MAFIA_KING Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Warlock. Felguard i BC Eftersom jag verkligen inte gillar BC så tänker jag inte heller spela eller ens köpa BC, så bestäm nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Eftersom jag verkligen inte gillar BC så tänker jag inte heller spela eller ens köpa BC, så bestäm nu. Ok, i så fall säger jag ändå warlock. Kan göra läskig skada och deras DOTs är ajabaja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Ok, i så fall säger jag ändå warlock. Kan göra läskig skada och deras DOTs är ajabaja. Jo, det lutade ju till Warlock hela tiden, har alltid gillat dom tack så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Warlocks är jobbiga att spela, men ack så skoj det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Woot, ny titel Har typ tröttnat på wow igen.. segt Kanske, kaaanske ska flytta till Ragnaros där några irl polare lirar.. Men bara om jag kan joina deras Naxx guild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Woot, ny titel Har typ tröttnat på wow igen.. segt Kanske, kaaanske ska flytta till Ragnaros där några irl polare lirar.. Men bara om jag kan joina deras Naxx guild Alla klistrade topicar i hela off-topic forumet har fått nya namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Alla klistrade topicar i hela off-topic forumet har fått nya namn. Noterade att det i datorhjälpstrådens titel står "hård/mjuvaruproblem". Om 15 minuter ska vi försöka osspå Hakkar respektive Jin'do, kanske Edge of madness också. Hoppas på nån primal och en gurubashi dwarf destroyer. Har nog ingen chans på zin'rokh tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Idag ska vi göra Echoes of War i Naxxramas. Tier3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Orka dubbelpost, det är nytt dygn. Yay, igår dödade vi Patchwerk + att vi fick några Tier3 delar i guilden Vi börjar komma upp oss i rankerna på Doomhammer, 6:e bästa guilden just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 (redigerad) Håller på att installera WoW. Den är på Cd2 och den låter jääävligt skumt, och det verkar inte installera alls. Jag vet att skivan fungerar, för jag har testat att installera det på en kompis . Edit: W00t? Nu vill den ha i cd 1 igen. Edit: 2 Cd luckan vägrade öppnas, får starta om datorn. Jag måste skaffa en ny CD/DV läsare, den jag har är helknäpp. Redigerad 24 november, 2006 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 (redigerad) Håller på att installera WoW. Den är på Cd2 och den låter jääävligt skumt, och det verkar inte installera alls. Jag vet att skivan fungerar, för jag har testat att installera det på en kompis . Edit: W00t? Nu vill den ha i cd 1 igen. Edit: 2 Cd luckan vägrade öppnas, får starta om datorn. Jag måste skaffa en ny CD/DV läsare, den jag har är helknäpp. Thats weird Annars har jag spelat wow blev lvl 32 tauren warrior, men fan vad jobbigt när man börjar spela wow så börjar det komma en Våg av gnäll med andra om WoW så jag tröttna... Men snart ( 3-4 månader kanske) ska jag börja spela wow igen som en Gnome eller human Warlock på servern Lothar . EDIT:Så Mafia "king" Redigerad 24 november, 2006 av yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 (redigerad) Thats weird Annars har jag spelat wow blev lvl 32 tauren warrior men fan när man börjar spela wow så börjar det komma en Våg av gnäll med andra om WoW så jag tröttna men snart ( 3-4 månader kanske) ska jag börja spela wow igen som en Gnome eller human Warlock på servern Lothar Varför inte bara skriva en bok utan punkt, komma eller något annat. Förövrigt skulle brorsan betala wow idag, dock så drog han in till stan och festade istället /cry Redigerad 24 november, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Varför inte bara skriva en bok utan punkt, komma eller något annat. Förövrigt skulle brorsan betala wow idag, dock så drog han in till stan och festade istället /cry Det roliga är att du själv glömde "?" och punkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Det roliga är att du själv glömde "?" och punkt. gjorde jag? då det knappast var en fråga så glömde jag knappast frågetecken, och på sista raden tycker jag det inte behövdes en punkt. tyckerdujagskafortsättaskrivautanpunktfördetärjusåjättelättellerhållerduintemed? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 (redigerad) gjorde jag? då det knappast var en fråga så glömde jag knappast frågetecken, och på sista raden tycker jag det inte behövdes en punkt. tyckerdujagskafortsättaskrivautanpunktfördetärjusåjättelättellerhållerduintemed? Oj vad arg du blev.. Varför är en fråga.. Är inte på min dator och är väldig ovan med det här tangent bordet.. Om du blir så arg för att jag glömde punkt så undrar jag hur arg du blir om jag kastar en frisbee på dig.. Inge mer bråk nu? Redigerad 24 november, 2006 av yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 (redigerad) Oj vad arg du blev.. Varför är en fråga.. Är inte på min dator och är väldig ovan med det här tangent bordet.. Om du blir så arg för att jag glömde punkt så undrar jag hur arg du blir om jag kastar en frisbee på dig.. Inge mer bråk nu? Arg? jag sa bara att du kanske skulle börja använda punkt och komma istället för att skriva utan punkt hela tiden förstår du nu det är ganska jobbigt eller håller du inte med det gör jag. förstår du? man fattar inte sammanhanget om det du skriver. förövrigt så kastade dom frisbeen på han med flit, så om jag hade haft en dyr kostym eller något annat som kostar så hade han fått en smäll, så är det bara. Redigerad 24 november, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Oj vad arg du blev.. Hahah, ovanligt med mafia_king. han verkar mensa över allt ju =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Hahah, ovanligt med mafia_king. han verkar mensa över allt ju =) Kan du vara snäll och peka ur på den här sidan där jag har varit arg är du snäll? dum fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Arg? jag sa bara att du kanske skulle börja använda punkt och komma istället för att skriva utan punkt hela tiden förstår du nu det är ganska jobbigt eller håller du inte med det gör jag. förstår du? man fattar inte sammanhanget om det du skriver. förövrigt så kastade dom frisbeen på han med flit, så om jag hade haft en dyr kostym eller något annat som kostar så hade han fått en smäll, så är det bara. Och nu missade du storbokstav också! Fy Du började med lärarskiten så nu får du skylla dig själv Mens-Man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Kan du vara snäll och peka ur på den här sidan där jag har varit arg är du snäll? dum fan. Calm down.. Inge mer nu pls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts