Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Och så har den kommit. Dagen jag aldrig trodde skulle inträffa. Efter lite snack med kompisarna idag lyckades de övertala mig att köpa spelet. Sitter och installerar för glatta livet nu, jag antar att patchningen kommer ta ett tag med mitt klena 0,5 mBit men sedan blir det spela av på en server som jag inte minns namnet på, som Gnome Female Warlock. Syns i Ironforge! :)

Säg till vilken server det är när du vet det. Jag kanske kan spela med dig om du vill.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och så har den kommit. Dagen jag aldrig trodde skulle inträffa. Efter lite snack med kompisarna idag lyckades de övertala mig att köpa spelet. Sitter och installerar för glatta livet nu, jag antar att patchningen kommer ta ett tag med mitt klena 0,5 mBit men sedan blir det spela av på en server som jag inte minns namnet på, som Gnome Female Warlock. Syns i Ironforge! :)

Du ska va söt och ha rosa hår annars hemsöker jag dig med spamwhispers.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blev någon sorts bugg med guilden..

Jag köpte och fyllde en guildcharter med en massa namn, när jag skulle lämna in den under namnet Relic, gick det inte av någon anledning. Jag köpte då en ny charter och fyllde den med namn. Lämnade in den, och då funkade det.

Nu på morgonen såg jag att någon som signade den FÖRSTA guildcharten loggade in och kunde skriva i guildchatten. Han lämnade när vi bad han att göra det. Senare på eftermiddagen kom en riktigt idiot som listade ut att det blivit buggat, och började spamma och skit..eftersom jag varken kunde se han i min guildlista eller kicka han så disbandade jag guilden. :).

Målet just nu är att göra nya karaktärer i Burning Crusade för en ny skön start.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lyckad ZG run idag!

Tog Hakkar för några minuter sen, förlorar hear of hakkar med en roll + bara skit som dropar. Efter så stannade jag kvar med min polare som var raid leader, han glömde loota några mobs som vi hade rensat så jag fick alla boijus sakerna.

Vi sticker till ön lämmnar in allt. Blir Friendly med Zandlar Tribe. Och jag fick mina bracers.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...