Mr.Magic Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 (redigerad) En fråga är det för tidigt att bytta till Protection(TANK) spec?Jag kör mkt quest och PVP Men Tank kommer behövas Snart typ . Ngn som kan bra Tank Spec som skulle villa dela med sig? (Nya patch inkl). Du behöver inte prot om du inte är MT eller OT i en endgame guild. Visst gör det tanking lättare i 50-60 instancer men det gör grinding & pvp så mycket svårare att det inte är värt det. Om du inte vill lvla hela 50-60 genom BRD och BRS. Redigerad 6 december, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Kan någon ge mig en bra 19 Rogue specc? Den ska critta högt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Kan någon ge mig en bra 19 Rogue specc? Den ska critta högt! Men suck. Bara specca 5% crit och dodge. Hur svårt är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 OK fan inge Tank spec( är med i et ZG guild bla) om jag ska vara Tank så speccar jag mig det, efter lvl 70 eller så O.o. Men ngn som har bra arms/furry spec? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 OK fan inge Tank spec( är med i et ZG guild bla) om jag ska vara Tank så speccar jag mig det, efter lvl 70 eller så O.o. Men ngn som har bra arms/furry spec? Kör du 2h eller 2x 1h? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Men suck. Bara specca 5% crit och dodge. Hur svårt är det Tror jag har det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 DC:ed. Dom ska väll lägga in arenan antar jag. Rätt skön patch imo =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Shit va rädd jag blev när jag såg den här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Shit va rädd jag blev när jag såg den här Besök rogue trainer? När jag försöker logga in står det bara unable to connect Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Besök rogue trainer? När jag försöker logga in står det bara unable to connect Titta på XP-gain, han kör på en "crackad" realm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 (redigerad) Titta på XP-gain, han kör på en "crackad" realm Ojfan > _ < Hur ska man fixa detta problemet?, Wow europe är ju överbelastad 24/7 och help fliken ger mig inte mycket Börjar fundera på att formatera datorn då MSN inte fungerar och på troubleshooting står det att huvudingången är "trasig" Redigerad 6 december, 2006 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Jag hittar inte Kor'gall i realmlistan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Bara 12 realms som är uppe. Hoppas blizz har fixat det snart, annars lär väll allt funka i morron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Kan inte nån göra en lista på alla GTAsajtare som lirar och vilken realm dom spelar på? Det skulle vara väldigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Kan inte nån göra en lista på alla GTAsajtare som lirar och vilken realm dom spelar på? Det skulle vara väldigt bra. Det är jobbigare än man tror. Jag gjorde en sån i första posten för en herrans massa månader sedan, och GiZmo gjorde även en hemsida där alla var uppskrivna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Bah, servern är uppe. men får bara retrieving character list. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Jag som är ny på forumet kan ju skriva villken server jag spelar på. Xavius och alts på frostmane Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dulle Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Night elf rogue lvl 60 på vek'nilash Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 (redigerad) Glömde skirva vad jag var^^ 60 rogue jag med. Screen kommer när jag har instalerat om WoW Redigerad 6 december, 2006 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Det finns inga listor, så ni behöver inte skriva var/vad ni spelar för något, för det är ingen som kommer att minnas det ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts