gizmo91 Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 THUNDERCATSZ SPECC HERE I COME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Melee shaman here i come Shamans har alltid varit 90% melee? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Shamans har alltid varit 90% melee? Casting pwns Känner för att stanna kvar på elemental men jag ska testa melee.. kommer sakna mina 1800 critts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 NERF WARRIOR TALENTS PLX. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 NERF WARRIOR TALENTS PLX. Tycker blizz har förstört ganska mycket nu i BC och dom nya talentsen : P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Tycker blizz har förstört ganska mycket nu i BC och dom nya talentsen : P Ja. alla får typ skitbra talents utom vi warriors Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Protection ftw Aldrig i satan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 (redigerad) Ja. alla får typ skitbra talents utom vi warriors Jopp, Jag hade tänkt starta en serriös warrior alt men icke. /cheer Vad kan jag göra? MEN helvete. Skiten vägrar fungera :< Kan jag få ner patchen på annat vis? Redigerad 6 december, 2006 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Jopp, Jag hade tänkt starta en serriös warrior alt men icke. /cheer Vad kan jag göra? MEN helvete. Skiten vägrar fungera :< Kan jag få ner patchen på annat vis? http://www.fz.se/filarkiv/?file=spel/world...-engb-patch.zip Testa att trycka då och då, servern är full men funkar till slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 http://www.fz.se/filarkiv/?file=spel/world...-engb-patch.zip Testa att trycka då och då, servern är full men funkar till slut. Tack! Sidan funkade direkt : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Är det nån här som lirar på Kor'gall? Jag är Gnome Mage och är level 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Bara jag som Fastnar på retreving character list . Men annars om men trycker på cancel kommer server listan tryck cancel på den sen trycker du på create character och DÅ kan man se Blood Elfs och dom blå sakerna . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Bara jag som Fastnar på retreving character list . Men annars om men trycker på cancel kommer server listan tryck cancel på den sen trycker du på create character och DÅ kan man se Blood Elfs och dom blå sakerna . Nej, Inte bara du. The file "C:\DOCUME~1\HP_GAR~1\LOKALA~1\Temp\Rar$EX00.500\WoW-Before-the-Storm-enGB-patch\wow-final.mpq" could not be found. If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (OpenArchive::Execute) HÄRLIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Meh, Doomhammer är nere, gief :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Jag kan iaf köra på min warrior på stormscale, men alla mods är plötsligt incompatible. Bleh, orka tanka ALLA mods man använder igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Jag kan iaf köra på min warrior på stormscale, men alla mods är plötsligt incompatible. Bleh, orka tanka ALLA mods man använder igen. Bra, någon är inne i alla fall. Det är en gratis respecc man får, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 (redigerad) Jag kan iaf köra på min warrior på stormscale, men alla mods är plötsligt incompatible. Bleh, orka tanka ALLA mods man använder igen. Tror inte några mods funkar alls, min polare sa att blizz hade ändrat datan på hur addons funkar osv. Dem jag har laddat ner funkar inte, så bara att vänta. @ Marky: Japp! Redigerad 6 december, 2006 av Knarkuzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 En fråga är det för tidigt att bytta till Protection(TANK) spec?Jag kör mkt quest och PVP Men Tank kommer behövas Snart typ . Ngn som kan bra Tank Spec som skulle villa dela med sig? (Nya patch inkl). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 En fråga är det för tidigt att bytta till Protection(TANK) spec?Jag kör mkt quest och PVP Men Tank kommer behövas Snart typ . Ngn som kan bra Tank Spec som skulle villa dela med sig? (Nya patch inkl). Vilken lvl är du? Att specca prot är fan inte värt det om man inte tankar raidinstancer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Vilken lvl är du? Att specca prot är fan inte värt det om man inte tankar raidinstancer. Håller med till 100%!. Specca inte prot om du inte är mt/ot i en raidguild. Prot suger i pvp och är skitsegt att grinda med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts