Halo Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Men ett spel kan aldrig komma i närheten av att ha ett riktigt liv när det gäller att vara social. Nej det har jag inte påstått heller. Menade mer på att det visst finns sociala bitar i vissa spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Äh, fyfan. Själv tycker jag att WoW är aningen socialt. I princip alla mina polare jag känner spelar WoW, vi brukar umgås på fritiden men även i WoW. Men visst, för mycket spelande så blir ju osocial och börjar isolera sig från omvärlden, aldrig hänt mig dock. Jag spelar WoW kanske 5-8 timmar om dagen, och det är ganska mycket, men om man har goda vänner runt omkring en som också spelar så gör det inte direkt något om man spelar lite väl mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Okej själv har jag en max regel för mig själv. högst en och en halv timme om dan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Okej själv har jag en max regel för mig själv. högst en och en halv timme om dan Då måste du ha väldigt bra självdisciplin, jag skulle aldrig kunna klara av en sån regel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Tycker inte wow har "förstört" mitt sociala liv alls, däremot mina studier/läxor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Tycker inte wow har "förstört" mitt sociala liv alls, däremot mina studier/läxor. Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Det där med beroendet är väl olika från person till person . Själv har jag aldrig känt att jag är "beroende" av WoW. Men vissa dagar är jag skitsugen på att spela, och vissa dagar tycker jag att det spelet är sämst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Gratz:) Själv så har jag nyss blivit ägare till en 60 rogue med 300dkp, ska andvända dom och sedan ta en migrate till frostmane : D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 (redigerad) Håller på med en Twink film Vet inte om det är så upskattat med lvl 19twink pvp film, men jag tycker den är go Edit: Fan vad irriterande! Man kan inte få döda någon själv! Jag ligger alttid högst på listan! och då kommer alla bakom mig och hjälper hela jävla tiden så får inga klipp där jag är ensam =( Redigerad 1 december, 2006 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 YES! Efter 1 års väntande fick jag äntligen Judgement Leggings igår kväll, fyfan vad glad jag blev då dom droppades Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 (redigerad) YES! Efter 1 års väntande fick jag äntligen Judgement Leggings igår kväll, fyfan vad glad jag blev då dom droppades Gratts Edit: Har nu börjat spela WoW igen på min lvl 32(nu 33 ) Tauren warrior gjorde Gnomergan fick ing spec förutom pengar och xp (Ding 33) Redigerad 3 december, 2006 av yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Vilken tid kommer darkmoon faire, är det exakt klockan 0:00 eller är det senare? Eftersom den är i elwynn så måste jag dra dit tidigt på morgonen eller sent på kvällen, för att undvika att bli gankad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Vilken tid kommer darkmoon faire, är det exakt klockan 0:00 eller är det senare? Eftersom den är i elwynn så måste jag dra dit tidigt på morgonen eller sent på kvällen, för att undvika att bli gankad. Är den inte i mulgore samtidigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Är den inte i mulgore samtidigt? Nej det är väll varannan vecka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Vilken tid kommer darkmoon faire, är det exakt klockan 0:00 eller är det senare? Eftersom den är i elwynn så måste jag dra dit tidigt på morgonen eller sent på kvällen, för att undvika att bli gankad. Åhh fy fan skulle va värt 250:- bara för att få corpse campa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 (redigerad) Heigan suger. Redigerad 3 december, 2006 av Blaucrozz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Heigan suger. Ingen aning om vem det är men.. Hokai! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 (redigerad) Ingen aning om vem det är men.. Hokai! Heigan the Unclean, första boss i plague wing. Förövrigt den boss i naxx med minst HP. Edit: fan, kom på att han är andra boss i plague wing precis när jag stäng av datorn. -______________- Redigerad 4 december, 2006 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Åhh fy fan skulle va värt 250:- bara för att få corpse campa dig. Haha =) Ingen som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts