Mark Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Heigan the Unclean, första boss i plague wing. Förövrigt den boss i naxx med minst HP. Aha, där ser man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Unknown Entity's väg genom Naxxramas! Abomination Wing Patchwerk 22/8-2006 Grobbulus 22/8-2006 Gluth 12/10-2006 Thaddius 24/10-2006 Spider Wing Anub'Rekhan 7/7-2006 Grand Widow Faerlina 1/8-2006 Maexxna 7/8-2006 Deathknight Wing Instructor Razuvious 12/7-2006 Gothik the Harvester 28/11-2006 The Four Horsemen - Thane Korth'azz - Lady Blaumeux - Highlord Mograine - Sir Zeliek Plague Wing Noth the Plaguebringer 15/8-2006 Heigan the Unclean 3/10-2006 Loatheb 14/11-2006 Frostwyrm Lair Sapphiron Kel'Thuzad 12/15 Bossar nere. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Unknown Entity's väg genom Naxxramas! Abomination Wing Patchwerk 22/8-2006 Grobbulus 22/8-2006 Gluth 12/10-2006 Thaddius 24/10-2006 Spider Wing Anub'Rekhan 7/7-2006 Grand Widow Faerlina 1/8-2006 Maexxna 7/8-2006 Deathknight Wing Instructor Razuvious 12/7-2006 Gothik the Harvester 28/11-2006 The Four Horsemen - Thane Korth'azz - Lady Blaumeux - Highlord Mograine - Sir Zeliek Plague Wing Noth the Plaguebringer 15/8-2006 Heigan the Unclean 3/10-2006 Loatheb 14/11-2006 Frostwyrm Lair Sapphiron Kel'Thuzad 12/15 Bossar nere. Fett!!! . Hoppas ni tar ner Kel'Thuzad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Fett!!! . Hoppas ni tar ner Kel'Thuzad! Tajt schema fram tills TBC släpps, om vi ska hinna ta K'T innan dess.. Btw, http://www.public.asu.edu/~sbricker/clip1.wmv DRUIDS POWAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 (redigerad) Haha =) Ingen som vet? Darkmoon Faerie kommer till Mulgore och Elwynn Forest första veckan på en ny månad. Edit: vet faktiskt inte om dom har ändrat det i patcharna, sorry. Redigerad 4 december, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Darkmoon Faerie kommer till Mulgore och Elwynn Forest första veckan på en ny månad. Edit: vet faktiskt inte om dom har ändrat det i patcharna, sorry. Hodå det vet jag, men jag var intresserad av den exakta tiden den kommer, men har fått reda på det nu. 3:00 servertid, för dom som undrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Darkmoon Faerie kommer till Mulgore och Elwynn Forest första veckan på en ny månad. Edit: vet faktiskt inte om dom har ändrat det i patcharna, sorry. Vad är det? den där "cirkusen"? Som man kan köra radio styrd bil (eller ngt sådant). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Vad är det? den där "cirkusen"? Som man kan köra radio styrd bil (eller ngt sådant). Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Gasp, imorgon bör ju 2.0 släppats, get ready! Förresten, hur många är det egentligen som ska köpa The Burning Crusade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Gasp, imorgon bör ju 2.0 släppats, get ready! Förresten, hur många är det egentligen som ska köpa The Burning Crusade? Imorgon? på en tisdag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Imorgon? på en tisdag? Usa på tisdagar och Europa på onsdagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Oj, fan. Kollade på helt fel forum. Förmodligen på onsdag då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Btw, http://www.public.asu.edu/~sbricker/clip1.wmv DRUIDS POWAH! HAHAH OMFG! Typ.. jaha, han hade ett par fina buffs.. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Dinga lvl 34 Nu ska jag Försöka Komma med i SM, Litte offtopic men tror ni jag kan levla ikap min kompis (lvl 39) som bara spelar varannan vecka, och när han spelar så är det 24-7 :'( Eftersom förut var jag level 32 och han började spela med en warior, och nu tror han att han är Leet Kick Ass Humie med Stor yxa , Ska levla ikapp han och slå ner hans stålthet.. (vad äger mest? level 39 med inga HK eller lvl 32 med 650 hks ) Hoppas på Herods Shoulders :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Dinga lvl 34 Nu ska jag Försöka Komma med i SM, Litte offtopic men tror ni jag kan levla ikap min kompis (lvl 39) som bara spelar varannan vecka, och när han spelar så är det 24-7 :'( Eftersom förut var jag level 32 och han började spela med en warior, och nu tror han att han är Leet Kick Ass Humie med Stor yxa , Ska levla ikapp han och slå ner hans stålthet.. (vad äger mest? level 39 med inga HK eller lvl 32 med 650 hks ) Hoppas på Herods Shoulders :wub: Ja. i de levlarna är det skitlätt att lvla, gå till STV, ta några quests ifrån bb, och döda döda döda. Och snälla, sluta sätta smilies i varenda mening. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Just dingat 52 nu! Här är filmen med min Twink! Inte så bra eftersom jag inte var så seriös när jag gjorde den Allt är spelat in på samma matchen Länk^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Just dingat 52 nu! Här är filmen med min Twink! Inte så bra eftersom jag inte var så seriös när jag gjorde den Allt är spelat in på samma matchen Länk^^ Filmen var bra, förutom en sak : "That fag did run away" måste varit den löjligaste jag har sett en i pvp film. Hur visste du fall han var bög? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Filmen var bra, förutom en sak : "That fag did run away" måste varit den löjligaste jag har sett en i pvp film. Hur visste du fall han var bög? Jag blev sur!`Han hade 22hp kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Jag blev sur!`Han hade 22hp kvar! Jaha och? Behöver du kalla han bög för det? Skulle inte tro det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 (redigerad) Jaha och? Behöver du kalla han bög för det? Skulle inte tro det. Måste du ta ordet "Fag" så allvarligt!? Raderar vä det då =) Redigerad 5 december, 2006 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts