Halo Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 The Gnomish Crusade Haha Gnome ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Uhm, har det hänt er någon gång att efter en Arena match så löper du fortfarande okontrollerat omkring? Det hände mig och jag summonade även en Arcanite Dragonling, som jag inte ens har! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 (redigerad) Uhm, har det hänt er någon gång att efter en Arena match så löper du fortfarande okontrollerat omkring? Det hände mig och jag summonade även en Arcanite Dragonling, som jag inte ens har! Jag blev fearad utanför arena en gång, det var 3 hordes mot mig och locken gjorde fear när jag var i deras spawn plats, de 2 andra hunterserna skickade sina pets efter mig men jag dödade dom . Var väldigt stort och lite vägar runt omkring mkt kullar och grejs, har postade en bild några sidor bakåt. Men det där med att löpa okontrollerat runt har aldrig hänt.. Redigerad 18 december, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Uhm, har det hänt er någon gång att efter en Arena match så löper du fortfarande okontrollerat omkring? Det hände mig och jag summonade även en Arcanite Dragonling, som jag inte ens har! Händer ofta för mig att gubben får sin egen vilja. Tagnetbordet dör, samt musen och datorn börjar pipa och gubben springer runt hur som helst i några sekunder sen blir det normalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Aa har börjat spela wow nu igen ;D Körde en massa pvp. Tycker om dom här nya talenteserna, jag dödade en rank 14 shadow priest 1vs1 i wsg med min mage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Vart får man tag på snöbollarna alla går runt och kastar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Vart får man tag på snöbollarna alla går runt och kastar? Det finns goblins i dom olika huvudstäderna. stick till Ironforge och utanför banken där finns det 2st goblins snacka med en av dom. Och där kan du köpa snöbollar . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 (redigerad) Igår kväll bestämde jag mig för att lämna guilden jag var med i, hade helt enkelt inte tid att raida längre. Jag och en polare har nu gjort en egen guild, som vi ska försöka fixa till en PvP guild. <Relic> ftw. Redigerad 19 december, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Igår kväll bestämde jag mig för att lämna guilden jag var med i, hade helt enkelt inte tid att raida längre. Jag och en polare har nu gjort en egen guild, som vi ska försöka fixa till en PvP guild. <Relic> ftw. Vilken sever lirar du på? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Vilken sever lirar du på? xD Doomhammer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Vart laddar man ner wow gratis? det finns nån sida och man får 10 dagar gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Vart laddar man ner wow gratis? det finns nån sida och man får 10 dagar gratis Googlade runt lite, men dom flesta var "closed" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Vart laddar man ner wow gratis? det finns nån sida och man får 10 dagar gratis teaser.wow-europe.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Igår kväll bestämde jag mig för att lämna guilden jag var med i, hade helt enkelt inte tid att raida längre. Jag och en polare har nu gjort en egen guild, som vi ska försöka fixa till en PvP guild. <Relic> ftw. Hm jag som var stolt över dig i onödan, trodde du hade varit så duktigt o splutat wow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Vart laddar man ner wow gratis? det finns nån sida och man får 10 dagar gratis Du måste ha ett kreditkort och anmälla minst en månads speltid, som dras av när man reggar gästkontot till ett fullt konto. Ett fullt konto däremot kan man regga med ett gamecard, som kan köpas för 249 spänn lite varstanns. Om du fortfarande vill ha ett gästkonto har jag tre gästnycklar jag inte använt, du kan få ett av de. eller så kan du köpa 14 dagars demot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 (redigerad) Du måste ha ett kreditkort och anmälla minst en månads speltid, som dras av när man reggar gästkontot till ett fullt konto. Ett fullt konto däremot kan man regga med ett gamecard, som kan köpas för 249 spänn lite varstanns. Om du fortfarande vill ha ett gästkonto har jag tre gästnycklar jag inte använt, du kan få ett av de. eller så kan du köpa 14 dagars demot. Ehm ,,, fixade ett eget gäst account.. inte svårt ju? tack ändå OMG går så trögt o ladda ner det! står att min dator är bakom min firewall Redigerad 19 december, 2006 av Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Igår kväll bestämde jag mig för att lämna guilden jag var med i, hade helt enkelt inte tid att raida längre. Jag och en polare har nu gjort en egen guild, som vi ska försöka fixa till en PvP guild. <Relic> ftw. Hur gammal är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Igår kväll bestämde jag mig för att lämna guilden jag var med i, hade helt enkelt inte tid att raida längre. Jag och en polare har nu gjort en egen guild, som vi ska försöka fixa till en PvP guild. <Relic> ftw. lol kolla posten under "Erik you make me sad in my pants ". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Och så har den kommit. Dagen jag aldrig trodde skulle inträffa. Efter lite snack med kompisarna idag lyckades de övertala mig att köpa spelet. Sitter och installerar för glatta livet nu, jag antar att patchningen kommer ta ett tag med mitt klena 0,5 mBit men sedan blir det spela av på en server som jag inte minns namnet på, som Gnome Female Warlock. Syns i Ironforge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Något mycket märklig hände nyss... Jag var vid porten till Stormwind, så sprang en liten tomtenisse fram till mig, och öppnade en trade ruta. Självklart trodde jag att han ville sälja någonting, så jag stängde den. Inte intresserad tänkte jag, och gick iväg. Han sprang ikapp, sa åt mig att vänta, och öppnade trade rutan igen. I den placerade han två julklappar. Något förvirrat tryckte jag på "trade", och jag fick de. Nissen slänge mig en kyss och jag skrev, nogt förvirrat "thx". Sen sprang nissen iväg. I paketen låg ett Raiders Belt of the Bear och ett par Raiders Boots of the Bear! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts