StellHell Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Kommer Blizzard nÃ¥nsin göra sÃ¥ att man inte behöver betala pÃ¥ WoW? Jag har hört att det kostar typ nÃ¥ra miljoner för att hÃ¥lla serverna uppe Jag Vill ha WOW,Jag vill ha WoW fats jag har för gammal och kass dator :'( Kostar gamecard mer än att betala vanligt eller kan man bara använda Gamecard? Just att ha servrarna kostar nog inte sÃ¥ mycket. Men att fixa ny mjuk och hÃ¥rdvara, serva dom sÃ¥ dom hÃ¥ller topptrim och ha folk anställda dygnet runt kostar pengar. SÃ¥ gratis WoW spelande är bara en dröm(om du inte vill köra pÃ¥ crackad server) Gamecard kostar i princip som att betala med kontokort. Bara att det finns enbart i 2mÃ¥naders perioder vad jag har förstÃ¥tt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Är Desolace ett bra ställe att jaga xp på level 30? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Är Desolace ett bra ställe att jaga xp på level 30? Mycket bra. Fast vänta till typ 32. Då är det inte lika farligt där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Började lite smått i Stranglethorn Vale...var LITE för farligt där..en snubbe från guilden var tvungen att komma och rädda mig :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Började lite smått i Stranglethorn Vale...var LITE för farligt där..en snubbe från guilden var tvungen att komma och rädda mig :"> Stanna i norra delarna så är STV underbart. Jag va där upp till lvl 45 ca. (finns ett lvl 51 elite quest där. Det är det högsta du gör där) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 (redigerad) MÃ¥ste säga att jag vart lite överraskad, loggade in imorse och stak till wpl, dödade 3 Skeletal Flayer's, när Stonerender Gauntlets droppade försöker sälja dem pÃ¥ gadgetzan ah nu, eftersom det är shaman gear och jag är night elf. Redigerad 5 maj, 2005 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 MÃ¥ste säga att jag vart lite överraskad, loggade in imorse och stak till wpl, dödade 3 Skeletal Flayer's, när Stonerender Gauntlets droppade försöker sälja dem pÃ¥ gadgetzan ah nu, eftersom det är shaman gear och jag är night elf. Jag har farmat alla sorters skeleton, zombies och undeads i WPL och t.o.m i EPL i flera dagar bara för att loota en epic stav(Sök pÃ¥ brightwood pÃ¥ thott).. Vissa har visst all tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 MÃ¥ste säga att jag vart lite överraskad, loggade in imorse och stak till wpl, dödade 3 Skeletal Flayer's, när Stonerender Gauntlets droppade försöker sälja dem pÃ¥ gadgetzan ah nu, eftersom det är shaman gear och jag är night elf. Gadgetzans AH är helt öde pÃ¥ Shattered Hand, gissar att det är sÃ¥ pÃ¥ andra realms ocksÃ¥.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 (redigerad) Satte ihop en liten Dans video WoW Dance Video Edit:Gaah Freewebs är skit, vet nÃ¥gon om man kan lägga upp en 3.4MB Rar Fil nÃ¥gonannanstans? Redigerad 5 maj, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Tror de flesta här vet hur alla dansar. Sen var det nÃ¥n som la upp en dansvideo precis innan WoW släpptes. Iaf, mitt internet är keff sÃ¥ jag har inte spelat sen i mÃ¥ndags. va pÃ¥ LAN igÃ¥r och loggade in och kollade läget. Alla va typ lvl 60 medans jag var kvar pÃ¥ 56. Det gjorde att jag tröttnade ännu mer och nu har jag varken tid eller ork att börja lvla bara för det. Jävla kuk ISP!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Hur mÃ¥nga HK:s ska man ha för att bli Private? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Hur mÃ¥nga HK:s ska man ha för att bli Private? Det fungerar inte sÃ¥. Dom räknar utifrÃ¥n alla pÃ¥ hela servern vad dom flesta har dödat. SÃ¥ du kanske mÃ¥ste ha det där "standing" numret under till exempel 700. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Gadgetzans AH är helt öde pÃ¥ Shattered Hand, gissar att det är sÃ¥ pÃ¥ andra realms ocksÃ¥.. Kör du pÃ¥ shattered hand ? IsÃ¥fall är du horde eller ally ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 (redigerad) Jaja, dÃ¥ är man scout dÃ¥ är lvl 41 nu, ska lira somi helvette i helgen och träna upp skilzz och gaina lvl sÃ¥ jag kmr ikapp min kompis som e pÃ¥ lvl 51 Är inte det ironi, när jag var liten önska jag att man kunde lite som bara en gubbe frÃ¥n Age of Empires och en gubbe jag älska han hade typ en lÃ¥nga stav och slog folk. "Fast det kommer aldrig hända, men drömma kan man!" Jävlar, vad jag älskar tekinken ibland, men bara ibland ^^ Nu har man ju likosm sin gubbe i en stor värld och härjar. Redigerad 6 maj, 2005 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Jag spelar som human lvl 14(snart 15 )och är warrior...men en sak... jag har bara varit i det omrÃ¥det man börjar som human och det som ligger vänster till med en massa robotar,fleshripper young(eller vad dom heter) men saken jag undrar är: Springer ni iväg till andra omrÃ¥den innan ni klarat allt pÃ¥ ett omrÃ¥de....för jag är J`4´vligt trött pÃ¥ det jag är pÃ¥ nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Kör du pÃ¥ shattered hand ? IsÃ¥fall är du horde eller ally ? Man är ju Alliance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 (redigerad) Man är ju Alliance Eller inte 4 THE HORDE!!! Har tänkt pÃ¥ det.. the horde skriker 4 the horde.. vad skriker allys dÃ¥?? FOR THE ALLIANCE! Redigerad 6 maj, 2005 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Jag gjorde en human warlock pÃ¥ darksorrow servern och jag skiter i Humans jokes äger T.ex: So a orc walked into a bar whit a parrot on his shoulder the bartender said: Hey where did you get that? the parrot answer Durotar the place is crawling whit them Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Eller inte 4 THE HORDE!!! Har tänkt pÃ¥ det.. the horde skriker 4 the horde.. vad skriker allys dÃ¥?? FOR THE ALLIANCE! FOR ELUNE!!! Om man är NE förstÃ¥s. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 Jag har nÃ¥gra frÃ¥gor: 1.MÃ¥ste man vara Hunter för att ha husdjur? 2.Jag är Warrior och jag kan inte använda yxor & Two Handed. Kan jag träna pÃ¥ nÃ¥got sätt sÃ¥ jag kan använda yxor & Two Handed? 3.Kan jag som är alliance ta med nÃ¥gra kompisar och Ã¥ka till horde och döda Orcs, Undead o.s.v? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts