StellHell Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Och så har den kommit. Dagen jag aldrig trodde skulle inträffa. Efter lite snack med kompisarna idag lyckades de övertala mig att köpa spelet. Sitter och installerar för glatta livet nu, jag antar att patchningen kommer ta ett tag med mitt klena 0,5 mBit men sedan blir det spela av på en server som jag inte minns namnet på, som Gnome Female Warlock. Syns i Ironforge! Säg till vilken server det är när du vet det. Jag kanske kan spela med dig om du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 (redigerad) Hur gammal är du? 16, hurså? Edit: Nu har jag och en polare bestämt oss (igen) för att göra nya charas i expansionen, vi får se hur det blir med det Redigerad 19 december, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Och så har den kommit. Dagen jag aldrig trodde skulle inträffa. Efter lite snack med kompisarna idag lyckades de övertala mig att köpa spelet. Sitter och installerar för glatta livet nu, jag antar att patchningen kommer ta ett tag med mitt klena 0,5 mBit men sedan blir det spela av på en server som jag inte minns namnet på, som Gnome Female Warlock. Syns i Ironforge! Du ska va söt och ha rosa hår annars hemsöker jag dig med spamwhispers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Igår kväll bestämde jag mig för att lämna guilden jag var med i, hade helt enkelt inte tid att raida längre. Jag och en polare har nu gjort en egen guild, som vi ska försöka fixa till en PvP guild. <Relic> ftw. Men copycat, min guild heter också relic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Finns en skitkass guild på Outland också som heter <Relic>. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Finns en skitkass guild på Outland också som heter <Relic>. ..och nu visar det sig att stoffe lirar på outland sen börjar ni slått över inet ;OOOOOOOOOO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Blev någon sorts bugg med guilden.. Jag köpte och fyllde en guildcharter med en massa namn, när jag skulle lämna in den under namnet Relic, gick det inte av någon anledning. Jag köpte då en ny charter och fyllde den med namn. Lämnade in den, och då funkade det. Nu på morgonen såg jag att någon som signade den FÖRSTA guildcharten loggade in och kunde skriva i guildchatten. Han lämnade när vi bad han att göra det. Senare på eftermiddagen kom en riktigt idiot som listade ut att det blivit buggat, och började spamma och skit..eftersom jag varken kunde se han i min guildlista eller kicka han så disbandade jag guilden. . Målet just nu är att göra nya karaktärer i Burning Crusade för en ny skön start. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 ..och nu visar det sig att stoffe lirar på outland sen börjar ni slått över inet ;OOOOOOOOOO Nja men den är verkligen kass. Skulle inte säga att "Critical Edge" är värsta elite guilden heller. Inte sant thotty? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 (redigerad) Är han med i Critical Edge? Klaga inte på relic, jag blij lessen. Edit: bara för att du blev kickad, magic. Redigerad 19 december, 2006 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 (redigerad) Är han med i Critical Edge? Klaga inte på relic, jag blij lessen. Edit: bara för att du blev kickad, magic. Snitch! CE har bara dålig rep sen tiden då jag var ny på servern. Men de har faktiskt tagit Rag. Slå det din ZG farmer. Redigerad 19 december, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 (redigerad) Hej, Du är en av de som vann i vår World of Warcraft: Burning Crusade-tävling för en vecka sedan. Din mailadress är meddelad till Blizzard och Vivendi som kommer att skicka ut en betanyckel så fort de har möjlighet. Grattis! Vänliga hälsningar, John Redigerad 19 december, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 gz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Trodde inte att du spelade wow. Men grattis iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Spelar inte WoW... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Spelar inte WoW... Hahaha, du ska sälja den. Jah ska skvallra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Hahaha, du ska sälja den. Jah ska skvallra. Men vem betalar för en betanyckel när spelet kommer om mindre än en månad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Men vem betalar för en betanyckel när spelet kommer om mindre än en månad? Typ väldigt många procent av ala miljontals spelare skulle jag tippa på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Meeh... jag har suttit skit länge och väntat på wow så har det kommit. Men nu står det att jag ska installera det? Alltså jag installera Wow installer. Så jag har en fråga, hur långt tid tar det andra skitet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Lyckad ZG run idag! Tog Hakkar för några minuter sen, förlorar hear of hakkar med en roll + bara skit som dropar. Efter så stannade jag kvar med min polare som var raid leader, han glömde loota några mobs som vi hade rensat så jag fick alla boijus sakerna. Vi sticker till ön lämmnar in allt. Blir Friendly med Zandlar Tribe. Och jag fick mina bracers. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/kmb5ldznr0.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
päronpung Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Knarkuzz, vilken server lirar du på ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts