Stoffe Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Kommer patchen samma dag som expansionen kommer? EDIT: Det finns en topic som Schwick har gjort som behandlar det mesta om 2.0.1 http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...39529&sid=1 "1.2Q When will 2.0.1 be released? 1.2A Before the expansion gets released. Current ETA is during the holiday/End of the year. Alltså runt jul/nyårsafton då =/ Sorry, läste fel, trodde att han skrev att BC kom 16 december _____________________________ Vann just Runed Bloodstained Hauberk i ZG. gz till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Stackars gnome :< Det är något sött som ligger över den tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Dubbelpost, jag vet. - lol. Det blev inget Naxxramas ikväll pga för få signups, så då bestämde jag och några andra att börja skrika i IF "LFM BWL". Det hela slutade med att vi, en PuG, fick ner Razorgore på tredje försöket . Lite komiskt eftersom Illuminati, min förra guild, kämpade så djärvt med att få ner alla äggen i flera månader och vi fick ner dom på fösta försöket. Drops: Netherwind Bindings, Nemesis Bracers och ett Hunter trinket. Inget Untamed Blade :<. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Dubbelpost, jag vet. - lol. Det blev inget Naxxramas ikväll pga för få signups, så då bestämde jag och några andra att börja skrika i IF "LFM BWL". Det hela slutade med att vi, en PuG, fick ner Razorgore på tredje försöket . Lite komiskt eftersom Illuminati, min förra guild, kämpade så djärvt med att få ner alla äggen i flera månader och vi fick ner dom på fösta försöket. Drops: Netherwind Bindings, Nemesis Bracers och ett Hunter trinket. Inget Untamed Blade :<. Funderat på att typ editera istället för att dubbelposta? ontopic: jag la ner med wof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hunt3d Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Stackars gnome :< Det är något sött som ligger över den tråden Hahahahaha!! Den borde postas i ''Dagens lol'' istället! Skämtar killen eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Vad är det för patch man kan tanka nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Vad är det för patch man kan tanka nu? Menar du test servern? Provade logga in på vanliga, behövde inte tanka nån patch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Vad är det för patch man kan tanka nu? Pre-patch som laddar ner lite grejer innan 2.0.1. 2.0.1 släpps runt årskiftet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Pre-patch som laddar ner lite grejer innan 2.0.1. 2.0.1 släpps runt årskiftet Aha, Tack. Så vi får talentsen vi nyår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 (redigerad) Aha, Tack. Så vi får talentsen vi nyår? Jajamensan. EDIT: Ni som är intresserade av att se patchnotes för 2.0.1 kanske skulle vilja titta in här http://www.worldofwarcraft.com/patchnotes/...patchnotes.html Redigerad 22 november, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 (redigerad) Jajamensan. EDIT: Ni som är intresserade av att se patchnotes för 2.0.1 kanske skulle vilja titta in här http://www.worldofwarcraft.com/patchnotes/...patchnotes.html Alltså får vi direkt nya talent points när 2.0 kommer? Kommer inte allt gå bort när BC släpps då? Annars är det inte lönt att lvl till 70 när man redan får sina talent points. Fast alla nya insancer kommer jo också, men dem kanske tar bort talent pointsen när BC kommer. Redigerad 22 november, 2006 av Knarkuzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 (redigerad) Alltså får vi direkt nya talent points när 2.0 kommer? Kommer inte allt gå bort när BC släpps då? Annars är det inte lönt att lvl till 70 när man redan får sina talent points. Fast alla nya insancer kommer jo också, men dem kanske tar bort talent pointsen då. Alltså, då 2.0.1 kommer så kommer dom nya talent poängen. Du kommer då få en gratis respecc MEN du kommer bara att använda dom poäng du kan använda på lvl 60. När expansionen kommer, och du kan bli lvl 70, kommer du att kunna sätta ut dom resterande 10(?) talent poängen. Schwickat: 6.1Q Will the 41-end-talent be available in 2.0.1? 6.1A Yes. - 6.5Q What about the new spells? 6.5A The new spells will be added. You can only learn the L60 or lower spells. - 6.6Q Will the respec costs be reset? 6.6A No. You will however get a free respec upon launch Redigerad 22 november, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Yay, vart Knight-Lieutenant idag, köpte lite handskar och skor, synd att det enda som var bra med dom var att dom matchade varandra och att dom inte var fula. Har suttit med AV i 3 timmar och 40 min nu, när jag kom in hade vi 10% av baserna, när striden slutade hade vi alla. Mwhaa. Och gissa hur mkt hk's jag fick? And yes I know, AV's hk's ger pisslite honor men iaf, GISSA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Yay, vart Knight-Lieutenant idag, köpte lite handskar och skor, synd att det enda som var bra med dom var att dom matchade varandra och att dom inte var fula. Har suttit med AV i 3 timmar och 40 min nu, när jag kom in hade vi 10% av baserna, när striden slutade hade vi alla. Mwhaa. Och gissa hur mkt hk's jag fick? And yes I know, AV's hk's ger pisslite honor men iaf, GISSA! Inga? Aja, AV är jo kul, massa HK får man.. men 3 timmar.. så typ 500+ ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 And yes I know, AV's hk's ger pisslite honor men iaf, GISSA! AV weekend+hunter=imba honor :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 (redigerad) Har en lvl 12 rogue på Ragnaros nu, gjorde en lvl 12 warlock först, men warlock var inte min grej. Någon mer som lirar Alliance på Ragnaros? Redigerad 23 november, 2006 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Tänkte börja lira igen, alla polare har dock dragit till Whorde istället för ally, så jag undrar...Warlock eller Hunter? vad skulle ni välja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Tänkte börja lira igen, alla polare har dock dragit till Whorde istället för ally, så jag undrar...Warlock eller Hunter? vad skulle ni välja? Efter alla nya talents kommer ut så tycker jag hunter. Har iofs inte kollat så mycket på wlocks träd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 (redigerad) Inga? Aja, AV är jo kul, massa HK får man.. men 3 timmar.. så typ 500+ ? Fick 666 st.. Det jag menade var att man får lite honor points for hk'na, eftersom man är i ett 80 man raid.. Redigerad 23 november, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Tänkte börja lira igen, alla polare har dock dragit till Whorde istället för ally, så jag undrar...Warlock eller Hunter? vad skulle ni välja? Warlock. Felguard i BC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts