Pixiegnom Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Började spela idag, har en Tauren hunter lvl 13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Började spela idag, har en Tauren hunter lvl 13 Wow första gngn jag spelade kom jag inte över lvl 6 (jag han inte komma över ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Okej Men hur andvänder jag mitt gevär? Ammo har jag ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Okej Men hur andvänder jag mitt gevär? Ammo har jag ju Du har lärt dig att använda Gun va? Sen måste du stoppa ammo i ammo slot (bredvit vapen slot) Man lär sig Gun i thunder bluff (Tror jag) letta efter weapon master(pratta med guard) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Nej jag visste inte att man behövde lära sig de faktiskt Får fixa de imorn, tack för hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Nej jag visste inte att man behövde lära sig de faktiskt Får fixa de imorn, tack för hjälpen Du behöver inte det, bara använd skillen "auto shot". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2006 Auto-shot funkar inte för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2006 (redigerad) Hmm. Jag har fixat ett nytt trial-konto på WoW, via länken som GiZmo la upp på sidan 480. Och det går bra att göra "det första". d.v.s skriva in sitt namn, sin e-mail och säkerhets frågan etc. Men det är efter det, när det står att dom har skickat ett mail till en där man ska typ "aktivera" sitt konto, det blir något fel. För jag får aldrig något mail. Jag har testat på 2 olika mailadresser, men ingen har det kommit fram något på... Någon som vet vad man kan göra? Kanske finns någon annan sida med en trial på, som man kan testa? Redigerad 27 november, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 .pfffffffffffffffffffff, kolla skräppost Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 (redigerad) Edit: OK, nuverkar det installera. Uppe på cd 3 nu, men det går plågsamt långsamt. Är det meningen att det ska vara så olidligt segt? Jag har iofs allrig installerat ett så här stort spel. 6 gig tar väl sin tid antar jag. :\ Redigerad 28 november, 2006 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Kan jag byta från Xavuis till frostmane? Någon sa att dte inet gick om servern hade statusen full Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Kan jag byta från Xavuis till frostmane? Någon sa att dte inet gick om servern hade statusen full Har också försökt bytta till en full server, men jag får fram allt och betalar och sånt, men sen står det bara att det inte gick bla bla osv. Antar att min morsas mastercard inte funkar. Får hoppas det, ska oxå transfera till en server som är full. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 (redigerad) Edit: OK, nuverkar det installera. Uppe på cd 3 nu, men det går plågsamt långsamt. Är det meningen att det ska vara så olidligt segt? Jag har iofs allrig installerat ett så här stort spel. 6 gig tar väl sin tid antar jag. :\ Tror det är ngt med Cdn . Men ladda ner trial client . Redigerad 28 november, 2006 av yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 .pfffffffffffffffffffff, kolla skräppost Det var bland det första jag gjorde, och jag har gjort det flera gånger sedan dess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Har också försökt bytta till en full server, men jag får fram allt och betalar och sånt, men sen står det bara att det inte gick bla bla osv. Antar att min morsas mastercard inte funkar. Får hoppas det, ska oxå transfera till en server som är full. Jag kan komma med en lättande mening, En ingame polare från Laughingskull bytte nyss till frostmane Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Igår kväll dödade vi Noth the Plaguebringer, snart dags för Naxx igen då vi mest ska döda trashmobs för Echoes of War Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hunt3d Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Jahopp, för första gången sedan tidiga sommarlovet har man börjat spela på sin nivå 11 balance speccade druid på Jaedenar. Någon annan som spelar horde där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Jahopp, för första gången sedan tidiga sommarlovet har man börjat spela på sin nivå 11 balance speccade druid på Jaedenar. Någon annan som spelar horde där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Helvete, hade 12 poäng kvar att bli exalted med AV.. -.- Jag som ville fixa det innan dh.. :/ Aja, får ta det då isf, hoppas att jag hann komma till rank 8 också.. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Releasedatum för 2.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts