Mark Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Varför stannar det pÃ¥ Authenticating när jag ska logga in pÃ¥ WoW? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Jag har nÃ¥gra frÃ¥gor: 1.MÃ¥ste man vara Hunter för att ha husdjur? 2.Jag är Warrior och jag kan inte använda yxor & Two Handed. Kan jag träna pÃ¥ nÃ¥got sätt sÃ¥ jag kan använda yxor & Two Handed? 3.Kan jag som är alliance ta med nÃ¥gra kompisar och Ã¥ka till horde och döda Orcs, Undead o.s.v? Du mÃ¥ste vara hunter för att fÃ¥ husdjur som slÃ¥ss, fast sÃ¥na där mini husdjur som bara följer efter kan vem som helst fÃ¥ tag pÃ¥. Sen finns det ett gäng drakar, en kyckling och en liten robot man kan göra som slÃ¥ss med en om man har enginnering. GÃ¥ till till exempel stormwind och frÃ¥ga en vakt om "weapon master". Det kostar tio silver att lära sig nya vapen. Ja. Du kan ta med dig en massa kompisar och brÃ¥ka med horde om du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Mitt WoW har blivit krejzy! Det fryser lite dÃ¥ och dÃ¥... Förut startade det om sig lite dÃ¥ och dÃ¥... Jag skyller pÃ¥ min dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Tack för svaren Meto. Har 2 frÃ¥gor till 1.Kan man ha Blacksmith som proffesion? 2.Hur Ã¥ker man frÃ¥n en kontinent till en annan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Offtopic : Har meto blivit mer mognen nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 (redigerad) Offtopic : Har meto blivit mer mognen nu? Han har inte sitt utländska skrivbord iallafall. Redigerad 7 maj, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Man är ju Alliance Och du heter ? Jag mÃ¥ste ju veta sÃ¥ att jag och mina kompisar kan ganka dig lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Om ni inte redan sett den sÃ¥ borde ni ta och kolla in filmen när Nightmares Asylum dödar Ragnaros http://www.curse-gaming.com/movie.php?movid=48 Kvalitet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Om man köper en ugla, kan man flyga pÃ¥ den, eller följer den efter mig och dödar fiender? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Om man köper en ugla, kan man flyga pÃ¥ den, eller följer den efter mig och dödar fiender? Du kan nog flyga pÃ¥ den och föjer efter dig och sÃ¥ kan den döda fiender... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Du kan varken flyga pÃ¥ den eller att fÃ¥ den att slÃ¥ss. Det enda den gör är att följa efter dig o se tuff ut. Men vill du ha en uggla som slÃ¥ss fÃ¥r du ta o bli hunter o tämja dig en uggla. Hm, intressant, Ragnaros-film. Ska se direkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Grymm film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Tack för svaren Meto. Har 2 frÃ¥gor till 1.Kan man ha Blacksmith som proffesion? 2.Hur Ã¥ker man frÃ¥n en kontinent till en annan? 1 Ja 2 Du kan ta en bÃ¥t frÃ¥n Menethil Harbor i Wetlands eller Booty Bay i Stranglethorn Vale. Du kan ocksÃ¥ fÃ¥ en Mage att göra en portal till Darnassus. Om du spelar Alliance alltsÃ¥. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Och du heter ? Jag mÃ¥ste ju veta sÃ¥ att jag och mina kompisar kan ganka dig lite Trotsky. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 (redigerad) Är det nÃ¥gon som har en Tiger/nightsaber hära? Respekt till de som har. Edit: Jag stog pÃ¥ stranden med typ 10 andra alliance och slog ner nÃ¥gra horde. Tillslut var det bara en kvar och eftersom vi inte förstog hans sprÃ¥k försökte han dansa sig till fred. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/Dance_sucka.jpg Redigerad 8 maj, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 En katt att rida pÃ¥ har man haft ett rätt bra tag nu. Men frÃ¥gan är varför han inte försöker tar er. Iofs är han nog en Warlock, sÃ¥ det kan vara svÃ¥rt, men han ser ju ut att vara minst lvl40. Men du Mr.Magic. Vilken server lirar du pÃ¥? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Är det nÃ¥gon som har en Tiger/nightsaber hära? Respekt till de som har. Edit: Jag stog pÃ¥ stranden med typ 10 andra alliance och slog ner nÃ¥gra horde. Tillslut var det bara en kvar och eftersom vi inte förstog hans sprÃ¥k försökte han dansa sig till fred. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/Dance_sucka.jpg Ni skulle Dödat han direkt Horde förtjänar att dö! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 (redigerad) Vi lät han dansa i nÃ¥gra minuter sen dödade vi honom @Urkas: Kör pÃ¥ Bladefist. Edit:Hatar horde föresten, jag bugade för en horde förut som sÃ¥g ut att vara lvl 45-60 för jag ville inte fÃ¥ stryk, dÃ¥ spottar han mig i ansiktet, garvar och dödar mig. Men jag sprang tillbaks och pruttade pÃ¥ honom. Edit2:Kan inte alla säga vilken server ni lirar pÃ¥? Redigerad 8 maj, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Är det nÃ¥gon som har en Tiger/nightsaber hära? Respekt till de som har. Edit: Jag stog pÃ¥ stranden med typ 10 andra alliance och slog ner nÃ¥gra horde. Tillslut var det bara en kvar och eftersom vi inte förstog hans sprÃ¥k försökte han dansa sig till fred. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/Dance_sucka.jpg Gulligt namn din karaktär har Addad pÃ¥ friends list nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Gulligt namn din karaktär har Eller hur! (jag kom inte pÃ¥ nÃ¥got bättre). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts