Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Kommer Blizzard nånsin göra så att man inte behöver betala på WoW?

Jag har hört att det kostar typ nåra miljoner för att hålla serverna uppe ^_^

Jag Vill ha WOW,Jag vill ha WoW fats jag har för gammal och kass dator :'(

Kostar gamecard mer än att betala vanligt eller kan man bara använda Gamecard?

Just att ha servrarna kostar nog inte så mycket. Men att fixa ny mjuk och hårdvara, serva dom så dom håller topptrim och ha folk anställda dygnet runt kostar pengar.

Så gratis WoW spelande är bara en dröm(om du inte vill köra på crackad server)

Gamecard kostar i princip som att betala med kontokort. Bara att det finns enbart i 2månaders perioder vad jag har förstått.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste säga att jag vart lite överraskad, loggade in imorse och stak till wpl, dödade 3 Skeletal Flayer's, när Stonerender Gauntlets droppade :) försöker sälja dem på gadgetzan ah nu, eftersom det är shaman gear och jag är night elf.

-_-

Jag har farmat alla sorters skeleton, zombies och undeads i WPL och t.o.m i EPL i flera dagar bara för att loota en epic stav(Sök på brightwood på thott)..

Vissa har visst all tur.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste säga att jag vart lite överraskad, loggade in imorse och stak till wpl, dödade 3 Skeletal Flayer's, när Stonerender Gauntlets droppade :wub: försöker sälja dem på gadgetzan ah nu, eftersom det är shaman gear och jag är night elf.

Gadgetzans AH är helt öde på Shattered Hand, gissar att det är så på andra realms också.. :shifty::D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror de flesta här vet hur alla dansar. Sen var det nån som la upp en dansvideo precis innan WoW släpptes.

Iaf, mitt internet är keff så jag har inte spelat sen i måndags. va på LAN igår och loggade in och kollade läget. Alla va typ lvl 60 medans jag var kvar på 56. Det gjorde att jag tröttnade ännu mer och nu har jag varken tid eller ork att börja lvla bara för det. Jävla kuk ISP!!!!! :shifty::wub::D:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaja, då är man scout då :P är lvl 41 nu, ska lira somi helvette i helgen och träna upp skilzz och gaina lvl så jag kmr ikapp min kompis som e på lvl 51

Är inte det ironi, när jag var liten önska jag att man kunde lite som bara en gubbe från Age of Empires och en gubbe jag älska han hade typ en långa stav och slog folk.

"Fast det kommer aldrig hända, men drömma kan man!" Jävlar, vad jag älskar tekinken ibland, men bara ibland ^^

Nu har man ju likosm sin gubbe i en stor värld och härjar.

Redigerad av Colan K
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag spelar som human lvl 14(snart 15 :P)och är warrior...men en sak...

jag har bara varit i det området man börjar som human och det som ligger vänster till med en massa robotar,fleshripper young(eller vad dom heter)

men saken jag undrar är:

Springer ni iväg till andra områden innan ni klarat allt på ett område....för jag är J`4´vligt trött på det jag är på nu :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gjorde en human warlock på darksorrow servern och jag skiter i Humans jokes äger :P T.ex: So a orc walked into a bar whit a parrot on his shoulder the bartender said: Hey where did you get that? the parrot answer Durotar the place is crawling whit them :P;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har några frågor:

1.Måste man vara Hunter för att ha husdjur?

2.Jag är Warrior och jag kan inte använda yxor & Two Handed. Kan jag träna på något sätt så jag kan använda yxor & Two Handed?

3.Kan jag som är alliance ta med några kompisar och åka till horde och döda Orcs, Undead o.s.v?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor