MAFIA_KING Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 (redigerad) Och nu missade du storbokstav också! Fy Du började med lärarskiten så nu får du skylla dig själv Mens-Man. Oj förlåt då Mr.Magister men jag har aldrig sagt någonting till dig så jag tycker du enbart ska hålla käften. Och eftersom jag är kille så kan jag knappast ha mens, det borde du väl ha lärt dig? Redigerad 24 november, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Oj förlåt då Mr.Magister men jag har aldrig sagt någonting till dig så jag tycker du enbart ska hålla käften. Och eftersom jag är kille så kan jag knappast ha mens, det borde du väl ha lärt dig? Man vet aldrig när det gäller dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Man vet aldrig när det gäller dig. Ganska dåligt svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Ganska dåligt svar. Dåligt svar säger du. Svaret kan väl inte bli mycket bättre än så? Du verkar ha någonting som gör att du inte kan uppföra dig som en vanlig person. Du måste alltid kalla folk för "dumfan" etc. (vet att det har förekommit andra ord också, men har inte orken att kolla upp det just nu). Din stubin är inte heller av den längre varianten, vilket vi ofta får se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Kan du vara snäll och peka ur på den här sidan där jag har varit arg är du snäll? dum fan. Kolla qouten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 (redigerad) Nu lättar jag upp stämningen här med dagens ord: CLAES MÖRK Redigerad 24 november, 2006 av Krax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 (redigerad) Dåligt svar säger du. Svaret kan väl inte bli mycket bättre än så? Du verkar ha någonting som gör att du inte kan uppföra dig som en vanlig person. Du måste alltid kalla folk för "dumfan" etc. (vet att det har förekommit andra ord också, men har inte orken att kolla upp det just nu). Din stubin är inte heller av den längre varianten, vilket vi ofta får se. Haha, du har ingen aning om hur lång min stubin är då den knappast den mätas på ett forum där jag skriver saker för att det är kul. Ingenting annat. Redigerad 25 november, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 (redigerad) Haha, du har ingen aning om hur lång min stubin är då den knappast den mätas på ett forum där jag skriver saker för att det är kul. Ingenting annat. Vilken tragisk hobby, att sitta på ett forum och kalla folk "dumjävlar" och tycka att det är kul. För det måste ju vara just det det du tycker är roligt, då man knappt ser någon mening där du inte använder "dumjävel" eller något annat liknande ord. Redigerad 25 november, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Vilken tragisk hobby, att sitta på ett forum och kalla folk "dumjävlar" och tycka att det är kul. För det måste ju vara just det det du tycker är roligt, då man knappt ser någon mening där du inte använder "dumjävel" eller något annat liknande ord. Haha oj, där fick du mig...not. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Haha oj, där fick du mig...not. Din lilla filur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Vi vet alla att MAFIA_KING är en mensboll som går runt och mensar runt i alla trådar han vistas i, men som ett gammalt ordspråk lyder; Väck aldrig en björn som sover Alltså, mensar han så låt han göra det och ignorera helt enkelt att hans ordföråd i just det läget är lika med noll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Vilken tragisk hobby, att sitta på ett forum och kalla folk "dumjävlar" och tycka att det är kul. För det måste ju vara just det det du tycker är roligt, då man knappt ser någon mening där du inte använder "dumjävel" eller något annat liknande ord. Ja tänk vad tuff på inet kan man va. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Om alla bara håller käften och slutar bråka nu så ska ni se att allt blir bra. On-topic Min guild har egentligen slutat göra Molten Core, men nästa vecka ska vi dit för att slå vårat gamla speedrun-rekord (1 h 55 minuter, typ). Hoppas verkligen att Judgement Leggings droppar för då är det jag som får dom . Ikväll blir det ZG och som vanligt så kommer Zin'Rokh säkerligen inte droppa, förbannat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 (redigerad) Om alla bara håller käften och slutar bråka nu så ska ni se att allt blir bra. On-topic Min guild har egentligen slutat göra Molten Core, men nästa vecka ska vi dit för att slå vårat gamla speedrun-rekord (1 h 55 minuter, typ). Hoppas verkligen att Judgement Leggings droppar för då är det jag som får dom . Ikväll blir det ZG och som vanligt så kommer Zin'Rokh säkerligen inte droppa, förbannat.. Hade du inte blivit kickad eller blivit av med lootnings-rätten i din guild? edit:Bullet@: tro mig, Mafia_king är lika tuff i rl som på internet Redigerad 25 november, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Hade du inte blivit kickad eller blivit av med lootnings-rätten i din guild? Nopp, missförstod hela konceptet. Är dock Inactive men jobbar mig tillbaka till full medlem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 50 minuter kvar.. sen ska jag testa WoW för första gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Som jag sa "där uppe", blev ingen Zin'Rokh ikväll MEN jag fick däremot Peacekeeper Gauntlets, jädrigt bra healing handskar . Ikväll blir det BWL, hoppas på Judgement och min "loverboy" The Untamed Blade, gief. Har spelat hela natten och hela den här morgonen, nu ska jag sova. G'natt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Måste spelet ta så lång tig att instalera? :'( Nåja.. snart klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 (redigerad) Jahapp, har nu vaknat och det första jag gjorde var att specca Holy (igen). Får se hur länge det håller den här gången Redigerad 26 november, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 50 minuter kvar.. sen ska jag testa WoW för första gången. Vilken server? Skulle vara skoj att spela med dig ngn gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts