Jump to content

World of Warcraft


lulle
 Share

Recommended Posts

Uhm, har det hänt er någon gång att efter en Arena match så löper du fortfarande okontrollerat omkring? Det hände mig och jag summonade även en Arcanite Dragonling, som jag inte ens har! :D

Jag blev fearad utanför arena en gång, det var 3 hordes mot mig och locken gjorde fear när jag var i deras spawn plats, de 2 andra hunterserna skickade sina pets efter mig men jag dödade dom :) . Var väldigt stort och lite vägar runt omkring mkt kullar och grejs, har postade en bild några sidor bakåt. Men det där med att löpa okontrollerat runt har aldrig hänt..

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Uhm, har det hänt er någon gång att efter en Arena match så löper du fortfarande okontrollerat omkring? Det hände mig och jag summonade även en Arcanite Dragonling, som jag inte ens har! :D

Händer ofta för mig att gubben får sin egen vilja. Tagnetbordet dör, samt musen och datorn börjar pipa och gubben springer runt hur som helst i några sekunder sen blir det normalt. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vart laddar man ner wow gratis? det finns nån sida och man får 10 dagar gratis

Du måste ha ett kreditkort och anmälla minst en månads speltid, som dras av när man reggar gästkontot till ett fullt konto.

Ett fullt konto däremot kan man regga med ett gamecard, som kan köpas för 249 spänn lite varstanns.

Om du fortfarande vill ha ett gästkonto har jag tre gästnycklar jag inte använt, du kan få ett av de. eller så kan du köpa 14 dagars demot.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du måste ha ett kreditkort och anmälla minst en månads speltid, som dras av när man reggar gästkontot till ett fullt konto.

Ett fullt konto däremot kan man regga med ett gamecard, som kan köpas för 249 spänn lite varstanns.

Om du fortfarande vill ha ett gästkonto har jag tre gästnycklar jag inte använt, du kan få ett av de. eller så kan du köpa 14 dagars demot.

Ehm ,,, fixade ett eget gäst account.. inte svårt ju? tack ändå

OMG går så trögt o ladda ner det! står att min dator är bakom min firewall

Redigerad av Hunter
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och så har den kommit. Dagen jag aldrig trodde skulle inträffa. Efter lite snack med kompisarna idag lyckades de övertala mig att köpa spelet. Sitter och installerar för glatta livet nu, jag antar att patchningen kommer ta ett tag med mitt klena 0,5 mBit men sedan blir det spela av på en server som jag inte minns namnet på, som Gnome Female Warlock. Syns i Ironforge! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Något mycket märklig hände nyss... Jag var vid porten till Stormwind, så sprang en liten tomtenisse fram till mig, och öppnade en trade ruta. Självklart trodde jag att han ville sälja någonting, så jag stängde den. Inte intresserad tänkte jag, och gick iväg. Han sprang ikapp, sa åt mig att vänta, och öppnade trade rutan igen. I den placerade han två julklappar. Något förvirrat tryckte jag på "trade", och jag fick de. Nissen slänge mig en kyss och jag skrev, nogt förvirrat "thx". Sen sprang nissen iväg. I paketen låg ett Raiders Belt of the Bear och ett par Raiders Boots of the Bear! :):lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...