jag kan fortfarande inte se min avatar framifårn annat än när jag sitter ner, och jag har camera follow på never!

Anyways, var kan jag hitta iskall mjölk och små ägg? Håller på med Winter Veil quests i Ironforge.

Edit: Hittade mjölk, men letar fortfarande ägg.

Edit2: Det hände igen! Samma nisse gav mig ett paket med byxor till samma set som innan. fick namnet nu, gabijojr hette han, någon som vet mer om honom?

Redigerad av JohnnyH87
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag syftade på ägarna av siten, med tanke på att den är så stor menar jag. Hur får de tag på allt guld egentligen? Oh, well.

Jag kan fortfarande inte se min avatar framifårn annat än när jag sitter ner, och jag har camera follow på never!

Anyways, var kan jag hitta iskall mjölk och små ägg? Håller på med Winter Veil quests i Ironforge.

Edit: Hittade mjölk, men letar fortfarande ägg.

Edit2: Det hände igen! Samma nisse gav mig ett paket med byxor till samma set som innan. fick namnet nu, gabijojr hette han, någon som vet mer om honom?

det kallas bots, dom spelar upp en level 60 char sen springer dom runt och förstör ekonomin på servrarna.

Vill du dessutom ha hjälp med quester får du gå till www.thottbot.com.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är mot reglerna att köpa/sälja guld, föremål, konton mm. för riktiga pengar. Det står i användaravtalet. Inte för att jag bryr mig så mycket om regler, bara en heads up, Blizzard kanske stämmer eller nåt.

Knappast grabben, det är emot att sälja guld / items.. Men att köpa för sina egna pengar är inte det, och hur fan skulle dom veta att jag har köpt det? Jag skulle bara kunna säga att nån snubbe skickat fel och jag tog det..

Dom får ju inte precis kolla på kontot vad jag köpt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Angående det där med Fear Ward för dwarfs - StellHell berättade att han någonstans läst att den skulle komma till alla präster på TBC. Jag kollade upp det och hittade vart det stod. Tyvärr var det bara ett rykte och sidor som har de slutgiltiga uppdateringar har klargjort det. Det var många icke- dwarf- priests som hade hoppats på Fear Ward och som nu inte får det - men det stod att inte de andra prästerna ska börja klaga innan de har sett "the entire package". Antagligen kommer Fear Ward vägas upp med annat för de andra raserna. Dranei kommer också få Fear Ward.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag syftade på ägarna av siten, med tanke på att den är så stor menar jag. Hur får de tag på allt guld egentligen? Oh, well.

Jag kan fortfarande inte se min avatar framifårn annat än när jag sitter ner, och jag har camera follow på never!

Anyways, var kan jag hitta iskall mjölk och små ägg? Håller på med Winter Veil quests i Ironforge.

Edit: Hittade mjölk, men letar fortfarande ägg.

Edit2: Det hände igen! Samma nisse gav mig ett paket med byxor till samma set som innan. fick namnet nu, gabijojr hette han, någon som vet mer om honom?

Köpte grejerna på AH för knappt 50 silver. Bara låna av random, spelar du på samma server som mig kan jag nog köpa ut :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Knappast grabben, det är emot att sälja guld / items.. Men att köpa för sina egna pengar är inte det, och hur fan skulle dom veta att jag har köpt det? Jag skulle bara kunna säga att nån snubbe skickat fel och jag tog det..

Dom får ju inte precis kolla på kontot vad jag köpt.

Visst förbjudet att köpa guld. Misstänker de nåt, t.ex. att storma summor pengar har överförts till din karaktär kan de temporärt banna ditt konto tills du har en bra förklaring vart du har fått pengarna ifrån.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...