Siana Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Det blev en human istället eftersom jag ville vara Priest. Sijenna - Level 1 Human Female Shadow Priest @ Laughing Skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hunt3d Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 (redigerad) Översättning: Sijenna - Nivå 1 Människa, präst på skrattande skallen Eller jag vet inte, ville bara skriva något istället för något kanske onödigt som ''jag är tillbaka'' I'm back to stay forever....? EDIT: Vad är det för fel på dvärg eller nattalv? Redigerad 20 december, 2006 av hunt3d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Har min 60 Night-Elf Rogue där, Everesth heter han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hunt3d Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Fick upp min Druid till nivå 13,5 idag Märks att det var länge sen, en vecka på semester och en halv (?) vecka utan att ha betalat månadsavgift Men nu är jag tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Det blev en human istället eftersom jag ville vara Priest. Sijenna - Level 1 Human Female Shadow Priest @ Laughing Skull. Har en NE Hunter, lvl 5, där. Heter Ernald. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hunt3d Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Inga från Jaedenar här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Fick upp min Druid till nivå 13,5 idag Märks att det var länge sen, en vecka på semester och en halv (?) vecka utan att ha betalat månadsavgift Men nu är jag tillbaka Tycker du 1.5 veckor är långt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 (redigerad) EDIT: Vad är det för fel på dvärg eller nattalv? Anledningen till att jag inte valde dvärg är enkel: de är skitfula. Jag valde inte Night Elf eftersom jag dels spelat som human tidigare så jag kan questsen i början, hittar bra och så vidare. Sen började två klasskamrater och båda de gjorde night elfs så jag tyckte det var trist med tre. Sedan tycker jag Human Female är sötare. I alla fall min. Jag träffade nyss Everest och vi dansade lite. Tack för pengarna! Ernald whisprade lite också. Redigerad 20 december, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hunt3d Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Tycker du 1.5 veckor är långt? Nja, men jag har inte pallat spela så mkt den senaste månaden, hade knappt gjort det och medan jag var borta kom suget sakta men säkert tillbaka. Så det var när jag kom hem som jag helt klart blivit spelsugen igen Även om jag inte orkade dra ut på räder då jag bara kan vara med nån timma, men fr.o.m idag har jag ju jullov så...om det inte vore för att jag ska iväg på en annan grej tidigt imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Anledningen till att jag inte valde dvärg är enkel: de är skitfula. Jag valde inte Night Elf eftersom jag dels spelat som human tidigare så jag kan questsen i början, hittar bra och så vidare. Sen började två klasskamrater och båda de gjorde night elfs så jag tyckte det var trist med tre. Sedan tycker jag Human Female är sötare. I alla fall min. Jag träffade nyss Everest och vi dansade lite. Tack för pengarna! Ernald whisprade lite också. Ack, du går miste om något bra. Fear Ward (Immun to fear), som bara dvärgar har när dem kör prälle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Ack, du går miste om något bra. Fear Ward (Immun to fear), som bara dvärgar har när dem kör prälle. Kan tillägga att du kommer in i nästan alla guilder som Dorf Priest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hunt3d Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Jaa, man får tänka på att det finns även Racial Passive, prästen. Bara du ställt in dina talanger till helig präst och inte skuggpräst, om du kommit till nivå tio villsäga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Ack, du går miste om något bra. Fear Ward (Immun to fear), som bara dvärgar har när dem kör prälle. Jag har blivit informerad om detta. Men det ger jag blanka fan i eftersom dvärgar fortfarande är fula. ... Kommer säkert ångra mig som satan på hög level... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 (redigerad) Anledningen till att jag inte valde dvärg är enkel: de är skitfula. Jag valde inte Night Elf eftersom jag dels spelat som human tidigare så jag kan questsen i början, hittar bra och så vidare. Sen började två klasskamrater och båda de gjorde night elfs så jag tyckte det var trist med tre. Sedan tycker jag Human Female är sötare. I alla fall min. Jag träffade nyss Everest och vi dansade lite. Tack för pengarna! Ernald whisprade lite också. Hoppas jag fick med screen på det.. OMG, jag har ingen mask på mig! Redigerad 20 december, 2006 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 (redigerad) Jag har blivit informerad om detta. Men det ger jag blanka fan i eftersom dvärgar fortfarande är fula. ... Kommer säkert ångra mig som satan på hög level... Pff, dvärgar är coola. Mäktiga är dem. Sen female dwarf, ja.. dem kanske inte ser så trevliga ut. Men dwarfs ftw. Sen är det ganska coolt att komma med sin gulliga gettabock ridande, gettabockar och dwarfs ftw. Redigerad 20 december, 2006 av Knarkuzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Helpiswhatiwant Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 If i download Wow, can i log on to others account then? I mean my friends account or something .. something.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 If i download Wow, can i log on to others account then? I mean my friends account or something .. something.. Yes veri. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Helpiswhatiwant Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Yes veri. Is your hotmail adress is dibble_92 .. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Is your hotmail adress is dibble_92 .. ? Yes veri. -- Skaffade HW Spellblade idag till min mage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Pff, dvärgar är coola. Mäktiga är dem. Sen female dwarf, ja.. dem kanske inte ser så trevliga ut. Men dwarfs ftw. Sen är det ganska coolt att komma med sin gulliga gettabock ridande, gettabockar och dwarfs ftw. Dwarf Male Warrior är väl lite haxigt men i övrigt, nae. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts