Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Alla moddar?

Vad för sorts moddar, och blir det inte en hel del mellan ett så stort patch kliv?

Äsch då, lol, menade patchar..

Anyways, det var tydligen inte lönt att ladda ner 1.12 fram till 2.0.1 från typ filefront, man måste ladda ner via Blizzards skitdownloader =/. Om jag ska ladda ner från Filefront så måste jag ladda ner ALLA patchar från 1.1 till 2.0.1.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äsch då, lol, menade patchar..

Anyways, det var tydligen inte lönt att ladda ner 1.12 fram till 2.0.1 från typ filefront, man måste ladda ner via Blizzards skitdownloader =/. Om jag ska ladda ner från Filefront så måste jag ladda ner ALLA patchar från 1.1 till 2.0.1.

http://www.fz.se/filarkiv/?file=spel/world...-enGB-patch.exe 1.12

http://www.fz.se/filarkiv/?file=spel/world...-engb-patch.zip Och den nya.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

STOR ÄCKLIG BOKSTAV!

http://media.worldofwarcraft.com/bc-cinema...inematic-en.avi

OMFG!! Jag blir alvarligt kåt på videon! Blizz är onekligen så förbannat jävla bra på att göra Cinematics filmer! :P

Håller med dig där att Blizz gör jävligt troliga ( de liknar ju riktiga varelser).

De borde kanske göra några små filmer som hör ihop med WoW.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med dig där att Blizz gör jävligt troliga ( de liknar ju riktiga varelser).

De borde kanske göra några små filmer som hör ihop med WoW.

Bah, småfilmer.

Om blizz bara ville få tummen ur röven och göra en animerad långfilm nångång!

Dom har onekligen så mycket Lore så dom skulle kunna göra en herrans massa långfilmer, så en lång och bra story är inga problem.

Alla deras videos är också sjukt snygga, så dom är onekligen bra på det med. Mer behövs inte, mer än tid förstås. Men ändå, vem här skulle inte vilja se en 3 timmars film med Warcraft Loren som story och med samma animationer som dom har i sina cinematics?! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bah, småfilmer.

Dom har onekligen så mycket Lore så dom skulle kunna göra en herrans massa långfilmer, så en lång och bra story är inga problem.

Alla deras videos är också sjukt snygga, så dom är onekligen bra på det med. Mer behövs inte, mer än tid förstås. Men ändå, vem här skulle inte vilja se en 3 timmars film med Warcraft Loren som story och med samma animationer som dom har i sina cinematics?! :)

Det ska väll komma en warcraftfilm? eller blev det inget av den?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bah, småfilmer.

Ok, småfilmer på 30 minuter varje månad, som en följetång.

Gratis då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor