Blaucrozz Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Den jäveln som har en Troll rouge på Talnivarr ska jag äga. Lirar du på Talnivarr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Lirar du på Talnivarr? Jag får aldrig tag i dig din atrapp. Har ju min 40~ mage på Talvinarr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Lägg till mig på listan k pyrro 60 warrior @ emeriss sge 60 hunter @ emeriss och stellhell varför spelar du aldrig? :@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 (redigerad) Jag spelar på moonglade lvl 36 Tauren warrior i guildet Wicked =namn Taurusus. Lol gjorde Uldaman, Tankade där är rät så stolt över det ochså ^^. Redigerad 9 december, 2006 av yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Olego human lvl 60 warlock @ Warik.net (privat) Kortla_PL lvl 14 rogoue @Warik.net (privat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Jag får aldrig tag i dig din atrapp. Har ju min 40~ mage på Talvinarr. haha Kör typ bara Roguen i raids Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Hur får man skillsbaren att bli större på höjden? Alltså så att den visar skills i 2 rader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Hur får man skillsbaren att bli större på höjden? Alltså så att den visar skills i 2 rader. Finns addons att ladda ner. Annars kan du använda Blizzards, gå in och kika runt lite i Interface Options. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 (redigerad) Finns addons att ladda ner. Annars kan du använda Blizzards, gå in och kika runt lite i Interface Options. Okej. Länk till nått bra? Jag vet inte vart jag ska leta. Redigerad 9 december, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Okej. Länk till nått bra? Jag vet inte vart jag ska leta. Lättast är väl iofs att köra på Blizzards. Har ju nyss varit patch så många addons har inte blivit uppdaterade ordentligt än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AppleSeed Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 (redigerad) Lägg till mig med , Methos 60 Hunter @ The Maelstrom Guild Twilight Knights och Silvernight 60 Warrior Twilight Knights @ The Maelstrom Redigerad 9 december, 2006 av AppleSeed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HK_47 Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 (redigerad) Okej. Länk till nått bra? Jag vet inte vart jag ska leta. Trinity action bars är rätt bra och finns uppdaterad så den funkar med nya patchen. Enkelt att sätta upp (till skillnad från discord action bars) Länken var nere nu men kolla på http://wow.curse-gaming.com/en/files/detai...75/trinitybars/ den ska finnas där Redigerad 9 december, 2006 av HK_47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Lägg till mig på listan k pyrro 60 warrior @ emeriss sge 60 hunter @ emeriss och stellhell varför spelar du aldrig? :@ För jag jobbar, så kan inte raida.. Och att bara vara inne när inget händer är surt, så jag har uppehåll tills TBC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 (redigerad) Nu har jag fixat det interfacet HK_47 tipsade mig om innan. Men kan man få bort dom rutorna man inte använder och göra så att dom "dockar" (alltså magnitiserar) sig i varandra? För nu ser det ut såhär: http://img207.imageshack.us/img207/3319/wowscrnshot120906232506zq0.th.jpg Redigerad 9 december, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Heh, exploiting handlar inte bara om att upptäcka nya områden. Det kan också användas för att ge dig fördelar över andra spelare. Kilade upp på ett tak i Grom'Gol, slaktade hordes och spelade in det. 196 mb stor, 6:50 min lång. Xvid MPEG-4 1.1.2. Grom'Gol Base Camp(ing) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Haha, underbart. Vad han blev ägd i slutet där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Wohoo dingade 60 med min mage i fredags, sen har jag top pvpat hela helgen och köpt: Warlords Shoulders och epic bracers från WSG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Heh, exploiting handlar inte bara om att upptäcka nya områden. Det kan också användas för att ge dig fördelar över andra spelare. Kilade upp på ett tak i Grom'Gol, slaktade hordes och spelade in det. 196 mb stor, 6:50 min lång. Xvid MPEG-4 1.1.2. Grom'Gol Base Camp(ing) Tier 2 för preist har väll inge +spell dmg? e det inte bara massa +healing? och ändå gav du najs dmg, grymt bra video, roande o se på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Heh, exploiting handlar inte bara om att upptäcka nya områden. Det kan också användas för att ge dig fördelar över andra spelare. Kilade upp på ett tak i Grom'Gol, slaktade hordes och spelade in det. 196 mb stor, 6:50 min lång. Xvid MPEG-4 1.1.2. Grom'Gol Base Camp(ing) Säger samma sak som du sa om min andra film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Nu har jag fixat det interfacet HK_47 tipsade mig om innan. Men kan man få bort dom rutorna man inte använder och göra så att dom "dockar" (alltså magnitiserar) sig i varandra? För nu ser det ut såhär: http://img207.imageshack.us/img207/3319/wowscrnshot120906232506zq0.th.jpg Tryck på ikonen vid minimap så finns det options och grejer. Vad heter ditt addon som visar XP-bar under portrait btw? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts