JohnnyH87 Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 OK, en ny n00b fråga, hur snurrar man runt kameran så att man ser karaktären framifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 OK, en ny n00b fråga, hur snurrar man runt kameran så att man ser karaktären framifrån? Håll nere vänster musknapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Nej, det stämmer inte, för då vrider avataren på sig, så att den fortfarande har ryggen mot kameran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
toralf Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Joo det funkar, du trycker nog på höger musknapp^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 (redigerad) Nej, det stämmer inte, för då vrider avataren på sig, så att den fortfarande har ryggen mot kameran. Du använder antingen pil tangenterna eller vänster musknapp. (200 MB Of 657 MB Left- about 3 hours.) Redigerad 20 december, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Ja, men karaktären följer ju med, så den står fortfarande med ryggen mot kameran. Jag testade att ändra i intsällningarna, men det gick ändå inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Beställde guld från http://www.elitemmorpg.com bara för o testa (1000g) snacka om snabb service .. Fick guldet på 10-20 minuter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 OK, en ny n00b fråga, hur snurrar man runt kameran så att man ser karaktären framifrån? Håll nere vänster musknapp och dra till den vinkeln du vill ha. Obs! du måste ha Camera following style på Never. (annars så så byter den tillbaka vinkel när du släpper musknappen) Inställningen finner du på Interface options. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Knarkuzz, vilken server lirar du på ? Neptulon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Beställde guld från http://www.elitemmorpg.com bara för o testa (1000g) snacka om snabb service .. Fick guldet på 10-20 minuter! Vad betala du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Vad betala du? 1,000 Gold $36.30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 1,000 Gold $36.30 Shit...att man bara kan "testa" genom o köpa något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Shit...att man bara kan "testa" genom o köpa något Well, någon måste ju testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Doomhammer är nere Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Shit...att man bara kan "testa" genom o köpa något Mja om jag uttryckte det fel så var jag i "Behov" av pengar på WoW, klasskamraten tipsade om sidan och jag prövade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Mja om jag uttryckte det fel så var jag i "Behov" av pengar på WoW, klasskamraten tipsade om sidan och jag prövade.. Aha okey, hur gick du till då? hur betalade du och hur kom leveransen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HK_47 Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 (redigerad) Jag beställde från http://www.wowspa.com/ för inte så länge sen och det tog under 1 minut efter att dom drog pengarna från kortet innan jag hade fått mail i spelet med 1000 guld. kostade 35$ där också Jag har skrivit längre bak i tråden om när jag beställde förra gången från en annan sida. Då var man tvungen att ange sitt telefon nummer och svara på några frågor när dom ringde en. Nån kines brud som ringde, förstod knappt vad hon sa pga brytningen undrar förresten hur mycket det kostade dem att ringa från kina till min mobil här i sverige XD Redigerad 20 december, 2006 av HK_47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 (redigerad) Jag såg precis WoW BC trailern....så vackert... började nästan gråta...längtar tillbaka till wow så jävla mycket, men vågar inte börja igen.. kan inte hantera online spel, blir fast på en gång o gör allt för o bli bäst, alltså blir det så att jag ängar all min tid åt wow :'( som sagt, börja nästan gråta åt trailern... edit: Warlocken, Trollet och Orcen var så...vackra på nåt vis... Redigerad 20 december, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Riktigt sjuk group-pvp film. http://www.warcraftmovies.com/stream.php?id=33096 Älskar första klippet. 2vs12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Aha okey, hur gick du till då? hur betalade du och hur kom leveransen? Betalade med Visa, och senare fick jag ett mail på spelet där det stog "Thanks for purchasing gold blabla" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts