Martin-123 Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Uppdaterad länk! Säg till om jag råkat göra fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Uppdaterad länk! Säg till om jag råkat göra fel Meep, ändra färgerna på länkarna.. för otydligt nu Ygo, lvl 60 Orc Shaman | Burning Legion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 (redigerad) Omomitolar lvl 60 rogue på burning legion, blivit guildkickad p.g.a. inaktivitet, slutat spela nämligen. ;o edit http://wow.allakhazam.com/profile.html?1510201 Redigerad 8 december, 2006 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Gizmo heter Yago, Stell's druid heter Felicia. De skrev fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Gizmo heter Yago, Stell's druid heter Felicia. De skrev fel. Gizmos level 45 priest heter Yago Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Gizmos level 45 priest heter Yago Jaså? Jag hade bestämt för mig att hans shaman hette det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Uppdaterad länk! Säg till om jag råkat göra fel Du dödade precis en kattunge med den hemsidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Du dödade precis en kattunge med den hemsidan. :'( Snatta mina uttryck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Jag är lvl 9 nu men blir lvl 10 ikväll. Så du kan ändra till lvl 10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Jaså? Jag hade bestämt för mig att hans shaman hette det. Står så på min ctprofil.. skrev fel där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Jag är level 9 och vill till Stormwind City. Vilken är den lättaste vägen dit från Ironforge eller Thelsamar? Jag är Gnome Mage om det spelar nån roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Jag är level 9 och vill till Stormwind City. Vilken är den lättaste vägen dit från Ironforge eller Thelsamar? Jag är Gnome Mage om det spelar nån roll. Ta tunnelbanan från Ironforge till Stormwind bara? du hittar den i tinker town eller va det heter, det ligger i ironforge alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Ta tunnelbanan från Ironforge till Stormwind bara? du hittar den i tinker town eller va det heter, det ligger i ironforge alltså Okej. Tack! Är lite noobig nu. Har bara spelat sen i måndags. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Ny char. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Uppdaterad länk! Säg till om jag råkat göra fel Den jäveln som har en Troll rouge på Talnivarr ska jag äga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Den jäveln som har en Troll rouge på Talnivarr ska jag äga. För det första stavas det rogue, och för det andra har han löjligt bra gear så det går nog inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Dingade lvl 10 precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Världens ände.. .> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Världens ände.. .> Hahaha, va fult.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Min druid heter fortfarande Felicia, och inte Feliia. Du kan ju lägga till att Stellhell är med i guilden Asletica, och Felicia är med i Unknown Entity Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts