Boomer Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Till alla er som vill ha addons å shit. Kolla här. http://worldofwarcraft.filefront.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 (redigerad) Zomg! Mewmew (ja jag vet att mitt mount är utvecklingstörd men han är söt endå) Redigerad 10 december, 2006 av Krax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Till alla er som vill ha addons å shit. Kolla här. http://worldofwarcraft.filefront.com/ http://www.curse-gaming.com/en/general-new...-0-addons-here/ Curse-gaming ftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 (redigerad) Gah, med det nya pvp-systemet så verkar det inte vara så svårt att fixa fram rank 14 vapen.. Kommer köra AV och AB som fan nu, men vet inte riktigt vad man ska välja.. GM's stave eller GM's mageblade + GM's tome of power. Staffen är ju en av de sexigaste i hela spelet (liek free ticket to many guilds) daggern ger mkt mer dmg - staffen ger bättre stats unsurehere. Edit: WTF! Körde nyss AV, såg en klump med hordes och några av mina egna fightas lite. Plötsligt blir ALLA hordes en träff av Moonfire, samtidigt! Ungefär som den där onyxia buffen. Altså alla blev träffade av en Moonfire blixt, när jag kollade hade även alla moonfire DoT:en. Hur fixar man ngt sånt här? ^^ Redigerad 11 december, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Staffen är ju en av de sexigaste i hela spelet (liek free ticket to many guilds) Glöm det i denna patchen om 50 % av alla mages har den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Glöm det i denna patchen om 50 % av alla mages har den. Bara jag som börjar Hatta den här patchen? Friendly-Honored med PVP gör inte ett skit, HWL saker kräver Hated lol.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Bara jag som börjar Hatta den här patchen? Friendly-Honored med PVP gör inte ett skit, HWL saker kräver Hated lol.. Nja, 'hattar' gör jag inte men visst är det synd om dem som krigat för att få rank 14 nu när alla kommer gå omkring med likadan gear. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Nja, 'hattar' gör jag inte men visst är det synd om dem som krigat för att få rank 14 nu när alla kommer gå omkring med likadan gear. Ja och dom fick inget Tröst priss Är inte HWL men det är ju taskigt. . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 De har sin tittel High Warlord och Grand Marshal. De har även haft nytta av sitt gear ända fram tills nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Gjorde en väldigt stor upptäckt igår. Så pass stor att jag gjorde en kort video och la upp på warcraftmovies.com. Länk: Lyd_WallCliming_2.0.1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 (redigerad) Gjorde en väldigt stor upptäckt igår. Så pass stor att jag gjorde en kort video och la upp på warcraftmovies.com. Länk: Lyd_WallCliming_2.0.1 Baah! Man måste ju vara medlem Edit:Stavfel Redigerad 12 december, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Baah! Man måste ju vara medlem Edit:Stavfel Nej, det måste man inte. Press me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Baah! Man måste ju vara medlem Edit:Stavfel Nej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Har äntligen fixat problemet varför jag inte kunde spela WoW . Felet var gamla drivrutiner och shit - Aja, ska försöka fixa en Black War Tiger någon gång nästa vecka, då är det bäst man börjar PvPa nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Nej, det måste man inte. Press me! Aha nu funka de, innan kom jag in på en en helt annan sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Uppdaterad länk! Säg till om jag råkat göra fel Igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Uppdaterad länk! Säg till om jag råkat göra fel Igen Ska tilläga lite: Rogoue är human och jag heter Tommy Killer!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Uppdaterad länk! Säg till om jag råkat göra fel Igen Sidan är ful som stryk, be Stellan eller någon fixa en post på första sidan med alla WoW spelare istället, ser finare ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Uppdaterad länk! Säg till om jag råkat göra fel Igen "menber" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=32926 Där har vi länken till min video. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts