Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

OK, en ny n00b fråga, hur snurrar man runt kameran så att man ser karaktären framifrån?

Håll nere vänster musknapp och dra till den vinkeln du vill ha.

Obs! du måste ha Camera following style på Never. (annars så så byter den tillbaka vinkel när du släpper musknappen)

Inställningen finner du på Interface options.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag beställde från http://www.wowspa.com/ för inte så länge sen och det tog under 1 minut efter att dom drog pengarna från kortet innan jag hade fått mail i spelet med 1000 guld. kostade 35$ där också

Jag har skrivit längre bak i tråden om när jag beställde förra gången från en annan sida. Då var man tvungen att ange sitt telefon nummer och svara på några frågor när dom ringde en. Nån kines brud som ringde, förstod knappt vad hon sa pga brytningen :wub:

undrar förresten hur mycket det kostade dem att ringa från kina till min mobil här i sverige XD

Redigerad av HK_47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag såg precis WoW BC trailern....så vackert... började nästan gråta...längtar tillbaka till wow så jävla mycket, men vågar inte börja igen.. kan inte hantera online spel, blir fast på en gång o gör allt för o bli bäst, alltså blir det så att jag ängar all min tid åt wow :'( som sagt, börja nästan gråta åt trailern...

edit: Warlocken, Trollet och Orcen var så...vackra på nåt vis... :wub:

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...